Autor Wiadomość
Special
PostWysłany: Czw 15:28, 25 Cze 2009    Temat postu:

We flashu to też w sumie dobre rozwiązanie, możnaby zrobić wersje online z pliku flash playera
Thial
PostWysłany: Czw 14:12, 25 Cze 2009    Temat postu:

Takie cuś mozna nawet we flashu zrobić Jezyk
Special
PostWysłany: Wto 15:58, 16 Cze 2009    Temat postu:

A w czym ty byś to zrobił?
Musiałbyś mieć umięjętności conajmniej używania Winapi i DirectX albo co tam jest w delphi bo się zbyt nie znam na delphi, ew. zrobić łatwo można w bibliotece MFC albo użyć starej biblioteki dos.h, tylko zobacz jak wygląda taki program, wejdź np. do wiersza poleceń i wpisz "edit.com"
Thial
PostWysłany: Wto 9:33, 16 Cze 2009    Temat postu:

w paincie a w czym Wesoly. Ale myślałem też o zrobieniu programu że przeciągamy na tablicę kwadraciki. Możemy w nie wpisywać dodatkowe informacje i łączymy liniami Wesoly Tak jak na obrazkach.
Special
PostWysłany: Pon 1:43, 15 Cze 2009    Temat postu:

Heh, fajny, w czym robiony schemat?
Thial
PostWysłany: Wto 21:37, 09 Cze 2009    Temat postu:

główna rzecz na kwadracikach to nazwa enta, a reszta opcjonalnie, target wait itp...
Special
PostWysłany: Wto 20:07, 09 Cze 2009    Temat postu:

Heh, fajne fajne, szkoda tylko że nie widać co pisze na tych kwadracikach, jakbys mógł daj link do zdjęcia powiększonego.

Pochwala ofkorz.
Perf
PostWysłany: Pon 21:48, 08 Cze 2009    Temat postu:

Jaki koleś!
Pochwałka na pewno
Thial
PostWysłany: Pon 21:04, 08 Cze 2009    Temat postu: Sposób na tworzenie funkcjonalnych questów.

Quest Podany w przykładzie nie jest kompletny ponieważ do komend nie dodałem modeli...

Pokażę wam mój sposób na tworenie questów. Zazwyczaj jest tak że dochodzimy do połowy i cóż... dupa... zapomnieliśmy targetname'a, pomieszały się nam targety, ehh. Trzeba zaczynać od początku. Ja natomiast tworzę questy w dwóch etapach:

Pierwszy to schemat:



Tworzę małe czworokaty i wpisję w nie różne enty typu misc_model_breakable target_print itp. Następnie kieruję strzałki do ich targetu. Schemat jest dość przejrzysty i można przejść do etapu drugiego czyli do pisania komend. Na podstawie takiego schematu nie sposób popsuć questa, wystarczy dopisać targety i targetname, a potem sporządzić listę komend:

Kod:
/place lmd_flagplayer 0 flags,5,targetname,q5s
/place target_print 0 spawnflags,16,targetname,q5s,message,^7Ktos Rozpoczal Quest: ^1Cholerne Szkodniki
/place target_teleporter 0 targetname,q5s
/place target_deactivate 0 targetname,q5s,target,q5b1
/place target_activate 0 targetname,q5s,target,q5b2
/place target_activate 0 targetname,q5s,target,q5b3
/place target_activate 0 targetname,q5s,target,q5b4
/place target_delay 0 wait,300,targetname,q5s2,target,q5timeup
/place target_relay 0 targetname,q5timeup,target,q5s2a,target2,q5s2de,target3,q5s2f,target4,q5s2p
/place target_activate 0 targetname,q5s2a,target,q5b1
/place lmd_flagplayer 0 targetname,q5s2f,flags,-55
/place target_deactivate 0 targetname,q5s2de,target,q5b2
/place target_deactivate 0 targetname,q5s2de,target,q5b3
/place target_deactivate 0 targetname,q5s2de,target,q5b4
/place target_print 0 spawnflags,16,targetname,q5s2p,message,^7Quest Zakonczony: ^1Cholerne Szkodniki
/place lmd_flagplayer 0 targetname,q5s2f,flags,-55
/place lmd_flagplayer 0 targetname,q5s2,flags,55
/place target_delay 0 wait,4,targetname,q5s2,target,q5s2p2
/place target_delay 0 wait,10,targetname,q5s2,target,q5s2p3
/place target_print 0 spawnflags,4,targetname,q5s2,message,^2Chewie: ^3Witaj. Pewnie przychodzisz \n ^3by mi pomoc.
/place target_print 0 spawnflags,4,targetname,q5s2p2,message,^2Chewie: ^3Znajdz prosze moj \n ^3srubokret i napraw rozpylacz.
/place target_print 0 spawnflags,4,targetname,q5s2p3,message,^1Masz 5 Minut.
/place target_print 0 spawnflags,4,targetname,q5s3,message,^1Teraz Napraw Rozpylacz.
/place target_relay 0 targetname,q5s4,target,q5s2a,target2,q5s2de,target3,q5s2f,target4,q5s4de
/place target_deactivate 0 targetname,q5s4de,target,q5timeup
/place target_delay 0 wait,4,targetname,q5s4,target,q5s4p2
/place target_print 0 spawnflags,16,targetname,q5s4p2,message,^7Quest Zakonczony: ^1Cholerne Szkodniki
/place target_print 0 spawnflags,4,targetname,q5s4p2,message,^2Twoja Litera To: ^1M
/place target_teleporter 0 targetname,q5s4p2,angle,90
/place target_print 0 spawnflags,4,targetname,q5s4,message,^2Chewie: ^3Dziekuje! \n ^3Twoja nagroda to keycard \n ^3do zbrojowni.,target,q5s4fx
/place fx_runner 50 fxfile,effects/noghri_stick/gas_cloud,spawnflags,3,targetname,q5s4fx


Przy pisaniu długich questów ten sposób jest świetny. Zobaczycie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group