Fastic |
Wysłany: Śro 17:54, 03 Sie 2011 Temat postu: System dnia i nocy (U#) |
|
Entity, które będzie wszystko rozpoczynało:
/place trigger_always * target,ActivateDzienINoc,
Trigger always będzie działać jeśli mam wersję >2.3.2. Jeśli mamy versje mniejszą bądź równą 2.3.2 musimy zastosować:
/place trigger_once 0 maxs,100000 100000 100000,mins,-100000 -100000 0,target,ActivateDzienInoc,
Pragnę dodać iż trigger once musi być umieszczony na spawnie...
Delay:
/place target_delay * targetname,ActivateDzienInoc,target,DzienInocSwitch,wait,720,
720 sekund = 12 minut
/place lmd_toggle * targetname,DzienInocswitch,count,2,target,Dzien,target2,Noc,
/place target_print * targetname,Dzien,spawnflags,4,message,Time to wake up!
/place target_print * targetname,Noc,spawnflags,4,message,Time to fall asleep!
/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/mp/h_tatsky,targetname,Dzien,
/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/skies/space,targetname,Noc,
/place target_relay * targetname,Dzien,target,ActivateDzienInoc,
/place target_relay * targetname,Noc,target,ActivateDzienInoc,
Jak sprawdzić domyślną teksture nieba?
pobieramy UU 17a z www.ultra-utility.com i,patrząc w niebo, wpisujemy na czacie !shadertrace i szukamy "Shader".
To tyle. Mam nadzieję, że pomogłem.
Jeśli ktoś znalazł jakieś błędy, to proszę pisać w temacie. |
|