Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Info Lugormod Strona Główna
->
Kursy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Ogłoszenia Forum
Regulamin
Lugormod Server
----------------
Serwery Lugormod
Clan Info
Gotowce
Pomoc
Nowości na Luxous Lugormod
Sprawy Luxous Lugormod
Przyszłość
Galaktyczny Senat
Nowy Serwer
Stare serwery
Archiwum
Lugormod
----------------
Nowości Lugormod
Pomoc
Player
Lugormod
Kursy
Inne Mody
----------------
Dyskusja Modów
JA+
Base
Forcemod
Movie Battles II
JKA Galaxies Mod
KOTF
Inne
----------------
Od Tematu
Linki
Pomoc
Spam
Luxous Lugormod [Archiwum]
----------------
Archiwum
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kamac
Wysłany: Wto 19:02, 09 Cze 2009
Temat postu:
Thial co dziwne znalazłem naruto script do downloadu
baaardzo podobny do twojego. Jak zrobisz poradnik o tym jak zrobic server na no-ip to dam pochwałkę
Sarimas
Wysłany: Wto 19:00, 09 Cze 2009
Temat postu:
Eee... skrypt rasengan ? Nie mów że użyłeś tego w lugormodzie o_o , wiem ża na Maker Modzie można takich skryptów używać ale na LMD ? Nie wierze.
P.S : Sorry za off-top.
Thial
Wysłany: Wto 13:51, 09 Cze 2009
Temat postu:
Dzieki. Mimo, że są to rzeczy oczywiste to czesto gdy gram luzie poytają sie jakim sposobem znikam itp. Gdy uzywałem własnego skryptu z naruto i krzyczałem rasengan, a ludzie widzieli jak wale innych i odpycham (prawdziwy rasengan) też starali się go użyć poprzez pisanie rasengan na czacie tak więc mimo wszystko wielu osobom się przyda.
Perf
Wysłany: Wto 12:01, 09 Cze 2009
Temat postu:
No Thial, starasz się
Pochwałka ode mnie
Sarimas
Wysłany: Wto 10:46, 09 Cze 2009
Temat postu:
ja to już od dawna używam skryptu własnej roboty z bindami typu /spawnstring view itp. po prostu "skroluje" komendy w skrypcie i jak jakąś potrzebuje wybieram i bach
I pochwałke dam bo zrobiłeś to ku ogólnemu dobry użytkowników LMD.
(chociaż te rzeczy są IMO dość oczywiste)
Thial
Wysłany: Wto 9:27, 09 Cze 2009
Temat postu: Bindy czyli nieodłączny przyjaciel budowniczych...
Cfg to pliki konfiguracyjne. Server cfg jest wczytywany podczas uruchomienia serwera ale możesz edytować go w czasie gry i w konsoli wpisać /exec nazwapliku.cfg. W plikach cfg można też wpisywać bindy i inne przydatne dla nas rzeczy. Przy wpisywaniu komend nie używamy /.
jeżeli chcemy użyć jakiejś komendy po execowaniu skryptu wpisujemy ją na czysto w nowej linii np. god (bez ukośnika). Komenda zostanie użyta podczas każdego odpalania skryptu.
Jeżeli pragniemu podpisać komendy pod klawisz wpisujemy:
bind klawisz god np.
Kod:
bind g god
Jeżeli pragniemy podpisać więcej komend używamy cudzysłowiu i średników.
bind klawisz "god; noclip" np.
Kod:
bind g "god; noclip"
By odczekać trochę czasu przed odpalaniem komend używamy komendy wait (podajemy czas w ms) (1000ms = 1s) np.
Kod:
bind g "god; wait 1000; noclip"
podczas używania komendy wait nie możemy nic robić dopóki nie minie podany przez nas czas, tak więc lepiej nie przesadzać z tą wartością.
By urozmaicić komendę możemy dodawać dźwięki animacje i efekty a także pisać coś.
Animacja anims play numer (0-1500 chyba) np.
Kod:
anims play 900
Dźwięk playsnd sciezka np.
Kod:
playsnd sound/ambience/narshaddaa/cantina_1.mp3
Efekt playfx sciezka np.
Kod:
playfx effects/force/rage2
Przykładowy bind:
Kod:
say "Moje Bindy" /// powiemy to po odpaleniu binda poprzez komende exec
bind e "delent"
bind b "noclip"
bind g "god"
bind v "gotopoint"
Ten sam bind, lecz z dodaniem efektów itp..
Kod:
say "Moje Bindy"
playfx effects/force/heal2
bind e "delent; playfx effects/env/small_fire_blue; playfx effects/env/impact_dustonly; playsnd sound/effects/mpalarm"
bind b "noclip; playfx effects/repeater/concussion; playfx effects/force/heal2; playfx effects/force/rage2; playfx effects/env/btend; playfx effects/env/impact_dustonly; noclip; invisible"
bind g "god; notarget; give armor 9999; anims play 1366; playsnd sound/effects/chain_fall; playfx effects/world/waterfall3; playfx effects/env/fire_wall; say I am god; powerup 7; powerup 14"
bind v " gotopoint; noclip; invisible; playsnd sound/weapons/overchargeend; playfx effects/env/impact_dustonly; playfx effects/force/pushblur; playfx effects/force/heal2; wait 10; invisible; noclip; playsnd sound/weapons/overchargeend; playfx effects/force/pushblur; playfx effects/env/impact_dustonly; playfx effects/force/heal2"
Jest jeszcze jeden sposób na bindy, dzięki niemu nie musimy zajmować klawiszy PGUP i PGDOWN wybieramy opcję a END odpalamy
Kod:
say ^5Pomocny skrypt
bind end "vstr exec"
bind pgup "vstr next"
bind pgdn "vstr prev"
bind del "vstr off"
set exec "echo ON"
set next "vstr wall904"
set prev "vstr floor4"
set off "kill; say OFF"
set wall904 "set exec vstr wall90; set next vstr wall04; set prev vstr wall04; echo sciana 90°"
set wall04 "set exec vstr wall0; set next vstr floor4; set prev vstr wall904; echo sciana 0°"
set floor4 "set exec vstr floor; set next vstr wall904; set prev vstr wall04; echo podloga"
set wall90 "say sciana 90!; place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,1,angles,90 90 0"
set wall0 "say sciana 0!; place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,1,angles,90 0 0"
set floor "say podloga!; place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,1"
Po przeanalizowaniu komend napewno będziecie wiedzieli jak są zrobione.
Każdy budowniczy powinien mieć zbindowaną komendę nudge oraz obracanie obiektów. Specjalnie dla PSL daję owy skrypt.
Kod:
say ^5P^7omocny ^5S^7krypt
bind 4 nudge 1 0 0
bind 6 nudge -1 0 0
bind 8 nudge 0 1 0
bind 2 nudge 0 -2 0
bind kp_plus nudge 0 0 1
bind kp_minus nudge 0 0 -1
bind 7 spawnstring edit angle 0
bind 9 spawnstring edit angle 90
bind 1 spawnstring edit angle 180
bind 3 spawnstring edit angle 270
cyfry w nudge można zmieniać jeżeli pragniecie innego ustawienia klawiszy oraz innego ruchu obiektów
4-6: ruch na boki (pod innym kątem przód tył)
2-8: ruch przód tył(pod innym kątem na boki)
+ i - : ruch góra dół
1,3,7,9: obracanie, o 90 stopni
By obrócić jakiś model o swój kąt wpisujemy /spawnstring edit angle kąt
Jeszcze wskazówka odnośnie kolorowych liter i znaków jeżeli chcecie coś pisać bądź też zmienić nick, a także dodać fikuśne znaczki:
By uzyskać kolorowy nick podczas wpisywania go używamy znaczka ^ (shift + 6) a potem wstawiamy cyferkę
1
2
3
4
5
6
(jest troche jaśniejszy)
7
8
9
0
W grach typu wolfenstein enemy territory można uzywać też liter oraz znaków z nad cyfer by uzyskać jaśniejsze lub ciemniejsze kolory, lecz w JA zablokowano tą możliwość i działają tylko cyfry.
Co do znaków zpecjalnych. Jest to bardzo proste. Musimy mieć włączony num lock. Teraz prytrzymując lewy alt wybieramy na klawiaturze numerycznej kilka cyfr. Powiedzmy 1 4 i 5. Wpisujemy je tak jakbyśmy wpisywali 145, po tym puszczamy alt. Jeżeli jest to znak specjalny to kursor przesunie się lecz nic się nie pojawi. Dopiero po zaakceptowaniu wyswietli nam w nicku znaczek.
145 Ĺ
1499 █
Musimy poprostu poszukać tych które nam się podobają.
Przykład nicku:
^5▄█ ^4L^5o^7l^5e^4k ^5█▄
Efekt:
▄█
L
o
l
e
k
█▄
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin