Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Info Lugormod Strona Główna
->
Kursy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Ogłoszenia Forum
Regulamin
Lugormod Server
----------------
Serwery Lugormod
Clan Info
Gotowce
Pomoc
Nowości na Luxous Lugormod
Sprawy Luxous Lugormod
Przyszłość
Galaktyczny Senat
Nowy Serwer
Stare serwery
Archiwum
Lugormod
----------------
Nowości Lugormod
Pomoc
Player
Lugormod
Kursy
Inne Mody
----------------
Dyskusja Modów
JA+
Base
Forcemod
Movie Battles II
JKA Galaxies Mod
KOTF
Inne
----------------
Od Tematu
Linki
Pomoc
Spam
Luxous Lugormod [Archiwum]
----------------
Archiwum
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fastic
Wysłany: Pią 18:22, 05 Sie 2011
Temat postu:
Jest "bug", który targetuje podwójnie, przez co func_timer może się zdezaktywować.
paweli1
Wysłany: Pią 12:46, 05 Sie 2011
Temat postu:
Przecież func_timer to pętla której nie trzeba ciągle targetować...
Fastic
Wysłany: Pią 9:14, 05 Sie 2011
Temat postu:
Wiesz jakoś zdążyłem zauważyć, że nie używa bmodela...
Tyle, że func_timer się wyłączy po ponownym użyciu targetname.
paweli1
Wysłany: Czw 21:08, 04 Sie 2011
Temat postu:
func_timer jako jedyny nie używa bmodela, nie trzeba go na okrągło targetować gdyż jest pętlą, za każdym razem odpala to samo. Czyli timer, toggle i tekstury.
Fastic
Wysłany: Czw 19:50, 04 Sie 2011
Temat postu:
Ja osobiście do func_x nie mam zaufania, wolę dawać target_delay.
"target_relay - this entity may not use an entity slot."
Różnicy nie widzę (i jej praktycznie nie ma)..
paweli1
Wysłany: Czw 16:14, 04 Sie 2011
Temat postu:
Po to że func_timer działa bez przerwy więc nie trzeba go targetować ciągle.
Fastic
Wysłany: Czw 10:54, 04 Sie 2011
Temat postu:
No ale po co stawiać func_timer jak można zastosować target_delay?
paweli1
Wysłany: Śro 20:02, 03 Sie 2011
Temat postu:
Nie lepiej wstawić func_timer jako odliczanie czasu i togglowanie tekstur?
Fastic
Wysłany: Śro 17:54, 03 Sie 2011
Temat postu: System dnia i nocy (U#)
Entity, które będzie wszystko rozpoczynało:
/place trigger_always * target,ActivateDzienINoc,
Trigger always będzie działać jeśli mam wersję >2.3.2. Jeśli mamy versje mniejszą bądź równą 2.3.2 musimy zastosować:
/place trigger_once 0 maxs,100000 100000 100000,mins,-100000 -100000 0,target,ActivateDzienInoc,
Pragnę dodać iż trigger once musi być umieszczony na spawnie...
Delay:
/place target_delay * targetname,ActivateDzienInoc,target,DzienInocSwitch,wait,720,
720 sekund = 12 minut
/place lmd_toggle * targetname,DzienInocswitch,count,2,target,Dzien,target2,Noc,
/place target_print * targetname,Dzien,spawnflags,4,message,Time to wake up!
/place target_print * targetname,Noc,spawnflags,4,message,Time to fall asleep!
/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/mp/h_tatsky,targetname,Dzien,
/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/skies/space,targetname,Noc,
/place target_relay * targetname,Dzien,target,ActivateDzienInoc,
/place target_relay * targetname,Noc,target,ActivateDzienInoc,
Jak sprawdzić domyślną teksture nieba?
pobieramy UU 17a z
www.ultra-utility.com
i,patrząc w niebo, wpisujemy na czacie !shadertrace i szukamy "Shader".
To tyle. Mam nadzieję, że pomogłem.
Jeśli ktoś znalazł jakieś błędy, to proszę pisać w temacie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin