Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Info Lugormod Strona Główna
->
Kursy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum
----------------
Ogłoszenia Forum
Regulamin
Lugormod Server
----------------
Serwery Lugormod
Clan Info
Gotowce
Pomoc
Nowości na Luxous Lugormod
Sprawy Luxous Lugormod
Przyszłość
Galaktyczny Senat
Nowy Serwer
Stare serwery
Archiwum
Lugormod
----------------
Nowości Lugormod
Pomoc
Player
Lugormod
Kursy
Inne Mody
----------------
Dyskusja Modów
JA+
Base
Forcemod
Movie Battles II
JKA Galaxies Mod
KOTF
Inne
----------------
Od Tematu
Linki
Pomoc
Spam
Luxous Lugormod [Archiwum]
----------------
Archiwum
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Fastic
Wysłany: Pon 18:58, 02 Maj 2011
Temat postu:
Wszystko dziala ... czasem nie nalezy kopiowac wszystkiego bezsensownie w jedno miejsce...
ufo
Wysłany: Pon 16:32, 02 Maj 2011
Temat postu:
Nie moze nie dzialac bo ostatnio nawet sobie stad kopiowalem (nie mialem w notkach) i dzialalo.
A zreszta po takim ogolniku za wiele sie nie domysle
lollololo
Wysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2011
Temat postu: lol!!
Nie działa ;(
Logujemy się, panie carkar.
Special
Wysłany: Wto 17:51, 03 Sie 2010
Temat postu:
Dobry kurs. Wreszcie jakiś inny quest od zwykłych na zabijanie
+ ode mnie
ufo
Wysłany: Pon 17:39, 02 Sie 2010
Temat postu: "Collection" quest oparty na lmd_iobject
Otóż ten quest będzie polegał na zbieraniu rozrzuconych po mapie kryształków, aby po uzbieraniu konkretnej liczby wymienić je na kasę.
Nie będę się rozpisywał na temat fabuły questa etc. przedstawię tylko schemat spawnowania kryształków, dawania przez nie itemów do /inventory i wypłacania nagród za nie.
Tak więc załączam komendy wraz z komentarzem:
Kryształy:
Kod:
/place lmd_door -100 model,map_objects/mp/crystal_blue,spawnflags,76,movement,0 0 100,speed,9999,targetname,crystal,target2,crystaltaken,closetarget,crystalenable
- Kryształy należy umieszczać patrząc na ziemię, po zespawnowaniu nie będzie ich widać gdyż w domyślnej pozycji są 100 jednostek pod ziemią
-
crystal_blue
można zastąpić
crystal_green
lub
crystal_red
, żeby nie było zbyt monotonnie
IObject:
Kod:
/place lmd_iobject * targetname,crystaltaken,type,upcount,count,1,max,10,property,crystalproperty,name,Crystal Quest
- Wartość
max
oznacza ile kryształów będzie trzeba nazbierać aby móc wymienić je jednorazowo na kasę (w tym przypadku 10)
- Można zastosować
downcount
zamiast
upcount
(patrz entity guide) ale takie rozwiązanie IMO powoduje zbyt duży bałagan w konsoli po wpisaniu /inventory list (lista pokazuje pojedyncze kryształy)
Pozostałe entities:
Kod:
/place target_random * targetname,crystalspawn,target,crystal
/place target_delay * targetname,crystaltaken,target,crystalspawn,wait,10
/place target_relay * targetname,initial_entity,target,crystalspawn
/place target_deactivate * targetname,crystaltaken,target,crystal
/place target_activate * targetname,crystalenable,target,crystal
- Ogólnie zasada działania jest taka: Po użyciu kryształu ten znika, następuje 10 sekundowy odstęp czasu i pojawia się losowy kryształ (może być ten sam który wcześniej zniknął). Deaktywator/aktywator nie jest konieczny, dodałem je aby uniknąć bugu w lugorze który umożliwia spamowanie "use" na przycisku nawet kilka razy i uzyskanie w ten sposób więcej iobject'ów. relay z initial_entity jest zastosowany żeby zespawnować pierwszy kryształ na początku mapy.
Przycisk do wymiany kryształów na kasę:
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,givecrystals
/place lmd_playercheck * targetname,givecrystals,property,crystalproperty,target,crystalreward,target2,crystalnoreward
/place target_credits * targetname,crystalreward,count,1000
/place target_print * targetname,crystalreward,spawnflags,20,message,Masz tu nagrode za krysztaly !
/place target_print * targetname,crystalnoreward,spawnflags,20,message,Chcesz mnie w ch... zrobic ?!
- Można ustawić inny count/komunikaty etc.
Edit: Poprawiłem mały błąd...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin