![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magli
Global Moderator
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:13, 09 Lut 2008 Temat postu: Zmienić texturę ziemi i nieba |
|
|
Proszę napisać pełne komendy. Listę już mam tych textur ale nie dla T2... tylko dla U#. Powiedzcie mi na temat textury nieba na mapie mp/siege_hoth nie mogę się doszukać i jaka jest textura ziemi na mp/siege_hoth bo też nie mogę się jakoś doszukać albo coś mi nie wchodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Magli dnia Śro 10:38, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 14:01, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Textury zawsze są takie same..do T2 i U#
WYCINEK:
t2_shaderremap
This will change the texture on the map to another texture you specify.
Keys:
target - the texture directory of what you want to change.
target2 - the texture directory of what your changing the texture into.
targetname - the name of the entity, when someone fires at this it will change the textures you are referring to.
Example:
Code:
/place t2_shaderremap * target,textures/quicktrip/desert_0,target2,textures/yavin/ground,targetname,t2_initial_entity,
Mam nadzieje że zrozumiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Magli
Global Moderator
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:46, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem i nadal mi nie wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Magli dnia Śro 10:40, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:25, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
propo spec jak juz jestemy prz tym temacie to niewiemc zy amietasz ale u stoisa na servie wiz zrobil gzuziki na zmiane nieba masz moze cmd do tego?
rany sry za bledy ale troche zmeczony jestem/bylem i niechce mis ie poprawiac (ide spac pieprze poprawe )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goku dnia Sob 23:26, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 0:03, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Co do wyszukiwania textur możesz otworzyć assets i wyszukać textur, użyć komendy /dir textures, albo użyć radianta i otworzyć mape.
Aby zmienić tymczasowo (po resecie mapy znika):
/t2remapshader <textura którą chcemy zmienić> <textura na którą chcemy zamienić>
np.
/t2remapshader textures/quicktrip/asdaf textures/quicktrip/newwall1 (nazwy przykładowe)
Aby zmienić na zawsze:
Jeśli jesteś hostem serwera zrób tak:
Jeśli chcesz texture dodać do mp/siege_hoth wejdź do
Gamedata/lugormod/data/map_configs i dodaj folder "mp". W tym folderze utwórz siege_hoth.cfg albo mp/siege_hoth.cfg bo nie pamiętam w nim napisz:
t2remapshader textures/blablabla/blablabla textures/blablabla/blablablabla
TAK dla przykładu : P 1 textura to ta która jest a 2 to na którą chcemy zmienić.
Jeśli nie jesteś hostem postaw entity:
/place t2_shaderremap 0 target,TEXTURAAKTUALNA,target2,TEXTURANOWA
a jeśli nie będzie chciało się ładować na początku mapy dodaj:
,targetname,t2_initial_entity,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Moc
Słaby Player
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pon 16:14, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a jak dowiedziec jak sie nazywaja tekstury drzwi np
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:31, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
/dri texrues albo w assestach poszukac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 12:06, 04 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a dla U# to nie czasem lmd_shaderremap?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|