Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmienić texturę ziemi i nieba

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magli
Global Moderator



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:13, 09 Lut 2008    Temat postu: Zmienić texturę ziemi i nieba

Proszę napisać pełne komendy. Listę już mam tych textur ale nie dla T2... tylko dla U#. Powiedzcie mi na temat textury nieba na mapie mp/siege_hoth nie mogę się doszukać i jaka jest textura ziemi na mp/siege_hoth bo też nie mogę się jakoś doszukać albo coś mi nie wchodzi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magli dnia Śro 10:38, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 14:01, 09 Lut 2008    Temat postu:

Textury zawsze są takie same..do T2 i U#

WYCINEK:
t2_shaderremap
This will change the texture on the map to another texture you specify.

Keys:
target - the texture directory of what you want to change.
target2 - the texture directory of what your changing the texture into.
targetname - the name of the entity, when someone fires at this it will change the textures you are referring to.

Example:
Code:
/place t2_shaderremap * target,textures/quicktrip/desert_0,target2,textures/yavin/ground,targetname,t2_initial_entity,

Mam nadzieje że zrozumiesz Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magli
Global Moderator



Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:46, 09 Lut 2008    Temat postu:

nie rozumiem i nadal mi nie wychodzi

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magli dnia Śro 10:40, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:25, 09 Lut 2008    Temat postu:

propo spec jak juz jestemy prz tym temacie to niewiemc zy amietasz ale u stoisa na servie wiz zrobil gzuziki na zmiane nieba masz moze cmd do tego?



rany sry za bledy ale troche zmeczony jestem/bylem i niechce mis ie poprawiac (ide spac pieprze poprawe )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Goku dnia Sob 23:26, 09 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 0:03, 10 Lut 2008    Temat postu:

Co do wyszukiwania textur możesz otworzyć assets i wyszukać textur, użyć komendy /dir textures, albo użyć radianta i otworzyć mape.

Aby zmienić tymczasowo (po resecie mapy znika):
/t2remapshader <textura którą chcemy zmienić> <textura na którą chcemy zamienić>
np.
/t2remapshader textures/quicktrip/asdaf textures/quicktrip/newwall1 (nazwy przykładowe)

Aby zmienić na zawsze:
Jeśli jesteś hostem serwera zrób tak:

Jeśli chcesz texture dodać do mp/siege_hoth wejdź do
Gamedata/lugormod/data/map_configs i dodaj folder "mp". W tym folderze utwórz siege_hoth.cfg albo mp/siege_hoth.cfg bo nie pamiętam w nim napisz:
t2remapshader textures/blablabla/blablabla textures/blablabla/blablablabla
TAK dla przykładu : P 1 textura to ta która jest a 2 to na którą chcemy zmienić.

Jeśli nie jesteś hostem postaw entity:
/place t2_shaderremap 0 target,TEXTURAAKTUALNA,target2,TEXTURANOWA

a jeśli nie będzie chciało się ładować na początku mapy dodaj:
,targetname,t2_initial_entity,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moc
Słaby Player



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Pon 16:14, 03 Mar 2008    Temat postu:

a jak dowiedziec jak sie nazywaja tekstury drzwi np

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:31, 03 Mar 2008    Temat postu:

/dri texrues albo w assestach poszukac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 12:06, 04 Mar 2008    Temat postu:

a dla U# to nie czasem lmd_shaderremap?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:40, 04 Mar 2008    Temat postu:

lmd_shaderrmap to chyba do zmiany ale ja i tak uzywam lmd_remap

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin