![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thial
Przeciętniak
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 10:32, 08 Paź 2008 Temat postu: Zbrojownia Quest :P (własny) 1.2.2 U# (wprowadzone poprawki) |
|
|
Nie miałem co robić wiec stworzyłem questa który ma nas dopuścić do pewnego pokoju poprzez zabicie npc i zdobycie haseł. Quest tworzony na Lugormodzie 1.2.2 U#
Teleport do miejsca pojedynku
Kod: | \place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,rebornquest,spawnflags,8193,count,10000,message,^1R^7eborn\n^1Q^7uest, |
Za 10000 teleportujemy się. Jako quest poboczny można zrobić wampę do zbierania kasy.Teraz w jakimś zmkniętym pomieszczeniu destynację.
Kod: | \place target_teleporter 20 targetname,rebornquest, |
W pokoju tworzymy guzik do wywołania npca (coś jak wampa quest).
Kod: | /place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,97,targetname,rebornguzik,target,rebornspawn |
Kod: | /place target_credits 0 targetname,rebornspawn,count,-500 |
Kod: | /place target_deactivate 0 targetname,rebornspawn,target,rebornguzik |
Teraz stajemy w miejscu gdzie ma się zrespić reborn (w tym samym pomieszczeniu).
Kod: | /place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn_dual2,targetname,rebornspawn,count,-1,health,3000,showhealth,1,NPC_target,rebornzgon, |
Kod: | /place target_activate 0 targetname,rebornzgon,target,rebornmsg |
Teraz guzik w którym otrzymamy wiadomość.
Kod: | /place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,97,targetname,rebornmsg,target,message |
Kod: | /place target_print * spawnflags,4,targetname,message,message,H1SD78K, | (wasza wiadomość może być inna, jest to hasło do terminalu)
Kod: | /place target_deactivate 0 targetname,message,target,rebornmsg |
Kod: | /place target_activate 0 targetname,rebornzgon,target,rebornguzik |
Gdy zabijemy npca i naciśniemy guzik przez chwile wyświetli się nam hasło, lepiej nie zwiększać czasu jego wyświetlania (im trudniej tym lepiej ).
Jeszcze guzik by wrócić do "miasta"
Kod: | \place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,miasto,spawnflags,97, |
I w mieście punkt.
Kod: | \place target_teleporter 20 targetname,miasto, |
Teraz w jakimkolwiek miejscu tworzymy terminal.
Kod: | \place t2_pwterminal 0 model,map_objects/h_evil/control_station,target,rebornquest2,target2,kill,target3,H1SD78K,message,Wpisz Haslo,angle,90 |
Pora na 2 część questa
W jakimś korytarzu stworzyć punkt do którego się teleportujemy (z przodu musi być zamknięty a za nami powinien byc dłuższy odcinek i na końcu także zamknięty)
Kod: | \place target_teleporter 20 targetname,rebornquest2, |
Nie możemy biec do przodu, więc do tyłu. Po odległości powiedzmy 100 wstawiamy triggera którego możemy użyć tylko raz w grze.
Kod: | /place trigger_teleport 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,schron |
Kod: | /place target_print * spawnflags,4,targetname,schron2,message,Hasło do schronu to: HP8LK, |
Na sam koniec tworzymy destynacje do jakiegoś pokoju (najlepiej by był to pokój z drzwiami na szyfr, hasło w naszym przypadku to HP8LK. W pokoju można by było kupować broń itp. W korytarzu możemy zrobić też spawnery by utrudnić sprawę .
Tak więc cały quest sprowadza się do tego byśmy mieli dostęp do zbrojowni .
Kod: | \place target_teleporter 20 targetname,schron, |
W miejscu w którym stoimy po teleportacji.
Kod: | /place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,schron2 |
Jest to punkt w którym możemy sprawdzić jakie jest hasło
Dodatkowe:
*Tworzenie terminalu do kupna broni lub innych przedmiotów:
Tworzymy terminal
Kod: | /place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,target,[NAZWA SPAWNU BRONI],count,[CENA],message,[WIADOMOŚĆ] |
A teraz w miejscu w którym ma się pojawiać przedmiot
Kod: | /place [ITEM/BROŃ] 0 wait,-1,targetname,[NAZWA SPAWNU BRONI] |
Lista przedmiotów:
Kod: | item_shield_sm_instant
item_shield_lrg_instant
item_medpak_instant
item_seeker
item_shield
item_medpac
item_medpac_big
item_binoculars
item_sentry_gun
item_jetpack
item_healthdisp
item_ammodisp
item_eweb_holdable
item_seeker
item_force_enlighten_light
item_force_enlighten_dark
item_force_boon
item_ysalimari
weapon_stun_baton
weapon_melee
weapon_saber
weapon_blaster_pistol
weapon_concussion_rifle
weapon_bryar_pistol
weapon_blaster
weapon_disruptor
weapon_bowcaster
weapon_repeater
weapon_demp2
weapon_flechette
weapon_rocket_launcher
ammo_thermal
ammo_tripmine
ammo_detpack
weapon_thermal
weapon_trip_mine
weapon_det_pack
ammo_force
ammo_blaster
ammo_powercell
ammo_metallic_bolts
ammo_rockets
ammo_all
team_CTF_redflag
team_CTF_blueflag
team_CTF_neutralflag |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drobne poprawki w mej pracy
Cytat: | W miejscu w którym stoimy po teleportacji.
Kod: | /place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,schron2 |
Jest to punkt w którym możemy sprawdzić jakie jest hasło |
Poprawka
Kod: | /place trigger_multiple 0 maxs,50 50 50,mins,-50 -50 0,target,schron2, |
*zmiana z once na multiple, dzieki temu za każdym razem sprawdzimy hasło .
*zmniejszone rozmiary triggera (może tak się stać, że osoba stojąca za ścianą też pozna hasło ).
*dodany przecinek na końcu (bez tego nie pujdzie)
Druga poprawka dotyczy 2 częsci questa, wprowadziłem tam wspomniane wcześniej utrudnienie . Pokażę razem rysunek by to jak najprościej przedstawić.
Jest to korytarz z mapy siege_desert gdzie:
a - miejsce do którego zostajemy teleportowani po wpisaniu kodu do terminala
b - trigger który tworzy nam 2 rebornów
Kod: | /place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,reborndodatek |
teraz pomiędzy punktem b i c tworzymy w różnych miejscach spawner
Kod: | /place NPC_spawner 30 NPC_type,reborn,count,-1,spawnscript,14,health,500,showhealth,1,targetname,reborndodatek, |
c - jest to trigger który w razie ucieczki przed rebornami lub w razie kontynuowania questa wytworzy nam w tunelu rządek stormtrooperów blokujących przejście
Kod: | /place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,stormdodatek, |
Kod: | /place NPC_spawner 30 NPC_type,stormtrooper,count,-1,spawnscript,14,targetname,stormdodatek, |
d - trigger który teleportuje do zbrojowni (było w poradniku)
-------------------------
Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem lugormoda to odświeżam link Perfecto, któremu wielce dziękuję .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Thial dnia Czw 22:14, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Śro 10:44, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nieźle, nieźle... Jakbym się dopatrzył jakiś bugów, to dam Ci znać i zedytujesz wtedy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thial
Przeciętniak
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Śro 11:03, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
OK nie ma sprawy, ale robiłem z własnym poradnikiem i dziła wszystko jak należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 18:09, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ładne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Śro 18:39, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Racja... wypróbuję to u siebie na servie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 17:13, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No nieźle, tylko czemu aż 10000?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Czw 19:54, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Gorzej niż Purple's Lugormod
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thial
Przeciętniak
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 20:19, 09 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No wiesz, wkońcu uzyskasz dostęp do zbrojowni. Pozostali biegać będą tylko z mieczem, a ty bedziesz sobie pomykał z wyrzutnią rakiet powiedzmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pią 10:26, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No ale tak czy inaczej to trochu drogo, chyba, że chodzi o t2 z keepweapons "1" to co innego, bo broń masz na zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 17:55, 10 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
no ale będziesz mógl sobie wchodzić więc w sumie nie aż tak źle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 21:58, 23 Paź 2008 Temat postu: Re: Zbrojownia Quest :P (własny) 1.2.2 U# (wprowadzone popra |
|
|
Kilka spraw. Po 1.
Thial napisał: |
Za 10000 teleportujemy się.
|
Player nie ma komendy /give credits wiec po co robic taki koszt? chyba ze wygrana 100-200k to juz mozna ale po co?
2.
Thial napisał: | No wiesz, wkońcu uzyskasz dostęp do zbrojowni. Pozostali biegać będą tylko z mieczem, a ty bedziesz sobie pomykał z wyrzutnią rakiet powiedzmy ![Mruga](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_msn-wink.gif) |
/merc standardowo moze miec nawet repeatera to jest 1, a 2 to wystarczy ze od tego zwykłego "lajtsejbera" ktos ci zrobi kate i twoje "bronie za 10000" pojda sie kochać...
EDIT:
A nie wiem czy playera stać żeby co minute wydawać 10000 kredytów na blastera i bowcastera
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Czw 22:00, 23 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pią 20:27, 24 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Masz rację, Mateo. To nie jest kasa za hasło, a za teleport...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thial
Przeciętniak
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Wto 9:09, 28 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tego 1. Mercem nie ubijesz reborna 3k hp (Zmiażdży cie). Nawet majac miecze jest to dosyć trudne gdy jest się z nim w małym pomieszczeniu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|