Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbrojownia Quest :P (własny) 1.2.2 U# (wprowadzone poprawki)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thial
Przeciętniak



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 10:32, 08 Paź 2008    Temat postu: Zbrojownia Quest :P (własny) 1.2.2 U# (wprowadzone poprawki)

Nie miałem co robić wiec stworzyłem questa który ma nas dopuścić do pewnego pokoju poprzez zabicie npc i zdobycie haseł. Quest tworzony na Lugormodzie 1.2.2 U#

Teleport do miejsca pojedynku
Kod:
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,rebornquest,spawnflags,8193,count,10000,message,^1R^7eborn\n^1Q^7uest,

Za 10000 teleportujemy się. Jako quest poboczny można zrobić wampę do zbierania kasy.Teraz w jakimś zmkniętym pomieszczeniu destynację.
Kod:
\place target_teleporter 20 targetname,rebornquest,

W pokoju tworzymy guzik do wywołania npca (coś jak wampa quest).
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,97,targetname,rebornguzik,target,rebornspawn

Kod:
/place target_credits 0 targetname,rebornspawn,count,-500

Kod:
/place target_deactivate 0 targetname,rebornspawn,target,rebornguzik

Teraz stajemy w miejscu gdzie ma się zrespić reborn (w tym samym pomieszczeniu).
Kod:
/place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn_dual2,targetname,rebornspawn,count,-1,health,3000,showhealth,1,NPC_target,rebornzgon,

Kod:
/place target_activate 0 targetname,rebornzgon,target,rebornmsg

Teraz guzik w którym otrzymamy wiadomość.
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,97,targetname,rebornmsg,target,message

Kod:
/place target_print * spawnflags,4,targetname,message,message,H1SD78K,
(wasza wiadomość może być inna, jest to hasło do terminalu)
Kod:
/place target_deactivate 0 targetname,message,target,rebornmsg

Kod:
/place target_activate 0 targetname,rebornzgon,target,rebornguzik

Gdy zabijemy npca i naciśniemy guzik przez chwile wyświetli się nam hasło, lepiej nie zwiększać czasu jego wyświetlania (im trudniej tym lepiej Wesoly).
Jeszcze guzik by wrócić do "miasta" Jezyk
Kod:
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,miasto,spawnflags,97,

I w mieście punkt.
Kod:
\place target_teleporter 20 targetname,miasto,

Teraz w jakimkolwiek miejscu tworzymy terminal.
Kod:
\place t2_pwterminal 0 model,map_objects/h_evil/control_station,target,rebornquest2,target2,kill,target3,H1SD78K,message,Wpisz Haslo,angle,90

Pora na 2 część questa
W jakimś korytarzu stworzyć punkt do którego się teleportujemy (z przodu musi być zamknięty a za nami powinien byc dłuższy odcinek i na końcu także zamknięty)
Kod:
\place target_teleporter 20 targetname,rebornquest2,

Nie możemy biec do przodu, więc do tyłu. Po odległości powiedzmy 100 wstawiamy triggera którego możemy użyć tylko raz w grze.
Kod:
/place trigger_teleport 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,schron

Kod:
/place target_print * spawnflags,4,targetname,schron2,message,Hasło do schronu to: HP8LK,

Na sam koniec tworzymy destynacje do jakiegoś pokoju (najlepiej by był to pokój z drzwiami na szyfr, hasło w naszym przypadku to HP8LK. W pokoju można by było kupować broń itp. W korytarzu możemy zrobić też spawnery by utrudnić sprawę Wesoly.

Tak więc cały quest sprowadza się do tego byśmy mieli dostęp do zbrojowni Wesoly.
Kod:
\place target_teleporter 20 targetname,schron,

W miejscu w którym stoimy po teleportacji.
Kod:
/place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,schron2

Jest to punkt w którym możemy sprawdzić jakie jest hasło

Dodatkowe:

*Tworzenie terminalu do kupna broni lub innych przedmiotów:
Tworzymy terminal
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,target,[NAZWA SPAWNU BRONI],count,[CENA],message,[WIADOMOŚĆ]

A teraz w miejscu w którym ma się pojawiać przedmiot
Kod:
/place [ITEM/BROŃ] 0 wait,-1,targetname,[NAZWA SPAWNU BRONI]


Lista przedmiotów:

Kod:
item_shield_sm_instant
item_shield_lrg_instant
item_medpak_instant
item_seeker
item_shield
item_medpac
item_medpac_big
item_binoculars
item_sentry_gun
item_jetpack
item_healthdisp
item_ammodisp
item_eweb_holdable
item_seeker
item_force_enlighten_light
item_force_enlighten_dark
item_force_boon
item_ysalimari
weapon_stun_baton
weapon_melee
weapon_saber
weapon_blaster_pistol
weapon_concussion_rifle
weapon_bryar_pistol
weapon_blaster
weapon_disruptor
weapon_bowcaster
weapon_repeater
weapon_demp2
weapon_flechette
weapon_rocket_launcher
ammo_thermal
ammo_tripmine
ammo_detpack
weapon_thermal
weapon_trip_mine
weapon_det_pack
ammo_force
ammo_blaster
ammo_powercell
ammo_metallic_bolts
ammo_rockets
ammo_all
team_CTF_redflag
team_CTF_blueflag
team_CTF_neutralflag


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drobne poprawki w mej pracy

Cytat:
W miejscu w którym stoimy po teleportacji.
Kod:
/place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,schron2

Jest to punkt w którym możemy sprawdzić jakie jest hasło


Poprawka

Kod:
/place trigger_multiple 0 maxs,50 50 50,mins,-50 -50 0,target,schron2,


*zmiana z once na multiple, dzieki temu za każdym razem sprawdzimy hasło Wesoly.
*zmniejszone rozmiary triggera (może tak się stać, że osoba stojąca za ścianą też pozna hasło Jezyk).
*dodany przecinek na końcu (bez tego nie pujdzie)

Druga poprawka dotyczy 2 częsci questa, wprowadziłem tam wspomniane wcześniej utrudnienie Wesoly. Pokażę razem rysunek by to jak najprościej przedstawić.



Jest to korytarz z mapy siege_desert gdzie:

a - miejsce do którego zostajemy teleportowani po wpisaniu kodu do terminala

b - trigger który tworzy nam 2 rebornów
Kod:
/place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,reborndodatek


teraz pomiędzy punktem b i c tworzymy w różnych miejscach spawner
Kod:
/place NPC_spawner 30 NPC_type,reborn,count,-1,spawnscript,14,health,500,showhealth,1,targetname,reborndodatek,


c - jest to trigger który w razie ucieczki przed rebornami lub w razie kontynuowania questa wytworzy nam w tunelu rządek stormtrooperów blokujących przejście
Kod:
/place trigger_once 0 maxs,100 100 100,mins,-100 -100 0,target,stormdodatek,

Kod:
/place NPC_spawner 30 NPC_type,stormtrooper,count,-1,spawnscript,14,targetname,stormdodatek,


d - trigger który teleportuje do zbrojowni (było w poradniku)

-------------------------

Jeżeli ktoś ma problem ze znalezieniem lugormoda to odświeżam link Perfecto, któremu wielce dziękuję Wesoly.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Thial dnia Czw 22:14, 09 Paź 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Śro 10:44, 08 Paź 2008    Temat postu:

Nieźle, nieźle... Jakbym się dopatrzył jakiś bugów, to dam Ci znać i zedytujesz wtedy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thial
Przeciętniak



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 11:03, 08 Paź 2008    Temat postu:

OK nie ma sprawy, ale robiłem z własnym poradnikiem i dziła wszystko jak należy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 18:09, 08 Paź 2008    Temat postu:

Ładne Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Śro 18:39, 08 Paź 2008    Temat postu:

Racja... wypróbuję to u siebie na servie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 17:13, 09 Paź 2008    Temat postu:

No nieźle, tylko czemu aż 10000?

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Czw 19:54, 09 Paź 2008    Temat postu:

Gorzej niż Purple's Lugormod Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thial
Przeciętniak



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 20:19, 09 Paź 2008    Temat postu:

No wiesz, wkońcu uzyskasz dostęp do zbrojowni. Pozostali biegać będą tylko z mieczem, a ty bedziesz sobie pomykał z wyrzutnią rakiet powiedzmy Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pią 10:26, 10 Paź 2008    Temat postu:

No ale tak czy inaczej to trochu drogo, chyba, że chodzi o t2 z keepweapons "1" to co innego, bo broń masz na zawsze Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pią 17:55, 10 Paź 2008    Temat postu:

no ale będziesz mógl sobie wchodzić więc w sumie nie aż tak źle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 21:58, 23 Paź 2008    Temat postu: Re: Zbrojownia Quest :P (własny) 1.2.2 U# (wprowadzone popra

Kilka spraw. Po 1.
Thial napisał:

Za 10000 teleportujemy się.

Player nie ma komendy /give credits wiec po co robic taki koszt? chyba ze wygrana 100-200k to juz mozna ale po co?
2.
Thial napisał:
No wiesz, wkońcu uzyskasz dostęp do zbrojowni. Pozostali biegać będą tylko z mieczem, a ty bedziesz sobie pomykał z wyrzutnią rakiet powiedzmy Mruga

/merc standardowo moze miec nawet repeatera to jest 1, a 2 to wystarczy ze od tego zwykłego "lajtsejbera" ktos ci zrobi kate i twoje "bronie za 10000" pojda sie kochać...

EDIT:

A nie wiem czy playera stać żeby co minute wydawać 10000 kredytów na blastera i bowcastera


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Czw 22:00, 23 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pią 20:27, 24 Paź 2008    Temat postu:

Masz rację, Mateo. To nie jest kasa za hasło, a za teleport...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thial
Przeciętniak



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Wto 9:09, 28 Paź 2008    Temat postu:

Co do tego 1. Mercem nie ubijesz reborna 3k hp (Zmiażdży cie). Nawet majac miecze jest to dosyć trudne gdy jest się z nim w małym pomieszczeniu Wesoly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin