Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wierzyczki obronne
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:16, 05 Kwi 2009    Temat postu: Wierzyczki obronne

Jak robić wieżyczki obronne przeciw at-st , ludziom i statkach (oddzielnie każde jak sie da) pomoże ktoś? jak naj prościej prosze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Melvin
Nowy



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:54, 05 Kwi 2009    Temat postu: Wierzyczki obronne

place misc_turretG2 0 spawnflags,1?
Ale to na guzik Jezyk
(Chyba)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:04, 05 Kwi 2009    Temat postu: Re: Wierzyczki obronne

HrabiaDrako napisał:
Jak robić wieżyczki obronne przeciw at-st , ludziom i statkach (oddzielnie każde jak sie da) pomoże ktoś? jak naj prościej prosze


wiec jakim cudem w temacie masz blad a tutaj poprawnie? żałosne.
Wszystko było omowione w poprzednich tematach, uzywamy opcji 'szukaj'


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 8:17, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Co do wypowiedzi Adanosa z blędem: Weź już nie wypominaj każdemu ortów każdemu może się zdażyć pomyłka a on poprostu ją przeoczył. Co do szukaj To fakt Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 0:05, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Tu masz wszystkie parametry:

Spawnflags:
1 - Turret will start off and toggle turning on and off when used, requires the entity to have a targetname
2 - Turret will be upside-down (with foot part on floor).
4 - will respawn after being killed (use count)
8 - Big-donkey, Boxy Death Star Turbo Laser version (yes this is a direct quote from ravensofts notes)
16 - Turret will aim in front of the enemy, or lead the entity, increases chance to hit.
32 - Turret will appear on radar.
64 - Target Fighters (I Believe This Means Air Vehicles)
128 - Target Ground Vehicles
256 - Target Players Who Are Armed

Keys:
radius - Maximum distance of targeting enemies (default 512).
wait - Time to wait between firing (default 150 ms).
dmg - Damage per shot (default 5).
health - Hit points of the turret (default 100).
count - Time to wait before respawning
paintarget - In the words of Lugor: target to fire off upon being hurt
painwait - In the words of Lugor: ms to wait between firing off pain targets
random - Random value (in degrees) of aiming off target when firing at targets (default 2)
shotspeed - Speed of the projectile the Turret fired (default is for 1100 regular Turrets, or 20000 for Turbo-Laser Turrets)
splashDamage - How much the damage the explosion does
splashRadius - How far the explosion will reach
targetname - Name to be used if using a switch to activate or deactivate.
target - Target to activate upon being destroyed (E.g. Opening a door when turret is destroyed)
target2 - Target to activate upon firing at targets
showhealth - Will show health when person aims at the turret, if this has the value "1"
customscale - Custom scaling, 100 is default, 1024 is maximum, watch out with this



np.

/place misc_turretG2 0 spawnflags,14,health,5000,showhealth,1,customscale,1.5,target,turretdead

czyli wielkie działo typu "Turbo Laser Turret" z życiem 5000, skalą 1.5 i targetem

Spawnflags,14 to 2+4+8 czyli 2 - spawnuje sie normalnie (zwykle jest odwrócone do góry nogami)

4 - respawnuje sie czyli odnawia po rozwaleniu

8 - zamienia małe działko na Death Star Turbo Laser


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:27, 07 Kwi 2009    Temat postu:

oki dzieki;d a co do Adanosa to wybaczcie jestem dyzlektykiek

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HrabiaDrako dnia Wto 16:27, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:52, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Ja też a czasem pisze dobrze Wesoly a i pisze sie Dyslektykiem XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:07, 07 Kwi 2009    Temat postu:

I z malej litery.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:04, 07 Kwi 2009    Temat postu:

lol tak wyszło Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 19:33, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Ja w 99% przypadkach pisze z DUŻEJ litery WesolyWesolyWesoly chyba że na JA ale teżżadko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:19, 07 Kwi 2009    Temat postu:

dobra dobra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 21:02, 07 Kwi 2009    Temat postu:

Pisze sie rzadko przewala oczami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 7:54, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Eee.. Wiem no ale.... ten nooo..... yyy..... Mam dyslekcje nie czepiać się

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:16, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Łojej dzieciaciek nie umie skłożystać ze słowniczka ...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 12:13, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Ale wiecie, moj pan od muzyki w gimnazjum dobrze prawil - kiedys nie bylo czegos takiego jak ,,dyslekcja'' tylko to sie nazywalo nieuctwo. Nie rozumiem jak mozna nie znac ortografii, przeciez tu jest wyjatkowo malo do rozumienia i wszystko sprowadza sie do wykucia wyjatkow na pamiec, wszystko jest w odpowiednim czasie w szkole, tj. podstawowka. Unikalo sie [2x] rozumie[m]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin