Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Usuwanie i tworzenie Killzone

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Nie 10:07, 08 Cze 2008    Temat postu: Usuwanie i tworzenie Killzone

Ej ludziki nie wiecie może jak usuwa sie killzone na mapach ? Bo bardzo potrzebuje tego na Tripa ... próbowalem /nearby i znaleźć to killzon ale nie udalo sie Smutny A jak stworzyć ? /place trigger_multiple ... a potem /place target_kill ... ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:24, 08 Cze 2008    Temat postu:

bodajże clearmap to usuwa, a jeśli nie to /rcon entintylist i znalesc enta z killzone xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:54, 08 Cze 2008    Temat postu:

kura a tyt podobno taki dobry builder .... istnieje takie cos jak /rcon entitylist i jestli chodzi ci o target kill to wpisz /rcon entitylist target_kill.

trudne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 14:56, 09 Cze 2008    Temat postu:

Geniusze... nie da się tak po prostu usunąć entity z mapy.
Trzeba zrobić skrypcik:
Kod:
delent "[targetname tego killzone]";

Oczywiście w jednym skrypcie może być więcej delentów.
Więc, dla przykładu zrób skrypcik z nazwą 'deletekillzone'.
Wsadź go do GameData/lugormod/t2scripts/
A potem postaw na mapie entity:
Kod:
/place t2_jscript * targetname,always,file,deletekillzone
/place trigger_always * target,always


Niestety, działa TYLKO na t2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 18:21, 09 Cze 2008    Temat postu:

A widzisz Pawel ? A juz chciales podważać mój autorytet Jezyk xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:16, 09 Cze 2008    Temat postu:

No oki, można skryptem, ale jeśli chce usunąć zwykły trigger_hurt to zwykły nearby i delent [id] mozna usunąć. Powiedz na jakiej mapie chcesz usunąć killzone? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:36, 10 Cze 2008    Temat postu:

lol... a nie powiedziales jakiego masz lugora i mi sie tu JA ZASŁUGUJE NA WARNA nie wywyzszaj
racja.. skryptem tez mozna ale szybciej i latwiej zrobic przez np. /nearby


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:05, 10 Cze 2008    Temat postu:

zrobcie tak jak ja kiedys chyba na suprise wstawilem guzik ktory mail target taki jak hurt na lawie i jak cos to wylaczalem raz lawe a raz hurta ^^albo raz dawalem lawe zastygnieta a raz ciekla itp itd :lol: :lol:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin