Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

usunięcie entida na stałe -.-
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:58, 16 Sty 2009    Temat postu:

u#. . x) aa przy okazji .. bo mnie teraz głowa boli i nie umiem pomyślec jak zrobic aktywator i dezaktywator do guzika z target,teletobank,targetname,bankact i jak zrobic np powerup 7 na guzik xD i ost pytanie jak zrobic ze jak ktos nacisnie guzik to ginie po 10 sek ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sudiah dnia Pią 18:15, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 0:51, 17 Sty 2009    Temat postu:

1. /place misc_model_breakable 0 .......,target,teletobank,targetname,bankact

/place target_activate * target,bankact,targetname,co ma aktywować

/place target_deactivate * target,bankact,targetname,co ma dezaktywować

2.

guzik z target,powerup,

/place target_powerup * wait,sekundy,targetname,powerup,powerup,numer

3.

użyj func timer i target_kill


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:03, 17 Sty 2009    Temat postu:

Thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:13, 17 Sty 2009    Temat postu:

Nie func_timer target_delay bedzie lepszy. bo tak to moze ciagle zabijac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:50, 20 Sty 2009    Temat postu:

dobra a wymyśliłes cos do 1 pytania ?

Special napisał:
nie które mapy mają jakieś zarażenie na funcy i nie zawsze działają sprawdź czy jest model *39 na liście /modellist




Tak jest na liscie model *39


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sudiah dnia Wto 20:53, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:12, 21 Sty 2009    Temat postu:

Sudiah napisz mi na pw swoj numer gg dogadamy sie i ci pomoge cos.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 0:37, 24 Sty 2009    Temat postu:

heh głupie że nie wiedziałem o target_delay Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 21:42, 30 Sty 2009    Temat postu:

jak się czyta to aż strach bierze.

/place func_door * model,*39,spawnflags,4,angle,-1

a jak to nie pomoze

/place lmd_door * model,*39,spawnflags,4,angle,-1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:09, 31 Sty 2009    Temat postu:

Mateo juz temu zarazdzilem bylem na jego serverze i mi sie udalo widocznie cos zle wpisal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin