 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 9:27, 10 Mar 2008 Temat postu: U# !!~~ SKRYPTY ~~!! U# |
|
|
No więc tak. Mam już model
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/imperial/switch,spawnflags,97,target,costam,
i 2 skrypty:
assets0.pk3\scripts\common\switch_off.ibi
assets0.pk3\scripts\common\switch_on.ibi
Wie ktoś jak to zespolić w 1 całość aby powstał animowany guzik czyli jak nacisne to dźwignie poleci na dół a jak nacisne 2 raz to żeby poleciało do góry i tak w kółko??
Odpiszcie szybko plis.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 19:19, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ej no napiszcie jak wepchać te skrypty do modeli pls....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 23:06, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
chyba wczytywało się ,usescript, kurde nie pamiętam, ale sprawdze potem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 20:53, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Nie działa Ej Specu, napisz jak to ma być. napisz całą cmd plis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 0:47, 20 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ok już mam
/place misc_model_breakable 0 parm1,4,parm2,1000,wait,0,model,map_objects/imperial/switch,spawnflags,253,usescript,common/switch_on,target,NAZWA
mam ino pytanie. czy to "parm1,4,parm2,1000" zawsze musi/powinno być takie samo ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|