Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

trigger_always

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Czw 19:32, 16 Paź 2008    Temat postu: trigger_always

Mam taki problem bo spawnuje trigger_always np. /place trigger_always * target,kupa - to do takiego dezaktywatora. Jeżeli już wpiszę tę komendę to dostanę odpowiedź: 'trigger_always place by initial_enity instead. failed to spawn enity' (czy coś takiego) Wie ktoś może jak temu zaradzić ? =<

Czekające plusy xD :
<brak>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Nie 16:07, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 18:05, 17 Paź 2008    Temat postu:

Spróbuj
/place trigger_always 0 target,kupa
.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pią 18:17, 17 Paź 2008    Temat postu:

Nie działa =(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 15:23, 20 Paź 2008    Temat postu:

Może Robo wymyślił w U# targetname 'initial_entity', spróbuj do tego co chcesz uruchomić przez trigger_always wpisać targetname,initial_entity zamiast 'kupa'

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:14, 20 Paź 2008    Temat postu:

Ale to by bylo bez sensu jakby sie np. chcialo kilka targetow na trigger_always
bo tak to wszystkie musza miec ten targetname.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 17:35, 20 Paź 2008    Temat postu:

No właśnie, ale zdaje mi się że na forum Tidala widziałem takie ogłoszenie co do spawflagsów itp. w U#. Muszę to sprawdzić i na pewno to rozwiąże mój problem.
Oto wycinek z forum Tidala:

Cytat:
Example:
Code:
/place target_activate * target,the_door,targetname,initial_entity,

- this entity will activate its targets, i want it to activate the door at the start of the map

target_deactivate
Will set the target(s) to not be usable/triggerable It accepts its target(1-6) The activate must first be fired for it to deactivate its target.

Keys:
targetname - make the trigger target this value for the entity to be used
target - the entity(s) to deactivate when targeted

Cytat:
Example:
Code:
/place target_deactivate * targetname,tele_area_deact,target,tele_area,

- this would deactivate whatever its targeting, in this case i made it so it would deactivate a teleport area once it has been used

target_play_music
Plays the requested music files when this target is used. You must set the music key when placing this otherwise it will crash the server.

Keys:
music - directory of to use music WAV or MP3 file
targetname - make the trigger target this value for the entity to be used

Example:
Code:
/place target_play_music * targetname,initial_entity,music,music/mp/duel.mp3,

- Will change the music of the map to duel music once the map starts...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Pon 17:49, 20 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Nie 16:08, 02 Lis 2008    Temat postu:

Tak czy inaczej, Paweł mi pomogłeś... po prostu w spawnroomie zrobić trigger_once który aktywuje/deazaktywuje różne enty...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 16:04, 03 Lis 2008    Temat postu:

Paweł, niby bez sensu ale możnaby zrobić target_relay który targetuje właśnie te entity.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin