![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Czw 19:32, 16 Paź 2008 Temat postu: trigger_always |
|
|
Mam taki problem bo spawnuje trigger_always np. /place trigger_always * target,kupa - to do takiego dezaktywatora. Jeżeli już wpiszę tę komendę to dostanę odpowiedź: 'trigger_always place by initial_enity instead. failed to spawn enity' (czy coś takiego) Wie ktoś może jak temu zaradzić ? =<
Czekające plusy xD :
<brak>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Nie 16:07, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pią 18:05, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Spróbuj
/place trigger_always 0 target,kupa
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pią 18:17, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nie działa =(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pon 15:23, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Może Robo wymyślił w U# targetname 'initial_entity', spróbuj do tego co chcesz uruchomić przez trigger_always wpisać targetname,initial_entity zamiast 'kupa'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:14, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ale to by bylo bez sensu jakby sie np. chcialo kilka targetow na trigger_always
bo tak to wszystkie musza miec ten targetname.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pon 17:35, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie, ale zdaje mi się że na forum Tidala widziałem takie ogłoszenie co do spawflagsów itp. w U#. Muszę to sprawdzić i na pewno to rozwiąże mój problem.
Oto wycinek z forum Tidala:
Cytat: | Example:
Code:
/place target_activate * target,the_door,targetname,initial_entity,
- this entity will activate its targets, i want it to activate the door at the start of the map
target_deactivate
Will set the target(s) to not be usable/triggerable It accepts its target(1-6) The activate must first be fired for it to deactivate its target.
Keys:
targetname - make the trigger target this value for the entity to be used
target - the entity(s) to deactivate when targeted |
Cytat: | Example:
Code:
/place target_deactivate * targetname,tele_area_deact,target,tele_area,
- this would deactivate whatever its targeting, in this case i made it so it would deactivate a teleport area once it has been used
target_play_music
Plays the requested music files when this target is used. You must set the music key when placing this otherwise it will crash the server.
Keys:
music - directory of to use music WAV or MP3 file
targetname - make the trigger target this value for the entity to be used
Example:
Code:
/place target_play_music * targetname,initial_entity,music,music/mp/duel.mp3,
- Will change the music of the map to duel music once the map starts... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Pon 17:49, 20 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Nie 16:08, 02 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tak czy inaczej, Paweł mi pomogłeś... po prostu w spawnroomie zrobić trigger_once który aktywuje/deazaktywuje różne enty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pon 16:04, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Paweł, niby bez sensu ale możnaby zrobić target_relay który targetuje właśnie te entity.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|