 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Max
Nowy
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:28, 16 Lut 2007 Temat postu: Tele |
|
|
Jak zrobic tele na wejscie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kronos
Cieniutki Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:35, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
gdy bym wiedzial to bym ci powiedzial tylko mały kłopot ja sie dopiero ucze budować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:18, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
zwykly
/place trigger_teleport 20 maxs,25 25 25,mins,-25 -25 0,target,*, (sadze ze te mins i maxs jest dobre)
/place misc_teleporter_dest 20 targetname,*,
z guzikiem to chyab bylo takie cos
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/hoth/console_on,spawnflags,193,target,*,
/place target_teleporter 0 target,#,targetname,*,
/place misc_teleporter_dest 20 targetname,#,
jak sie myle to poprawcie ktos ale powinno byc ok bo go uzywam, teraz szukam jak zrobic tele ktory mozna wylaczyc i wlaczyc kiedy sie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 23:57, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Goku to jest tak:
Zwykły:
/place trigger_teleport 20 maxs,25 25 25,mins,-25 -25 0,target,[nazwa]
/place target_teleporter 20 targetname,[nazwa]
z Guzikiem:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,193,target,[nazwa]
/place target_teleporter 20 targetname,[nazwa]
A ty podałeś na Lugormod zwykły, a ja tu podaje na T2 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kronos
Cieniutki Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:58, 17 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ale na mando chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 0:01, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
chodzi na t2 tylko on zabiera więcej entity więc po co przepłacać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:50, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no tez prawa zawsze to jeden mniej:P super dotej pory uzywalem tego mojego teraz mam dwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kronos
Cieniutki Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:43, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
jak zrobic tele na haslo ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:24, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
mniej wiecej wiem jak to sie robi ale nie podam ci cmd bo niewiem czy jest dobrze ale spec powienien wiedziec co dodac ja wiem tylko ze chyba dodatkowy taregt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:11, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
masz tu wyciąg z moich notek:
Teleport Pass
--------------
\place t2_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,tele1,target2,kopytki,target3,ulahome
\place target_teleporter 0 targetname,tele1,target,tele2
\place misc_teleporter_dest 20 targetname,tele2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kronos
Cieniutki Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:30, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki Geno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:36, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
jak juz jestesmy przy tele tomoze mi ktos to rozszyfrowac co z czym i do czego ??
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,triggeroff
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,triggeron
\place trigger_multiple 0 maxs,20 20 20,mins,-20 -20 0,target,tele,targetname,triggerarea
\place target_deactivate 0 targetname,triggeroff,target,triggerarea
\place target_activate 0 targetname,triggeron,target,triggerarea
\place target_teleporter 20 targetname,tele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 0:48, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Geno2.0 napisał: | masz tu wyciąg z moich notek:
Teleport Pass
--------------
\place t2_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,tele1,target2,kopytki,target3,ulahome
\place target_teleporter 0 targetname,tele1,target,tele2
\place misc_teleporter_dest 20 targetname,tele2 |
Dlaczego wszyscy robią to misc_teleporter_dest! To w t2 nie jest potrzebne!!!
poprostu usuwasz misc_teleporter_dest i zamiast tego robisz ten /place target_teleporter 20 targetname,tele1 i jeden entity mniej
A p.s gwiazdka taka * (place target_print * message,lol...) to oznacza że ona jest nigdzie czyli nie jest postawiona w miejscu w którym jest, co to oszczędza długość savu mapy i szybciej mapa się ładuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 0:50, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
chyba chodzi oto że masz triggera który teleportuje i dwa guziki: jeden on drugi off teleporta!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|