Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tele
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Max
Nowy



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:28, 16 Lut 2007    Temat postu: Tele

Jak zrobic tele na wejscie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Cieniutki Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:35, 16 Lut 2007    Temat postu:

gdy bym wiedzial to bym ci powiedzial tylko mały kłopot ja sie dopiero ucze budować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:18, 17 Lut 2007    Temat postu:

zwykly
/place trigger_teleport 20 maxs,25 25 25,mins,-25 -25 0,target,*, (sadze ze te mins i maxs jest dobre)
/place misc_teleporter_dest 20 targetname,*,

z guzikiem to chyab bylo takie cos
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/hoth/console_on,spawnflags,193,target,*,
/place target_teleporter 0 target,#,targetname,*,
/place misc_teleporter_dest 20 targetname,#,
jak sie myle to poprawcie ktos ale powinno byc ok bo go uzywam, teraz szukam jak zrobic tele ktory mozna wylaczyc i wlaczyc kiedy sie chce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 23:57, 17 Lut 2007    Temat postu:

Goku to jest tak:

Zwykły:
/place trigger_teleport 20 maxs,25 25 25,mins,-25 -25 0,target,[nazwa]
/place target_teleporter 20 targetname,[nazwa]

z Guzikiem:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,193,target,[nazwa]
/place target_teleporter 20 targetname,[nazwa]

A ty podałeś na Lugormod zwykły, a ja tu podaje na T2 Mruga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Cieniutki Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:58, 17 Lut 2007    Temat postu:

ale na mando chodzi Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 0:01, 18 Lut 2007    Temat postu:

chodzi na t2 tylko on zabiera więcej entity więc po co przepłacać Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:50, 18 Lut 2007    Temat postu:

no tez prawa zawsze to jeden mniej:P super dotej pory uzywalem tego mojego teraz mam dwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Cieniutki Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:43, 18 Lut 2007    Temat postu:

jak zrobic tele na haslo ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:24, 18 Lut 2007    Temat postu:

mniej wiecej wiem jak to sie robi ale nie podam ci cmd bo niewiem czy jest dobrze ale spec powienien wiedziec co dodac ja wiem tylko ze chyba dodatkowy taregt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:11, 19 Lut 2007    Temat postu:

masz tu wyciąg z moich notek:

Teleport Pass
--------------
\place t2_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,tele1,target2,kopytki,target3,ulahome

\place target_teleporter 0 targetname,tele1,target,tele2

\place misc_teleporter_dest 20 targetname,tele2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kronos
Cieniutki Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:30, 19 Lut 2007    Temat postu:

Dzieki Geno Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:36, 19 Lut 2007    Temat postu:

jak juz jestesmy przy tele tomoze mi ktos to rozszyfrowac co z czym i do czego ??


\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,triggeroff
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,triggeron
\place trigger_multiple 0 maxs,20 20 20,mins,-20 -20 0,target,tele,targetname,triggerarea
\place target_deactivate 0 targetname,triggeroff,target,triggerarea
\place target_activate 0 targetname,triggeron,target,triggerarea
\place target_teleporter 20 targetname,tele


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 0:48, 01 Mar 2007    Temat postu:

Geno2.0 napisał:
masz tu wyciąg z moich notek:

Teleport Pass
--------------
\place t2_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,tele1,target2,kopytki,target3,ulahome

\place target_teleporter 0 targetname,tele1,target,tele2

\place misc_teleporter_dest 20 targetname,tele2


Dlaczego wszyscy robią to misc_teleporter_dest! To w t2 nie jest potrzebne!!!
poprostu usuwasz misc_teleporter_dest i zamiast tego robisz ten /place target_teleporter 20 targetname,tele1 i jeden entity mniej Wesoly

A p.s gwiazdka taka * (place target_print * message,lol...) to oznacza że ona jest nigdzie czyli nie jest postawiona w miejscu w którym jest, co to oszczędza długość savu mapy i szybciej mapa się ładuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 0:50, 01 Mar 2007    Temat postu:

chyba chodzi oto że masz triggera który teleportuje i dwa guziki: jeden on drugi off teleporta!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goku
Dobry Player



Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:48, 01 Mar 2007    Temat postu:

tyle to i ja wiem ale co z czym laczyc??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin