Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Team quest inny <_<
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:35, 27 Maj 2009    Temat postu: Team quest inny <_<

Więc mój quest wygląda tak.
MULTIPLE
========
/place trigger_multiple 0 spawnflags,385,maxs,1000 1000 1000,mins,-1000 -1000 -1000,targetname,activate,target,main,target2,t_boss_q_credits

BUTTON
========
/place lmd_door 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,72,target,spawn_t_npc,targetname,t_end,movement,0 0 -500,speed,5000

NPC : 1
========
/place NPC_spawner 30 NPC_type,Reborn,count,-1,health,500,showhealth,1,targetname,spawn_t_npc,NPC_target5,npc1_cr,NPC_target,spawn_t_npc2c
/place target_credits 0 targetname,npc1_cr,count,150
/place target_counter * bouncecount,-1,count,3,targetname,spawn_t_npc2c,target,spawn_t_npc2

NPC : 2
========
/place NPC_spawner 30 NPC_type,reborn_dual,count,-1,health,500,showhealth,1,targetname,spawn_t_npc2,NPC_target5,npc2_cr,NPC_target,spawn_t_npc3c,delay,10
/place target_credits 0 targetname,npc2_cr,count,275
/place target_counter * bouncecount,-1,count,3,targetname,spawn_t_npc3c,target,spawn_t_npc3

NPC : 3
========
/place NPC_spawner 30 NPC_type,RebornMaster,count,-1,health,1000,showhealth,1,targetname,spawn_t_npc3,NPC_target5,npc3_cr,NPC_target,spawn_t_bossc,delay,10
/place target_credits 0 targetname,npc3_cr,count,400
/place target_counter * bouncecount,-1,count,3,targetname,spawn_t_bossc,target,spawn_t_boss
/place target_print 0 targetname,spawn_t_boss,spawnflags,16,message,^3[^1WARNING!^3] ^7Team quest boss will be here in no time. Pack up and defeat him !,wait,5

FXes before BOSS
==================
/place target_delay 0 targetname,spawn_t_boss,target,boom_boss,wait,20,delay,20
/place fx_runner 0 fxfile,ships/swoop_explosion,targetname,boom_boss,spawnflags,3

BOSS
========
/place NPC_spawner 30 NPC_type,desann,count,-1,health,4000,showhealth,1,targetname,spawn_t_boss,NPC_target5,boss_cr,NPC_target,t_end,delay,20
/place target_credits 0 targetname,t_boss_q_credits,count,2000

ACTIVATE DEACTIVATE
======================
/place target_deactivate 0 targetname,deactivate,target,activate
/place target_activate 0 targetname,t_end,target,activate
/place target_delay 0 targetname,t_end,target,deactivate,delay,20,wait,20

TELEPORT
==========================
/place target_teleporter 40 targetname,main

Prawie wszystko działa .-. gdyż jak jest w nim więcej niż jedna osoba to quest po zakończeniu teleportuje tylko ją i TYLKO jej daje kase a reszta nic nie dostaje.
Głowie sie nad tym już pare ładnych godzin i niemoge wciąż tego rozkminić. Dlatego prosze o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:56, 27 Maj 2009    Temat postu:

Musisz dodac multipla ktory sie bedzie aktywowac po zabiciu bossa i on bedzie teleportowal a po kilku np. 10 sekundach sie zdezaktywuje

i tak w kolko...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:27, 27 Maj 2009    Temat postu:

jakbyś nie zauważył ten multiple już tam jest .-. na samiutkeij górze... a i tak nie działa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:12, 27 Maj 2009    Temat postu:

Bo moze ten spawnflags cos robi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 10:56, 28 Maj 2009    Temat postu:

Trzeba dodać do spawnflagsa wartość 256 czyli używanie przez kilka osób naraz, ale po tym co widze to chyba masz już dodane to w wartości 385:

385 - 256 = 129 - 128 = 1

Więc dodałeś pewnie spawnflags 256,128 i 1 czyli:
-spawnflags,256 - umożliwa używanie triggera przez kilka osób naraz
-spawnflags 128 - startuje wyłączone, trzeba użyć target_activate
-spawnflags 1 - używać triggera mogą tylko gracze (a boty nie mogą)

spróbuje to sprawdzić a jakiej wersji używasz lugormoda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:50, 30 Maj 2009    Temat postu:

2.1 U# używam... a i próbowałem tego questa zrobić tylko z 256 z 128 bez spawnflags,1 ale i tak nie działał jakbym tego oczekiwał sprawdzałem na moim koledze a raczej z nim, i działo sie to samo, jedna osoba dostawała teleport i kase a 2ga zostawała na miejscu i fige dostawała.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sarimas dnia Sob 14:59, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 22:17, 30 Maj 2009    Temat postu:

Ponieważ flag 256 nie pozwala używać kilku osobom naraz tego samego targetu raczej. Musiałbyś zastosować trigger_multiple który po przeteleportowaniu odpala target_delay z waitem np. 1 który ponownie odpala trigger_multiple i przy okazji target_counter z count,5 (pięciu graczy) który z kolei jak go się użyje 5 razy (bo count = 5) dezaktywuje trigger_multiple.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:54, 31 Maj 2009    Temat postu:

Erm... mi chodzi o to by do questa mogło wejść spokojnie nawet 20 osób i każdy dostaje Teleport i Kase, wiem bo widziałem że coś takiego da rade zrobić. Mapa kor2 klanu Dire Consequences, tam mają coś takiego.

P.S: ten quest to jak narazie trening jak rozkminie w jaki sposób zrobić trigger_multiple quest będzie zdecydowanie bardziej rozbudowany i będzie się składać z około 5 części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:10, 31 Maj 2009    Temat postu:

Emmm no mowilem przeciez ze musisz zaaktywowac multipla bo nie masz nigdze aktywatora do niego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:28, 31 Maj 2009    Temat postu:

to jesteś ślepy tyle ci powiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:14, 31 Maj 2009    Temat postu:

No dobra... lekarz tak stwierdzil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:39, 01 Cze 2009    Temat postu:

tooo... pomoże ktoś czy mam sie wypchać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thial
Przeciętniak



Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 21:19, 01 Cze 2009    Temat postu:

Napisz krok po kroku jak ma przebiegać ten quest. Napiszę ci go i wstawię na mapę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 15:06, 02 Cze 2009    Temat postu:

Musiałby wszystko tracować itd.
Po prostu napisz stek komend tutaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:54, 02 Cze 2009    Temat postu:

Ehhh... możesz go wstawić na mape jak chcesz z traceowaniem nie będzie kłopotów. Po prostu dać szczyszczoną mape do zera z jednym spawnem a reszte odnajdzie się przez /rcon entitylist .
A quest ma przebiegać tak.
Wchodzisz, używasz guzika spawnuje się 3 NPC zabijasz ich pojedyńczo i dostajesz kase za każdego i tak do 3 fali, po niej pokazuje się boss, po zabiciu bossa wszyscy w danym pomieszczeniu dostają kase i teleport deactivate i activate do guzika wejściowego sam se dam, tylko tego trigger_multiple rozgryźć nie moge


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin