Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RPG Quest U#

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 15:33, 25 Sie 2008    Temat postu: RPG Quest U#

Chce zrobic takiego questa zeby byl na zewnatrz i sam sie spawnowal mam na mysli

Idziesz sobie widzisz wampe zabijasz ja dostajesz 100cr (bez zadnego teleportu) a po 25s wampa znowu sie pojawia SAMA bez zadnych guzków

Poprosze o Wzór i przykład Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 23:25, 25 Sie 2008    Temat postu:

/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,<ycie>,targetname,wampaspawn,NPC_target,wampadead,NPC_target5,wampacredits

/place func_timer * targetname,wampadead,target,wampaspawner,count,25

/place target_relay * targetname,wampaspawner,target,wampadead
/place target_relay * targetname,wampaspawner,target,wampaspawn

/place target_credits * count,100,targetname,wampacredits

NPC_spawner spawnuje wampe, która po zabiciu aktywuje func_timer, który odlicza 25 sekund, po czym się używa wyłączając siebie i spawnując znowu wampe.
Nie jestem pewien czy to będzie działać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:30, 26 Sie 2008    Temat postu:

No wszystko ok ale jak npc ma sie zespawnowac na poczatku? :f

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 18:46, 26 Sie 2008    Temat postu:

no tak zawsze po restarcie i ilestam sekund po zabiciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 0:16, 27 Sie 2008    Temat postu:

Ano racja paweł, ale wystarczy dodać:
/place trigger_always * target,wampadead


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 7:18, 27 Sie 2008    Temat postu:

ale w na poczatku na poczatku na koncu czy jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Śro 13:11, 27 Sie 2008    Temat postu:

Co do Grivesa to obojętnie a co do samego pomysłu to bardzo polecam bo jest tak jak w MMORPG biegasz zabijasz potwory a z nich zamiast Expo masz CR xD Sam to zrobilem na moim starym tripie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:27, 27 Sie 2008    Temat postu:

hm.... ja robilem teraz alwaysa :f ale mi cos nie idzie nikgdy z nimi mi nie idze jakis glupi tekst wyskakuje zebym uzyl jakiegos innego targetname ehhh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:48, 21 Paź 2008    Temat postu:

OK!

Juz to rozgryzlem i podziele sie tym z wami.

Na spawnie stawiamy trigger_once (jest to jak multiple lecz jednokrotnego uzytku)

/place trigger_once 0 maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0,target,wampaspawn (target moze byc oczywiscie inny)

pozniej

/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,<zycie>,targetname,wampaspawn,NPC_target5,wampadead,count,-1

(UWAGA JESLI CHCEMY MIEC WIECEJ NPC TO NPC_SPAWNER MUSI MIEC INNY TARGETNAME ORAZ TRIGGER_ONCE / MOZNA TEZ ZROBIC TARGET_RELAY W JEDNIM TRIGGER_ONCE)

/place target_credits * targetname,wampadead,count,(ilosc cr)

/place target_delay * targetname,wampadead,target,wampaspawn,wait,(tutaj dajemy ilosc czasu <w> po jakim czasie wampaspawn ma sie nam uruchomic, jesli pozostawimy bez ,wait, npc sie pojawi od razu po zabiciu


UWAGA! TRIGGER_ONCE STAWIAMY NA KONCU PONIEWARZ JAK POSTAWIMY NA POCZATKU A NPC SPAWNERA NIE BEDZIE TO NPC SIE NAM NIE POJAWI.


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Wto 14:49, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Wto 15:38, 21 Paź 2008    Temat postu:

Gratulacje. Rozwiązałeś główny problem z trigger_always w U#, dzięki czemu już nie trzeba go używac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin