 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 15:33, 25 Sie 2008 Temat postu: RPG Quest U# |
|
|
Chce zrobic takiego questa zeby byl na zewnatrz i sam sie spawnowal mam na mysli
Idziesz sobie widzisz wampe zabijasz ja dostajesz 100cr (bez zadnego teleportu) a po 25s wampa znowu sie pojawia SAMA bez zadnych guzków
Poprosze o Wzór i przykład
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pon 23:25, 25 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,<ycie>,targetname,wampaspawn,NPC_target,wampadead,NPC_target5,wampacredits
/place func_timer * targetname,wampadead,target,wampaspawner,count,25
/place target_relay * targetname,wampaspawner,target,wampadead
/place target_relay * targetname,wampaspawner,target,wampaspawn
/place target_credits * count,100,targetname,wampacredits
NPC_spawner spawnuje wampe, która po zabiciu aktywuje func_timer, który odlicza 25 sekund, po czym się używa wyłączając siebie i spawnując znowu wampe.
Nie jestem pewien czy to będzie działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:30, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No wszystko ok ale jak npc ma sie zespawnowac na poczatku? :f
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 18:46, 26 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no tak zawsze po restarcie i ilestam sekund po zabiciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 0:16, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ano racja paweł, ale wystarczy dodać:
/place trigger_always * target,wampadead
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 7:18, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ale w na poczatku na poczatku na koncu czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Śro 13:11, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Co do Grivesa to obojętnie a co do samego pomysłu to bardzo polecam bo jest tak jak w MMORPG biegasz zabijasz potwory a z nich zamiast Expo masz CR xD Sam to zrobilem na moim starym tripie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:27, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
hm.... ja robilem teraz alwaysa :f ale mi cos nie idzie nikgdy z nimi mi nie idze jakis glupi tekst wyskakuje zebym uzyl jakiegos innego targetname ehhh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:48, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
OK!
Juz to rozgryzlem i podziele sie tym z wami.
Na spawnie stawiamy trigger_once (jest to jak multiple lecz jednokrotnego uzytku)
/place trigger_once 0 maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0,target,wampaspawn (target moze byc oczywiscie inny)
pozniej
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,<zycie>,targetname,wampaspawn,NPC_target5,wampadead,count,-1
(UWAGA JESLI CHCEMY MIEC WIECEJ NPC TO NPC_SPAWNER MUSI MIEC INNY TARGETNAME ORAZ TRIGGER_ONCE / MOZNA TEZ ZROBIC TARGET_RELAY W JEDNIM TRIGGER_ONCE)
/place target_credits * targetname,wampadead,count,(ilosc cr)
/place target_delay * targetname,wampadead,target,wampaspawn,wait,(tutaj dajemy ilosc czasu <w> po jakim czasie wampaspawn ma sie nam uruchomic, jesli pozostawimy bez ,wait, npc sie pojawi od razu po zabiciu
UWAGA! TRIGGER_ONCE STAWIAMY NA KONCU PONIEWARZ JAK POSTAWIMY NA POCZATKU A NPC SPAWNERA NIE BEDZIE TO NPC SIE NAM NIE POJAWI.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Wto 14:49, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Wto 15:38, 21 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Gratulacje. Rozwiązałeś główny problem z trigger_always w U#, dzięki czemu już nie trzeba go używac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|