Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pytania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 15:56, 28 Maj 2008    Temat postu: pytania

hej mam kilka pytan

1. Jaka jest cmd na pokrycie ziemi trawą :>

2. jaka jest cmd na drzewo

3. wytumaczcie mi jak sie robie te tekstury np co wpisac przed
textures/factory/wall


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:10, 28 Maj 2008    Temat postu:

1. Jakie pokrycie ziemi trawą? Model trawy czy chcesz zmienić teksturę, jeśli teksturę to piszesz:

/place t2_shaderremap 0 target,TEXTURA ZIEMI KTORA JEST NA MAPIE,target2,textures/yavin/ground

a jeśli model to któryś z tych:

models\map_objects\yavin\grass_b
models\map_objects\yavin\grass_tall
nie wpisywać spawnflagsów xD

2. models\map_objects\yavin\tree_sidehill_b
models\map_objects\yavin\tree02_b
models\map_objects\yavin\tree05_b
models\map_objects\yavin\tree06_b
models\map_objects\yavin\tree08_b
models\map_objects\yavin\tree09_b
models\map_objects\yavin\tree10_b

drzewo musisz maxs i mins dopasować bo jeśli weźmiesz spawnflags to w okół drzewa nie będzie miejsca.

3. /place t2_shaderremap 0 target,TEXTURA KTORA JEST NA MAPIE,target2,TEKSTURA KTORA CHCESZ WSTAWIC.

a jeśli chcesz zamienić teksturkę np. stołu to musisz remap zrobić np:

/t2remapshader models/map_objects/nar_shaddar/reelosdesk textures/rift/env_crystal

Gdy wklepiesz to i zbudujesz stolik reela z nar_shaddy to będzie on kryształowy Wesoly
z tym, że to 2 po restarcie zniknie, jeśli chcesz na stałe po komendą /place t2_shaderremap


Mam nadzieję, że pomogłem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alerd dnia Śro 18:15, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:10, 28 Maj 2008    Temat postu:

tak ale jak zobaczyc jaka jest tekstura zeby ją zmienic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:32, 28 Maj 2008    Temat postu:

jest takie cos jak assest w plikach jk w assest 1 lub 0 sa tam teksturki poszukaj wiele ciekawego tam jest...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 8:53, 29 Maj 2008    Temat postu:

ee kurde a jaka jest textura ziemi w mp/ffa3 ?? znalesc nie umiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 17:08, 29 Maj 2008    Temat postu:

assets0.pk3/maps/mp/ffa3.bsp -> otworz -> kombinuj remapowanie. tekstur jest cos z 70 wiec w godzine sie wyrobisz. jak znajdziesz to co trzeba zrob restart serva i save

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikaka
Start



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:56, 29 Maj 2008    Temat postu:

Można też Radiantem, tylko trzeba umieć zdekompilować mape. Gdy to się zrobi, można otworzyć w nim tę mape i zobaczyć każdą teksturę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 20:32, 29 Maj 2008    Temat postu:

w godzine? o lol to dekompilacja w radiancie z 5 minut trwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:16, 29 Maj 2008    Temat postu:

Mikaka napisał:
Można też Radiantem, tylko trzeba umieć zdekompilować mape. Gdy to się zrobi, można otworzyć w nim tę mape i zobaczyć każdą teksturę.

Special napisał:
w godzine? o lol to dekompilacja w radiancie z 5 minut trwa

Ciiii dekompilacja plików bsb to jedna z największych tajemnic maperstwa , nie dostępna dla zwykłych śmiertelników


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 17:31, 30 Maj 2008    Temat postu:

Revan napisał:
Mikaka napisał:
Można też Radiantem, tylko trzeba umieć zdekompilować mape. Gdy to się zrobi, można otworzyć w nim tę mape i zobaczyć każdą teksturę.

Special napisał:
w godzine? o lol to dekompilacja w radiancie z 5 minut trwa

Ciiii dekompilacja plików bsb to jedna z największych tajemnic maperstwa , nie dostępna dla zwykłych śmiertelników


xDD zwykły śmiertelnik [i ciut inteligentny(niestety takich jest niewielu)] skorzysta z [link widoczny dla zalogowanych] i znajdzie jak zrobić dekompilację mapki mam nadzieję, że tym niewielkim linkiem pomogłem "zwykłym śmiertelnikom" hah


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin