|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 15:56, 28 Maj 2008 Temat postu: pytania |
|
|
hej mam kilka pytan
1. Jaka jest cmd na pokrycie ziemi trawą :>
2. jaka jest cmd na drzewo
3. wytumaczcie mi jak sie robie te tekstury np co wpisac przed
textures/factory/wall
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alerd
Global Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 18:10, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
1. Jakie pokrycie ziemi trawą? Model trawy czy chcesz zmienić teksturę, jeśli teksturę to piszesz:
/place t2_shaderremap 0 target,TEXTURA ZIEMI KTORA JEST NA MAPIE,target2,textures/yavin/ground
a jeśli model to któryś z tych:
models\map_objects\yavin\grass_b
models\map_objects\yavin\grass_tall
nie wpisywać spawnflagsów xD
2. models\map_objects\yavin\tree_sidehill_b
models\map_objects\yavin\tree02_b
models\map_objects\yavin\tree05_b
models\map_objects\yavin\tree06_b
models\map_objects\yavin\tree08_b
models\map_objects\yavin\tree09_b
models\map_objects\yavin\tree10_b
drzewo musisz maxs i mins dopasować bo jeśli weźmiesz spawnflags to w okół drzewa nie będzie miejsca.
3. /place t2_shaderremap 0 target,TEXTURA KTORA JEST NA MAPIE,target2,TEKSTURA KTORA CHCESZ WSTAWIC.
a jeśli chcesz zamienić teksturkę np. stołu to musisz remap zrobić np:
/t2remapshader models/map_objects/nar_shaddar/reelosdesk textures/rift/env_crystal
Gdy wklepiesz to i zbudujesz stolik reela z nar_shaddy to będzie on kryształowy
z tym, że to 2 po restarcie zniknie, jeśli chcesz na stałe po komendą /place t2_shaderremap
Mam nadzieję, że pomogłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alerd dnia Śro 18:15, 28 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:10, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tak ale jak zobaczyc jaka jest tekstura zeby ją zmienic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:32, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jest takie cos jak assest w plikach jk w assest 1 lub 0 sa tam teksturki poszukaj wiele ciekawego tam jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 8:53, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ee kurde a jaka jest textura ziemi w mp/ffa3 ?? znalesc nie umiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 17:08, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
assets0.pk3/maps/mp/ffa3.bsp -> otworz -> kombinuj remapowanie. tekstur jest cos z 70 wiec w godzine sie wyrobisz. jak znajdziesz to co trzeba zrob restart serva i save
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikaka
Start
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:56, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Można też Radiantem, tylko trzeba umieć zdekompilować mape. Gdy to się zrobi, można otworzyć w nim tę mape i zobaczyć każdą teksturę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 20:32, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
w godzine? o lol to dekompilacja w radiancie z 5 minut trwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:16, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mikaka napisał: | Można też Radiantem, tylko trzeba umieć zdekompilować mape. Gdy to się zrobi, można otworzyć w nim tę mape i zobaczyć każdą teksturę. |
Special napisał: | w godzine? o lol to dekompilacja w radiancie z 5 minut trwa |
Ciiii dekompilacja plików bsb to jedna z największych tajemnic maperstwa , nie dostępna dla zwykłych śmiertelników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alerd
Global Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 17:31, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Revan napisał: | Mikaka napisał: | Można też Radiantem, tylko trzeba umieć zdekompilować mape. Gdy to się zrobi, można otworzyć w nim tę mape i zobaczyć każdą teksturę. |
Special napisał: | w godzine? o lol to dekompilacja w radiancie z 5 minut trwa |
Ciiii dekompilacja plików bsb to jedna z największych tajemnic maperstwa , nie dostępna dla zwykłych śmiertelników |
xDD zwykły śmiertelnik [i ciut inteligentny(niestety takich jest niewielu)] skorzysta z [link widoczny dla zalogowanych] i znajdzie jak zrobić dekompilację mapki mam nadzieję, że tym niewielkim linkiem pomogłem "zwykłym śmiertelnikom" hah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|