Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przenikanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 18:19, 01 Lip 2008    Temat postu: Przenikanie

Co zrobić by nie przenikać np przez mój stowrzony kwiatek w doniczce. Bardzo potrzebuje pomocy bo mnie to denerwuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:46, 01 Lip 2008    Temat postu:

jesli chodzi ci o takie przenikanie przez wszystko to /noclip a jesli chcesz by twoj model byl taki "posty" czyli mozna przez niego przejsc to na koncu komendy tego modelu usun ,spawnflags,1

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:16, 01 Lip 2008    Temat postu:

cos mi sie zdaje ze nie oto koledze chodzilo Kwadratowy chodzilo o same liscie w tym kwiatku chyba... ze sie przechodzi przez liscie a przez doniczke nie... to jesli o to chodzi to nie dawaj maxs,- - -,mins,- - - tylko samo spawnflags,1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:35, 01 Lip 2008    Temat postu:

nie, chodzi o to że przechodze przez cały przedmiot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:36, 01 Lip 2008    Temat postu:

no to jak przechodzisz to dopisz na koncu cmd ,spawnflags,1

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 21:38, 01 Lip 2008    Temat postu:

ok, sprubuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 22:12, 01 Lip 2008    Temat postu:

gowno prawda, delikatnie mowiac. nie pisz spawnflags najlepiej wogole, czyli place misc model breakable 0 model,map_objects/asasAs/bue,modelscale,2,

i zrobie bue z katalogu asasAs powiekszone x2 i dajace sie przeniknac


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 22:14, 01 Lip 2008    Temat postu:

ale mi wszystko działa. I tak wogule to chodzi oto by nie przenikać przez przedmioty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:20, 01 Lip 2008    Temat postu:

noto na koncu kazdej komendy musisz dac ,spawnflags,1

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin