 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kelox13
Start
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:28, 03 Lip 2008 Temat postu: Pomuzcie plz! |
|
|
No wiec mam kilka problemow jak byscie mogli to prosze o pomoc, oto one:
1.Jak daje spawnflags to mi nic nie dziala i musze za kazdym razem dawac maxs i mins .
2.Wytlumaczcie mi jak sie robi teleport za CR ze teleportuje jak sie guzik nacisnie.
3.Jak sie robi taki kolorowy promien?
4.Czy da sie przesuwac zrobiony przedmiot? np. Ze zrobie krate i chce ja przesunac w gure da sie tak? jak tak to jak ?
5.Jak sie robi teleport na Interact?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:37, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
1.Byc moze dajesz samo sapwnflags musisz dac ,spawnflags,1
2./place misc_model_breakable 0 target,[NAME],model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,count,[PRICE],message,[MESSAGE]
Name:Target teleportu \place target_teleporter 20 targetname,[NAME] stawiasz go tam gdzie chcesz sie teleportowac
3.Kolorowy tzn? z efektem czy sam fx runner?
4.Tak da sie /nudge 0 0 0 i wpisujesz tu liczby o dana wartosc w ktora ma przesunac
np. /nudge 0 0 50 i sie przemieszcza o 50 stopni w gore sa tez ojemne liczby np. /nudge 0 0 -50 i to ci znizy w dol
5./place lmd_terminal 0 target,[ZWYKŁY TARGET],target2,targety teleportu,target3,targety teleportu ,message,[NAZWA TERMINALU],cmd,[TEKST WYŚWIETLANY DO DANEGO TARGETU (TARGET3 - CMD3 ITP.],blabla,cmd2,blaBLABLA,cmd3,blablabla,count,[TU WPISUJESZ LICZBE UŻYTYCH TARGETÓW W MOIM PRZYPADKU JEST TO 3]3,spawnflags,1
Jak cos nie dziala to pisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kelox13
Start
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:41, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wielkie THX!
do 1 to wpisuje spawnflags,1 i nadal nic
do 3 to nie wiem jak to wytlumaczyc taki czerwony promien daj tak jak uwazasz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:42, 03 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
czerwony promien ehh xD a on ma miec jakis efekt np. jail? czy poprostu zeby sobie stal?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 15:14, 03 Lip 2008 Temat postu: Re: Pomuzcie plz! |
|
|
Kelox13 napisał: | No wiec mam kilka problemow jak byscie mogli to prosze o pomoc, oto one:
1.Jak daje spawnflags to mi nic nie dziala i musze za kazdym razem dawac maxs i mins .
2.Wytlumaczcie mi jak sie robi teleport za CR ze teleportuje jak sie guzik nacisnie.
3.Jak sie robi taki kolorowy promien?
4.Czy da sie przesuwac zrobiony przedmiot? np. Ze zrobie krate i chce ja przesunac w gure da sie tak? jak tak to jak ?
5.Jak sie robi teleport na Interact? |
Ad1. powiedz jakiego masz lugora. ale to nie ma znaczenia chyba bo wszedzie jest SPAWNFLAGS,1. moze zle piszesz tak jak kiedys pawel pisal CDM zamiast CMD.
Ad.2 zeby cie teleportowalo za samym nacisnieciem bez pisania /pay x to zrob normalny model za spawnflags,97 potem target_teleporter a potem jeszcze /place target_credits 0 targetname,nazwa_targetu_modela,count,-x
gdzie x to liczba odejmowanych kredytów. informuje ze jezeli gracz ma 0 CR to teleport jest darmowy. jak chcesz zrobic za posrednictwem komendy /pay x patrz. post pawla.
Ad3. zgaduje ze chodzi ci o zwykly efekt. jak nie to sie chyba nie da. znam 2 "paski" na efekt. 1 czerwony 2 niebieski. czerwony /place fx_runner 0 fxfile,effects/mp/crystalbeamred a niebieski: /place fx_runner 0 fxfile,effects/env/tractor_beam
Ad4. Da sie. sluzy do tego komenda /nudge X Y Z
gdzie x,y,z to osie pozioma pionowa i wysokosc. przykladowo /nudge 0 0 10
Ad.5
Teleport na /interact <haslo> : /place lmd_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,teleport,target2,zle,target3,haslo,message,wiadomosc_jak_klikniesz
legenda:
target - nazwa teleportu
target2 - co sie stanie jak zle wpiszesz. mozesz to ominac jak chcesz
target3 - haslo
message - co sie wyswietli jak klikniesz
to chyba tyle. jak cos to pisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|