Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pomocy w budowanie !!!!!!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 17:35, 27 Gru 2008    Temat postu: pomocy w budowanie !!!!!!!!

1. jak zapisać zrobiona mapkę
2. jak zrobi by mp jakiś przedniot był odwrócony
3. jaka jest nazwa drzewko z lisicami
4. jak pomniejszyć przedniot
5. jak powiększyć przedniot
P.S. proszę o szybką odpowiedz !!! Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 17:39, 27 Gru 2008    Temat postu:

1-5 - użyj opcji szukaj
no dobra
1 - /rcon saveit [nazwa]
2 - angle,0 0 180
3 - nar_shaddar/plant
4 - modelscale,[liczba mniejsza od 1, np 0.5]
5 - modelscale,[liczba większa od 1]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Sob 18:37, 27 Gru 2008    Temat postu:

Gdzie pochwała ? Przecież to wszystko jest na forum... Wystarczyło popatrzeć...

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 20:11, 27 Gru 2008    Temat postu:

angle,0 0 180
modelscale
jak urzuc tych komend help ja dalem pochcwale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:21, 27 Gru 2008    Temat postu:

jak wpisujesz komęde na np to drzewo to

\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/nar_shaddar/plant,spawnflags,1,modelscale,[liczba],angle,[90,180,270 lub 360 ]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 21:02, 27 Gru 2008    Temat postu:

jest jeszcze jakas komenda na usywanie przedniotuw na celowniku
I JAKA JEST NAZWA JAKIES SCIANY ALBO CZEGOS Z CZEGO MORZNA ZROBIC POKOJ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smugler9 dnia Sob 21:13, 27 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 21:36, 27 Gru 2008    Temat postu:

/killmodel
/blowup usunie, ale ent zostanie... hmm, po graczu jednak nie.

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,1,angles,0 0 90,

masz gotowa cmd na sciane, obracasz ja wpisujac inne wartosci po 'angles' np, ,angles,90 90 0, etc.

to samo sie tyczy rowniez modelu ,,rocky_ruins/portcullis''


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 23:40, 27 Gru 2008    Temat postu:

dziwne komenda /killmodel mi nie dziala //

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 14:02, 28 Gru 2008    Temat postu:

pewnie korzystasz z jakis glupot typu U# i to jest przyczyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:39, 28 Gru 2008    Temat postu:

Lol t2 jest do dupy

/delent tym usuwasz zeczy na celowniku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 16:11, 28 Gru 2008    Temat postu:

A JAK ZMIENIC NA TA U#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 14:47, 29 Gru 2008    Temat postu:

POBRAĆ PLIK 'JAMPGAMEX86.DLL' Z U# I WSADZIĆ GO DO FOLDERU LUGORMOD

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Pon 14:48, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:31, 29 Gru 2008    Temat postu:

masz tutaj fajne U#

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:04, 29 Gru 2008    Temat postu:

ok sciagam i zamieniam!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 2:49, 31 Gru 2008    Temat postu:

smugler sprawdzaj swoją ortografie, polecam słownik..."usywanie przedniotuw"

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Special dnia Śro 2:50, 31 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin