![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tajfun
Nowy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:31, 18 Lut 2007 Temat postu: POmocy |
|
|
NIech ktos mi pomoze.Jak zmienic texture np; table na krystalowy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 1:44, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tymczasowy (po restarcie retexturing znika):
/t2remapshader <stara tekstura (ta która już jest)> <nowa tekstura>
Na zawsze:
Robisz /place t2_shaderremap * targetShaderName,[stara tekstura (ta co jest)],targetShaderNewName,[nowa tekstura]
możesz znaleść tekstury i shadery i modely w tych listach:
/dir models
/dir textures (albo texture nie pamiętam)
/dir shaders (albo shader nie pamiętam już)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:14, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
to mi sie przyda textury były zawsze moją słabą stroną >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:29, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a z kad wziasc te nazwy trextur bo ja tego nie kumam :S
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 0:41, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
poczekaj, jak masz na zawsze robić, to jeśli jesteś hostem servera, rób tak:
gamedata/lugormod/data/map_configs/ i zrób plik t2_trip.cfg (dokładnie tak jak nazwa ma) i wtedy tam wklejasz shaderremap * models/asdasdasd/asdasdasd models/asdasda/sadsasdasd i wtedy nie tracisz entity a masz to! Uwaga! max.116 remapshaderów na mape!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 0:44, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Skąd wziąść tekstury/modele:
Robisz tak:
/dir models i wybierasz model np. models/map_obejcts/factory/catw2_b i oczywiście mogą być te jpg i inne pliki
teraz nowa tekstura możesz tak: wziąść z /dir models lub /dir textures i bierzemy np. z /dir models/map_objects/hoth/bed i wtedy mamy zamiast catwa tekstury łóżka!
Nie rozumiesz? to powiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:23, 03 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
rozumiec rozumiem ale podaj przyklad komendy bo cos mi nie gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gogus
Start
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:54, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
t2remapshader models/map_objects/nar_shaddar/reelosdesk textures/rift/env_crystal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Univ3r
Administrator
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:28, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
na jakich lugorach to chodzi bo na T2 nie moge zmienic jakos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 15:49, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Może to poprostu, zły model lub teksture podałem, działa to tylko na t2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sword
Gość
|
Wysłany: Śro 17:21, 12 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
wszystkie to to nie są ale jest sporo
textures/common/glass
textures/common/glass_no_tess
textures/common/glass_reflective
textures/common/glass_reflective_double-sided
textures/common/crystal
textures/common/antiportal
textures/common/skip
textures/common/env_glass
textures/common/env_glass_breakable
textures/common/env_glass_green
textures/common/env_glass_red
textures/common/gradient
textures/common/gradient2
textures/common/water_1
textures/common/env_glass_opaque
textures/common/env_glass_equal
textures/common/neon_purple
textures/common/water2
textures/common/caustic00
textures/common/neon_green
textures/common/neon_orange
textures/common/neon_blue
textures/common/water2_waterfall
textures/common/water2_shadow
textures/common/water2_water
textures/common/water2_waterfall_Tutorial
textures/common/water2_water1
textures/common/water2_still
textures/common/dust_animated
textures/common/env_glass_tess
textures/common/env_glass_t2dp1
textures/common/dust_gradient
textures/common/dark_dust
textures/common/blue_gradient
textures/common/tan_gradient
textures/common/env_obsidian
textures/common/flava1
textures/common/black_trans_blend
textures/common/gradient_twosided
textures/common/env_obsidian2
textures/common/water_waterfall_3
textures/common/water_waterfall_2
textures/common/nightbeam
textures/common/lvr
textures/common/lvr2
textures/common/dark_yellow_dust
textures/common/env_glass_security
textures/common/glass_security_hex
textures/common/glass_security_chain
textures/common/glass_security_tris
textures/common/glass_security_thex
textures/common/glass_security_square
textures/common/neonblue_gradient
textures/common/water2_water1_vjun1
textures/common/Water_Yavin2
textures/common/water_3
textures/common/dark_orange
textures/common/red_gradient
textures/common/glass_security_opaque
textures/common/water_quicktrip
textures/common/frosted_glass
textures/common/nightbeam_byss
textures/factory/T2_Wedge_floorgrate
textures/factory/wall10
textures/factory/wall
textures/factory/env_siding
textures/factory/cat_floor
textures/factory/basic2_tiled
textures/factory/wall2
textures/factory/cat_floor2
textures/factory/basic4_railing
textures/factory/tracklight
textures/factory/wallliner
textures/factory/conveyor_belt
textures/factory/deconfield1
textures/factory/tickertape
textures/factory/trimlight
textures/factory/prison_field
textures/factory/walllinerb
textures/factory/basewall_vent
textures/factory/piller
textures/factory/pipe_electric
textures/factory/env_offset
textures/factory/other_field
textures/factory/env_pipe
textures/factory/env_glass
textures/factory/trim_01
textures/factory/cat_floor_b
textures/factory/basic2_tiled_b
textures/factory/fliquid4
textures/factory/coolant_test_red
textures/factory/colorb1
textures/factory/ggoo1
textures/factory/door_onoff
textures/factory/cul_door_onoff
textures/factory/newcrate1
textures/factory/piller_base
textures/factory/newcrate3_trim
textures/factory/newcrate4_side
textures/factory/bomb_new_glow
textures/factory/gooblue
textures/factory/bomb_new_glow_deact
textures/factory/basemetal5
textures/factory/basefloor1
textures/factory/basemetal1
textures/factory/basemetal2
textures/factory/basemetal4
textures/factory/base
textures/factory/basicmetal2_2
textures/factory/basic2
textures/factory/basic3
textures/factory/basic4
textures/factory/basic5
textures/factory/basic6
textures/factory/basic1
textures/factory/darkfloor
textures/factory/darkmetal
textures/factory/grating
textures/factory/grate
textures/factory/inside_floor
textures/factory/metalsec1
textures/factory/outside_rock1b
textures/factory/outside_floor1
textures/factory/s_basic
textures/factory/volcanic_rock
textures/factory/basic3_b
textures/factory/conveyor_belt_off
textures/factory/conveyor_belt_slow
textures/factory/basemetal5_noclip
textures/factory/darkmetal_noclip
textures/factory/env_pipe_noclip
textures/factory/goldtop2_noclip
textures/factory/conveyor_belt_fast
textures/factory/conveyor_belt_fast_2
textures/quicktrip/desert1_1
textures/quicktrip/desert1_2
textures/quicktrip/desert_flat
textures/quicktrip/desert1_0
textures/bespin/sky
textures/bespin/sky_platform
textures/bespin/u_tunpipe02
textures/bespin/floor_slick_nodamage
textures/bespin/cortosis
textures/bespin/u_floor02_nodamage
textures/bespin/u_shaftwall
textures/bespin/u_grate
textures/bespin/u_beam02
textures/bespin/u_light01
textures/bespin/u_light02
textures/bespin/u_light02a
textures/bespin/u_light03
textures/bespin/u_light04
textures/bespin/u_hangdoor02
textures/bespin/botton_on
textures/bespin/force
textures/bespin/u_tube
textures/bespin/u_casing03
textures/bespin/u_shaftwall02
textures/bespin/n_win01
textures/bespin/n_win02
textures/bespin/n_win03
textures/bespin/mp_r_light04
textures/bespin/mp_b_light04
textures/bespin/mp_r_light02a
textures/bespin/mp_b_light02a
textures/bespin/mp_b_wall04
textures/bespin/mp_b_casing04
textures/bespin/mp_r_casing04
textures/bespin/mp_r_wall04
textures/bespin/bottondroidopen
textures/bespin/n_light01
textures/bespin/bswitch
textures/bespin/bswitchon
textures/bespin/botton_off
textures/bespin/door01locked
textures/bespin/control01
textures/bespin/control02
textures/bespin/control03
textures/bespin/control04
textures/bespin/u_carbfloor
textures/bespin/u_carbfloor02
textures/bespin/water2
textures/bespin/breakable_grate1
textures/bespin/breakable_grate2
textures/bespin/sky_test
textures/bespin/basic8
textures/bespin/basic2
textures/bespin/basic6
textures/bespin/basic
textures/bespin/ceiling01
textures/bespin/floor3
textures/bespin/floor4
textures/bespin/floor
textures/bespin/grate
textures/bespin/hydraulic
textures/bespin/n_floor01
textures/bespin/n_floor02
textures/bespin/newfloor
textures/bespin/u_floor04
textures/bespin/u_floor02
textures/bespin/u_floor03
textures/bespin/u_floor01
textures/bespin/u_metalgreen
textures/bespin/u_metalorange02
textures/bespin/u_metallg
textures/bespin/u_metalorange
textures/bespin/u_metalgreenrib
textures/bespin/wall_iron
textures/bespin/sky_duel
textures/skies/normallight
textures/skies/ships
textures/skies/bluelight
textures/skies/orangelight
textures/skies/test
textures/skies/test2
textures/skies/bespin
textures/skies/test3
textures/skies/right_light
textures/skies/test4
textures/skies/test5
textures/skies/kejim
textures/skies/kejim_light
textures/skies/new_test
textures/skies/artus_light
textures/skies/yavin
textures/skies/space
textures/skies/ice
textures/skies/col10
textures/skies/dm_col1
textures/skies/t1_fatal
textures/skies/yavin_nodraw
textures/skies/desert
textures/skies/hevil
textures/skies/cloudlayer2
textures/skies/hoth
textures/skies/Wedge_sky
textures/skies/siege_1
textures/skies/siege_2
textures/skies/T1_Fatal_skybox
textures/skies/hevil_2
textures/skies/cloudlayer_test
textures/skies/boba_night
textures/skies/boba_late_afternoon
textures/skies/boba_afternoon
textures/skies/test_korriban1
textures/skies/rail_sun
textures/skies/korr2
textures/skies/cloudlayer_yavin
textures/skies/rogue_test
textures/skies/t2_dpred
textures/skies/dune
textures/skies/NarKreeta
textures/skies/korriban
textures/skies/Dosuun
textures/skies/Coruscant
textures/skies/byss
textures/skies/byss_mp
textures/skies/cloudlayer_surprise
textures/skies/vjun
textures/skies/ct
textures/skies/sky_nodraw
textures/korriban/kor1_breakablechainclip
textures/korriban/kor1_lava
textures/korriban/k_basic_statue
textures/korriban/sand_phong1
textures/korriban/cracktext
textures/korriban/cracktext2
textures/korriban/cracktext3
textures/korriban/os_outsidebaseb
textures/korriban/os_outsidebasef
textures/korriban/os_rockb
textures/korriban/os_sand
textures/korriban/chain
textures/korriban/chain_deform
textures/korriban/chain_deform_autosprite
textures/korriban/ragnos_statue_body
textures/korriban/ragnos_statue_head
textures/korriban/ragnos_statue_hands
textures/korriban/korriban1_phong
textures/korriban/korriban1_phongdirt
textures/korriban/os_outsidebased
textures/korriban/k_wall9b
textures/korriban/os_basic_pillarb
textures/korriban/door
textures/korriban/entrance_top
textures/korriban/orn_grate
textures/korriban/k_floorlava
textures/korriban/env_crystal
textures/korriban/k_basic
textures/korriban/k_basic2
textures/korriban/k_basic3
textures/korriban/k_basicfloor
textures/korriban/k_basicfloor2
textures/korriban/os_basewalk
textures/korriban/sand_phong1_vertex
models/map_objects/korriban/korportal
models/map_objects/korriban/kportill
textures/doomgiver/grating
textures/doomgiver/forcefield
textures/doomgiver/oz_test
textures/doomgiver/comp_panel
textures/doomgiver/cfield
textures/doomgiver/conduit_field
textures/doomgiver/oz_test2
textures/doomgiver/trimabc2
textures/doomgiver/trimabc
textures/doomgiver/control_panel_03
textures/doomgiver/comp_panel_alpha
textures/doomgiver/comp_panel_new_2
textures/doomgiver/comm_room
textures/doomgiver/control_panel_02
textures/doomgiver/deathcon1a
textures/doomgiver/redlightsd
textures/doomgiver/grate01d
textures/doomgiver/light1d
textures/doomgiver/doortrim01d
textures/doomgiver/512_512d
textures/doomgiver/shieldpaneloff
textures/doomgiver/shieldpanel
textures/doomgiver/mapd
textures/doomgiver/mapd2
textures/doomgiver/control5
textures/doomgiver/mapd1
textures/doomgiver/doorhangar2
textures/doomgiver/fuel1
textures/doomgiver/pipe1
textures/doomgiver/tramtrack
textures/doomgiver/hyperspace
textures/doomgiver/arrow
textures/doomgiver/deathconlight
textures/doomgiver/bigpipe1d
textures/doomgiver/flare_blue
textures/doomgiver/hyper03_b
textures/doomgiver/light_whited
textures/doomgiver/door_red
textures/doomgiver/door1_locked
textures/doomgiver/doomscreen
textures/doomgiver/door_opener
textures/doomgiver/pipe2
textures/doomgiver/largepipe
textures/doomgiver/basic2
textures/doomgiver/basic
textures/doomgiver/floorgrate1
textures/doomgiver/floord
textures/doomgiver/kyle
textures/doomgiver/metalsec1d
textures/doomgiver/new5d
textures/doomgiver/new3d
textures/doomgiver/new2d
textures/video/mon_mothma
textures/video/raven
textures/video/mon_mothma_idle
textures/video/lightspeed_start
textures/video/lightspeed_loop
textures/video/static
textures/video/mon_mothma_back
textures/video/kyle_rummage
textures/video/kyle_rummage_stop
textures/video/morgan_talking
textures/video/morgan_idle
textures/video/morgan_side_idle
textures/video/morgan_side_talking
textures/byss/byss_basic1_piller_light
textures/byss/emiter
textures/byss/static_field
textures/byss/large_floor
textures/byss/pathway
textures/byss/lights
textures/byss/byss_light
textures/byss/tractor
textures/byss/isd_basepanel1
textures/byss/isd_midsection
textures/byss/static_field_2sided
textures/byss/static_field_absorb
textures/byss/isd_bridge
textures/byss/isd_midsection2
textures/byss/isd_decal1
textures/byss/isd_decal2
textures/byss/isd_decal3
textures/byss/isd_decal4
textures/byss/byss_gate_onoff
textures/byss/byss_gatedoor_onoff
textures/byss/door1
textures/byss/byss_switch
textures/byss/byss_crate_side
textures/byss/byss_crate_top
textures/byss/static_field2
textures/byss/static_field3
textures/byss/static_field4
textures/byss/static_field5
textures/byss/byss_basicwall
textures/byss/floor_byss
textures/byss/floor_byss2
textures/byss/basicred
textures/byss/byss_basic1
textures/byss/byss_basic2
textures/byss/biglight
textures/byss/biglight_2
textures/byss/byss_light2
textures/byss/trim6
textures/byss/stairs_front
textures/byss/byss_ghall_trim
textures/byss/piper5
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:46, 15 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
lol wow rolf to jak sie ktos by nudzil to niech skopuje te texty (textury ) i niech dopisze co jest co glownie to chodzi mi o typu nieba czy zimia (np ziemia z bespin - cmd textu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sword
Gość
|
Wysłany: Pon 19:14, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
po co? przecierz one już są opisane wystarczy znać podstawy angielskiego
a jezeli masz z tym taki problem to rób tak jak ja
wejdz do (przykładowo) D:/jk3/gamedata/base/assets1.pk3 otworz assets za pomocą winrara potem wejdz w .../textures/wybierz mapę/ i możesz obejżeć texturki z windows image managera
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goku
Dobry Player
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:09, 18 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
takie pyatanie otwierales kiedys ten plik bo jesli tak tobys wiedizal ze tonie takie proste tym bradziej ze ziemia to nie jedan taxture tylko kilka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|