 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:52, 24 Kwi 2008 Temat postu: pokuj :| |
|
|
hej mozecie mi powiedziec jak wybudowac pokuj takie ze schodami i zrobic do niego drzwi na passa ?? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 22:01, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
JEZU!! Zanim coś napiszesz zobacz do słownika ortograficznego! Pokój napisać przez U ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 22:03, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
lool
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 22:03, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A co do tematu. To nie ma modela który można nazwać "schodami". Jak masz czas, nerwy i nie szkoda ci entitów postaw tak gdzieś z 50 catwalków i juz masz schody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 22:05, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
no to bez schodów nie muszą byc tylko jaka jest komęda na jakąs sciane ,drzwi i co zrobic ze czeba wpisac hasło zeby sie otworzyły .. drzwi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pią 13:31, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
/place t2_door 0 model,<model>,spawnflags,<spawnflags>,movement,X Y Z,targetname,<target>
/place t2_pwterminal 0 model,<model>,target,<target>,target3,<has>
Następnie robisz /interact <has> na konsoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:14, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ej o co chodzi z tym model .spawnflags traget jestem w tym zielony jak pisałe na początku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 21:47, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
w takim razie przeczytaj poprzednie tematy bo tego tam jest mnóstwo. o spawnflagsach i drzwiach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|