Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NIekatywny przycisk

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:21, 27 Kwi 2009    Temat postu: NIekatywny przycisk

Jak zrobic zeby przycisk np. od questa byl od poczatku nieaktywny a dopiero pozniej aktywowany??

To jak juz pytam to od razu: jak zrobic zeby entit przesuwal sie przy nacisnieciu jednego przycisku i przy nacisnieciu innego z innym targetem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Pon 21:10, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 13:51, 28 Kwi 2009    Temat postu:

2 jest wd mnie nielogiczne, wyrazaj sie dokladniej tez.. precyzji wiecej.

ad2 ja bym zastosowal t2 door z odpowiednim spawnflagsem i targetname, a do przyciskow mozna dac po kilka targetow.. w tym w kazdym musi byc ten sam, z uwagi na to ze nie ma czegos takiego jak ,targetname2, nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:00, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Omg.... adanos teraz nikt nie uzywa t2....... i mozna zrobic pare targetow.... wyrazil sie dokladnie ... ale mi sie nie chce odpowiadac PERFIK !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:47, 28 Kwi 2009    Temat postu:

no ale glownie to mi o ten nieaktywny przycisk chodzilo
a co do 2 pytania to jak dac 2 targety do przycisku??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:10, 28 Kwi 2009    Temat postu:

no podlaczasz mu targety...........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:54, 28 Kwi 2009    Temat postu:

czyli taget,cotam,target,gowniasto
Wesoly tak w plikach zrobilem i dzialalo... sam sie domyslilem, a co do przycisku to dalej nieiwem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 23:33, 28 Kwi 2009    Temat postu:

Nie mogą być dwa targety w jednym guziku

robisz poprostu w guziku target,costam

i podłączasz np. target_message z targetname,costam
np. target_powerup z targetname,costam

A co do t2_door to niby czemu nie można wpisać tego na U#?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 8:10, 29 Kwi 2009    Temat postu:

na U# jest Lmd_dor Wesoly a co do waszego wykładu nie zgodze się sam kiedyśrobiłem

target,target2 itd i targetname,targetname2 więc jest to możliwe Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:43, 29 Kwi 2009    Temat postu:

Griv... l2make specu mozna ale wtedy to ma wlasciwosci takie jak mialo na t2... pozatym teraz nie wiem jak jest na tym najnowszym lugorze ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 14:55, 29 Kwi 2009    Temat postu:

po prostu target_relay

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:39, 29 Kwi 2009    Temat postu:

ok juz mi spec wytlumaczyl Jezyk Dzieki pochwaly juz sie zblizaja Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 18:42, 29 Kwi 2009    Temat postu:

hmm no cóż nie wiedziałem, to fajnie że robo pomyślał o t2 xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin