|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:31, 21 Mar 2009 Temat postu: ModeleXD |
|
|
Mam problem próbuje wstawić model z wiadmooscią i wpisuje:
\place misc_model_breakable 25 model,players/reborn/model.glm,spawnflags,255,message,<wiadomo>
Co zrobić żeby reborn stał normalnie a nie tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HrabiaDrako dnia Sob 9:31, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sector
Słaby Player
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Sob 11:38, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jak wpisujesz
\place misc_model_breakable 25 model,players/reborn/model.glm
to zawsze bendzie tak stal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:44, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to jak wpisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 12:24, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ee, nie da sie inaczej przez modele, musiałbyś użyć NPC_Spawnera i dodać linijke:
spawnscript,1
Uruchamia skrypt żeby npc nic nie robił tylko stał a jako guzik możesz zrobić trigger_multiple
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:29, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
albo go w a/a wdupic zeby byl zablokowany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:14, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
aha..to zostaną chyba tak jak są..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 14:59, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
hm jak mozna zablokowac npc np reborna zeby stał i nic nie robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:52, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Special napisał: | Ee, nie da sie inaczej przez modele, musiałbyś użyć NPC_Spawnera i dodać linijke:
spawnscript,1
Uruchamia skrypt żeby npc nic nie robił tylko stał a jako guzik możesz zrobić trigger_multiple |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pon 21:06, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wszystkie NPC mają wszystkie skrypty, co do reborna to chyba właśnie on nie ma takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:13, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ale rebornów jest dużo i twvion jeszcze moze być i Dessann.a pozatym zadziala to tak jak przycisk z wiadomością bo o to mi chodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HrabiaDrako dnia Pon 21:15, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:04, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mi sie nie chcialo meczyc to dalem wampe xxD wampa chociaz stoi normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 23:31, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wampe gadającą???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 8:01, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Może ryczy a C3PO to tłumaczy, Albo musisz mieć skin Wookiego żeby z nią pogadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|