Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kula i obrót xD

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 22:21, 04 Sty 2009    Temat postu: Kula i obrót xD

1.Potrzebuje modelu jakiejs kuli albo czegos okragłego (w sumie to chodzi mi o model tego co robiło za kule dyskotekową na "starym" luxie w barze) najlepiej z maxs i mins
2.Co zrobić żeby coś się obracało wokuł własnej osi.
3.I czy da się zrobic tak żeby jakis przedmiot poruszał się do okoła czegoś czyli poruszał po okręgu.

Z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sector
Słaby Player



Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z dupy

PostWysłany: Pon 14:45, 05 Sty 2009    Temat postu:

Jak chodzi o T2 to tak:

Cytat:
1.Potrzebuje modelu jakiejs kuli albo czegos okragłego (w sumie to chodzi mi o model tego co robiło za kule dyskotekową na "starym" luxie w barze) najlepiej z maxs i mins


\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/sphere,maxs,70,70,75,mins,-70,-70,0

albo:

\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/sphere_1

Cytat:
2.Co zrobić żeby coś się obracało wokuł własnej osi.
3.I czy da się zrobic tak żeby jakis przedmiot poruszał się do okoła czegoś czyli poruszał po okręgu.


\place t2_rotating 0 model,map_objects/.../...,movement,<#> <#> <#>

to tez moze sie przydac :

\place t2_bobbing 0 model,map_objects/.../...,movement,<#> <#> <#>,speed,<#>


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:03, 05 Sty 2009    Temat postu:

Nie t2! on nie ma t2 xD

1.
Codo modelu moglbym sie klocic poniewarz ten model ma wyrobionu juz wlasny mins i maxs dodajac mu nowy zrobi sie z niego kostka wiec lepiej
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/sphere,spawnflags,1

2.
/place lmd_mover 0 model,models/map_objects/mp/sphere,onaduration,1000,onadelta,0 180 0,onatype,2,

3.
Codo tego poruszania wokol wlasniej osi to w U# nie uzywalem tego moze to byc lmd_bobbing choc jak ogladam poradnik to widze tylko ze jest func_bobbing do ktorego trzeba uzyc brush modelu.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:07, 05 Sty 2009    Temat postu:

to na U# ma chyba byc wiec na 1. juz odpowiedz dobra jest a na 2. to
/place lmd_mover 0 model,models/map_objects/mp/sphere,onaduration,1000,onadelta,0 180 0,onatype,2,
na 3. niewiem
EDIT: oups... spoznilem sie


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Pon 16:07, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 17:25, 05 Sty 2009    Temat postu:

ok dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 23:45, 05 Sty 2009    Temat postu:

co do 3 to musiałbyś to ładnie zrobić z użyciem lmd_train i path_corner

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:49, 06 Sty 2009    Temat postu:

Tez o tym myslalem ale to by bylo za duzo roboty z 200 entow by trza bylo jesli ma sie obkrecac bo tak to po lini prostej by szedl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 16:19, 06 Sty 2009    Temat postu:

no troche głupie ale z 15 punktow jakbyś zrobił to może by coś wyszło xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:06, 06 Sty 2009    Temat postu:

a co daje to lmd_train?? takie cus ze ci winda jedzie _/\_| np takim torem? ze zmienia 'kurs' np. prosto w lewo prosto w prawo itp??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 0:28, 07 Sty 2009    Temat postu:

tak możesz zrobić naprzykład pociąg żeby jeździł jakiś model po np. trip i stawał przy kantynie i takie tam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 8:06, 07 Sty 2009    Temat postu:

ja się na tym lmd_train zabardzo nie znam więc możecie jakoś tellnąć jak siętego cuśka używa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:46, 07 Sty 2009    Temat postu:

Grives dalem ci poradnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 19:38, 07 Sty 2009    Temat postu:

też tam to jest??? Cóż poszukam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:24, 08 Sty 2009    Temat postu:

Wszystko zwiazane z U# tam jest >.>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin