 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 22:21, 04 Sty 2009 Temat postu: Kula i obrót xD |
|
|
1.Potrzebuje modelu jakiejs kuli albo czegos okragłego (w sumie to chodzi mi o model tego co robiło za kule dyskotekową na "starym" luxie w barze) najlepiej z maxs i mins
2.Co zrobić żeby coś się obracało wokuł własnej osi.
3.I czy da się zrobic tak żeby jakis przedmiot poruszał się do okoła czegoś czyli poruszał po okręgu.
Z góry dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sector
Słaby Player
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Pon 14:45, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak chodzi o T2 to tak:
Cytat: | 1.Potrzebuje modelu jakiejs kuli albo czegos okragłego (w sumie to chodzi mi o model tego co robiło za kule dyskotekową na "starym" luxie w barze) najlepiej z maxs i mins |
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/sphere,maxs,70,70,75,mins,-70,-70,0
albo:
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/sphere_1
Cytat: | 2.Co zrobić żeby coś się obracało wokuł własnej osi.
3.I czy da się zrobic tak żeby jakis przedmiot poruszał się do okoła czegoś czyli poruszał po okręgu. |
\place t2_rotating 0 model,map_objects/.../...,movement,<#> <#> <#>
to tez moze sie przydac :
\place t2_bobbing 0 model,map_objects/.../...,movement,<#> <#> <#>,speed,<#>
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:03, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie t2! on nie ma t2 xD
1.
Codo modelu moglbym sie klocic poniewarz ten model ma wyrobionu juz wlasny mins i maxs dodajac mu nowy zrobi sie z niego kostka wiec lepiej
\place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/sphere,spawnflags,1
2.
/place lmd_mover 0 model,models/map_objects/mp/sphere,onaduration,1000,onadelta,0 180 0,onatype,2,
3.
Codo tego poruszania wokol wlasniej osi to w U# nie uzywalem tego moze to byc lmd_bobbing choc jak ogladam poradnik to widze tylko ze jest func_bobbing do ktorego trzeba uzyc brush modelu.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:07, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to na U# ma chyba byc wiec na 1. juz odpowiedz dobra jest a na 2. to
/place lmd_mover 0 model,models/map_objects/mp/sphere,onaduration,1000,onadelta,0 180 0,onatype,2,
na 3. niewiem
EDIT: oups... spoznilem sie
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Pon 16:07, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 17:25, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 23:45, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
co do 3 to musiałbyś to ładnie zrobić z użyciem lmd_train i path_corner
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:49, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tez o tym myslalem ale to by bylo za duzo roboty z 200 entow by trza bylo jesli ma sie obkrecac bo tak to po lini prostej by szedl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 16:19, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no troche głupie ale z 15 punktow jakbyś zrobił to może by coś wyszło xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:06, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a co daje to lmd_train?? takie cus ze ci winda jedzie _/\_| np takim torem? ze zmienia 'kurs' np. prosto w lewo prosto w prawo itp??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 0:28, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tak możesz zrobić naprzykład pociąg żeby jeździł jakiś model po np. trip i stawał przy kantynie i takie tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 8:06, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja się na tym lmd_train zabardzo nie znam więc możecie jakoś tellnąć jak siętego cuśka używa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:46, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Grives dalem ci poradnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 19:38, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
też tam to jest??? Cóż poszukam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|