![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 20:55, 06 Mar 2008 Temat postu: KŁÓDKA |
|
|
Przypuśćmy robie sobie model. niech to będzie np /place misc_model_breakable 0 model,mao_objects/factory/f_con2,spawnflags,x,target,turet,
chce np zrobić kontrolę do turetów. Ale żeby nie była ona automatyczna, tylko żeby przez określoną ilość czasu była taka kłódka jak przy deponowaniu stashu i żeby jak ten czas dojdzie do konca turety sie wyłączyły i na odwrót. Czy mam dodać jakiś specialny spawnflags do f_cona czy to coś innego. Nspiszcie mi tu cmd
Odpiszcie szybko plis...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 22:49, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
fcon zrob z spawnflags,1 idodaj trigger_multiple z spawnflags,4 i usetime,<wartosc w milisekundach> do niego podlacz target,turret. otocz triggerem model przycisku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|