Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka pytan w jednym temacie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufooo
Cieniutki Player



Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:55, 20 Kwi 2008    Temat postu: Kilka pytan w jednym temacie

Poniewaz nie chce spamowac forum, zamieszczam kilka pytan w jednym temacie:

1. Czy moglby ktos opisac jakies co fajniejsze spawnflags dla lmd_door, bo za bardzo nie znam, a chcialbym zrobic np. drzwi ktore stoja w miejscu po otwarciu, albo przesuwaja sie na boki etc.

2. Niech ktos napisze jak zrobic lmd_rentable (tzn. parametry, etc.)

3. Czy jest mozliwe zrobic button (np. na /pay 1000), ktory da wszystkie bronie z full ammo (wiem ze jest taka komenda tylko nie wiem jak to pod button podpiac)?

4. Czy jest jakis szybki sposob na /delent wszystkich domyslnych obiektow na mapie?

Z gory dzieki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ufooo dnia Nie 13:05, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 20 Kwi 2008    Temat postu:

1./place lmd_door 0 model,map_objects/factory/catw2_b,movement,0 0 0,speed,0,angles,0 0 0 <---- i oczywiście spawnflags,1 a żeby te drzwi stały w miejscu po otwarciu musiałbyś pokombinowac... bo widziałem jak mój znajomy zrobił w ten sposób coś w rodzaju huśtawki o_o'

4. Chodzi ci o przedmioty typu Shieldy,Bronie,itp ? czy może o coś innego jeżeli chodzi o te przedmioty leżace na ziemi (shieldy,bronie,itp...) to komenda do usunięcia tych rzeczy to
/items remove <NAZWA> <---- i usuwa wszystkie przedmioty tego typu z mapy np. /items remove item_shield_lrg_instant

a tu poniżej wszystkie przedmioty,bronie itp jeżeli ci potrzebne...
---------------------------------------------------------------------------
item_shield_sm_instant
item_shield_lrg_instant
item_medpak_instant
item_seeker
item_shield
item_medpac
item_medpac_big
item_binoculars
item_sentry_gun
item_jetpack
item_healthdisp
item_ammodisp
item_eweb_holdable
item_force_enlighten_light
item_force_enlighten_dark
item_force_boon
item_ysalimari
weapon_stun_baton (line)
weapon_melee
weapon_saber
weapon_blaster_pistol
weapon_concussion_rifle
weapon_bryar_pistol (tele)
weapon_blaster
weapon_disruptor
weapon_bowcaster
weapon_repeater
weapon_demp2
weapon_flechette
weapon_rocket_launcher
weapon_thermal
weapon_trip_mine
weapon_det_pack weapon_emplaced_gun
weapon_bot_laser
weapon_turrent
weapon_atst_main
weapon_atst_side
weapon_tie_fighter
weapon_rapid_fire_conc
ammo_thermal
ammo_tripmine
ammo_detpack
ammo_force
ammo_blaster
ammo_powercell
ammo_metallic_bolts
ammo_rockets
ammo_all
team_CTF_redflag
team_CTF_blueflag
team_CTF_neutralflag


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Sarimas dnia Pon 7:32, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufooo
Cieniutki Player



Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:50, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Znalazlem tego spawnflagsa na takie drzwi ktore sa w miejscu po otwarciu, i jest to 12

A to analogicznie mozna winde zrobic nie? Czy jest jakas osobna klasa na winde?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ufooo dnia Pon 9:56, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 13:39, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Spawnflagsy (te najważniejsze):
4 - gniecenie (po napotkaniu przeszkody nie wraca spowrotem tylko "gniecie")
8 - toggle czyli właśnie ten spawnflags
64 - player use (można go użyć przez "kliknięcie" na drzwi)
Spawnflagsy się dodaje, czyli jeśli chcemy 8 i 64 to robimy 72.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Pon 13:39, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufooo
Cieniutki Player



Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:22, 24 Kwi 2008    Temat postu:

ok dzieki, a ktos wie jak lmd_rentable zrobic? Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin