Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Keycard

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 12:52, 14 Lut 2009    Temat postu: Keycard

witam moze mi ktos wytłumaczyc jak się robi te keycardy xP np walne se

/place lmd_propertyterminal 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,ppp,property,propek,message,wiadomoscxP

i co zrobic ze jak koles nacisnie na inny guzik to dostanie accessa do tego powyżej Hyhy Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:20, 14 Lut 2009    Temat postu:

/place lmd_iobject * targetname,,item,keycard,property,,maxentries,1

targetname - target od ktorego dostaniemy keycard
item - keycard (moga byc tez inne np. rations)
property - nazwa property do ktorego ma dzialac keycard
maxentries - ile razy mozna uzyc danego keycardu
name - mozna tego uzyc do nazwania keycardu ktory bedzie wyswietlany w /inventory list


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Sob 13:23, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 16:40, 14 Lut 2009    Temat postu:

Dla uzupełnienia wycinek z Entity Guide:
Kod:
lmd_iobject **(L)
When used it grants the client an item specified here that can be used with the /inventory command.

Keys:
item - The item you want to give the client. (See List Below)
property - Need to have keycard set as item, its the property (lmd_propertyterminal) the keycard will give access to, this depends on the maxentries key.
maxentries - The maximum number of times a keycard can be used on a terminal.
maxuses - stop firing targets after used this many times (entries dont count)
count - The number of times certain items can be used. Ex: Servings
health - The ammount of health to give when the rations is the set item
cantrade - when set to number > 0 allows you to trade
target - what to fire at when used
descr - the message to print to the players console when they do /inventory examine iobject#
name - Shows up in quick description area

Items - Not all are completely implemented yet
keycard
rations
gravgenerator
bodyshield
decoy
medicine


Example: Code:
/place lmd_iobject * targetname,grant_pass,item,keycard,property,spawn_door,maxentries,1,maxuses,0,


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:58, 14 Lut 2009    Temat postu:

Ta... z niego bralem x.x

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 23:15, 16 Lut 2009    Temat postu:

Perfecto napisał:
Dla uzupełnienia wycinek z Entity Guide:
Kod:
lmd_iobject **(L)
When used it grants the client an item specified here that can be used with the /inventory command.

Keys:
item - The item you want to give the client. (See List Below)
property - Need to have keycard set as item, its the property (lmd_propertyterminal) the keycard will give access to, this depends on the maxentries key.
maxentries - The maximum number of times a keycard can be used on a terminal.
maxuses - stop firing targets after used this many times (entries dont count)
count - The number of times certain items can be used. Ex: Servings
health - The ammount of health to give when the rations is the set item
cantrade - when set to number > 0 allows you to trade
target - what to fire at when used
descr - the message to print to the players console when they do /inventory examine iobject#
name - Shows up in quick description area

Items - Not all are completely implemented yet
keycard
rations
gravgenerator
bodyshield
decoy
medicine


Example: Code:
/place lmd_iobject * targetname,grant_pass,item,keycard,property,spawn_door,maxentries,1,maxuses,0,


gówno rozumiem nie znam angielskiego zabardzo ale dzięki xP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:22, 16 Lut 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pon 23:24, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 15:24, 22 Lut 2009    Temat postu:

lol no to lepiej sie ucz bo tak to daleko nie zajdziesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin