![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 12:52, 14 Lut 2009 Temat postu: Keycard |
|
|
witam moze mi ktos wytłumaczyc jak się robi te keycardy xP np walne se
/place lmd_propertyterminal 0 model,map_objects/factory/f_con1,target,ppp,property,propek,message,wiadomoscxP
i co zrobic ze jak koles nacisnie na inny guzik to dostanie accessa do tego powyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:20, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
/place lmd_iobject * targetname,,item,keycard,property,,maxentries,1
targetname - target od ktorego dostaniemy keycard
item - keycard (moga byc tez inne np. rations)
property - nazwa property do ktorego ma dzialac keycard
maxentries - ile razy mozna uzyc danego keycardu
name - mozna tego uzyc do nazwania keycardu ktory bedzie wyswietlany w /inventory list
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Sob 13:23, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Sob 16:40, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dla uzupełnienia wycinek z Entity Guide:
Kod: | lmd_iobject **(L)
When used it grants the client an item specified here that can be used with the /inventory command.
Keys:
item - The item you want to give the client. (See List Below)
property - Need to have keycard set as item, its the property (lmd_propertyterminal) the keycard will give access to, this depends on the maxentries key.
maxentries - The maximum number of times a keycard can be used on a terminal.
maxuses - stop firing targets after used this many times (entries dont count)
count - The number of times certain items can be used. Ex: Servings
health - The ammount of health to give when the rations is the set item
cantrade - when set to number > 0 allows you to trade
target - what to fire at when used
descr - the message to print to the players console when they do /inventory examine iobject#
name - Shows up in quick description area
Items - Not all are completely implemented yet
keycard
rations
gravgenerator
bodyshield
decoy
medicine
Example: Code:
/place lmd_iobject * targetname,grant_pass,item,keycard,property,spawn_door,maxentries,1,maxuses,0, |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:58, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ta... z niego bralem x.x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 23:15, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Perfecto napisał: | Dla uzupełnienia wycinek z Entity Guide:
Kod: | lmd_iobject **(L)
When used it grants the client an item specified here that can be used with the /inventory command.
Keys:
item - The item you want to give the client. (See List Below)
property - Need to have keycard set as item, its the property (lmd_propertyterminal) the keycard will give access to, this depends on the maxentries key.
maxentries - The maximum number of times a keycard can be used on a terminal.
maxuses - stop firing targets after used this many times (entries dont count)
count - The number of times certain items can be used. Ex: Servings
health - The ammount of health to give when the rations is the set item
cantrade - when set to number > 0 allows you to trade
target - what to fire at when used
descr - the message to print to the players console when they do /inventory examine iobject#
name - Shows up in quick description area
Items - Not all are completely implemented yet
keycard
rations
gravgenerator
bodyshield
decoy
medicine
Example: Code:
/place lmd_iobject * targetname,grant_pass,item,keycard,property,spawn_door,maxentries,1,maxuses,0, |
|
gówno rozumiem nie znam angielskiego zabardzo ale dzięki xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:22, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pon 23:24, 16 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 15:24, 22 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
lol no to lepiej sie ucz bo tak to daleko nie zajdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|