Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zrobić? (remap podłogi i ścian, terminal pojazdów)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:40, 21 Maj 2010    Temat postu:

Chodzi ci o cos w rodzaju windy ktora bedzie sie opuszczala do lawy?Jesli o to chodzi to
Kod:
/place lmd_door 0 model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,4,movement,0 0 -120,

Dalem -120 to znaczy ze winda pojedzie w dol.
Nie wiem czy bedzie samo dzialalo xD.

Jesli chodzi o nagrode ktora bedzie tam lezej uzyj "lmd_drop" z targetem do teleportera

Przyklad:
Kod:
/place lmd_drop 0 model,map_objects/mp/crystal_green,count,<kredyty>,angles,<kat>,velocity,<predkosc>,target,<teleport>,noise,<dzwiek>


Tak...jednak zamiast tego mozesz zrobic zagadke:
Beda 3 krysztaly i po dotchnieciu tylko 1 daje kase a reszta smierc:
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/crystal_green,spawnflags,97,target,<cel>

Kod:
/place target_credits * count,<ilosc>,targetname,<cel>,

I teraz te nie prawdziwe tez taksamo z misc_model_breakable ale zamiast target credits, daj target_kill:
Kod:
/place target_kill * targetname,<nieprawdziwekrysztaly>

-----
Mam nadzieje ze ci pomoglem.


Pozdrawiam,
Fastic


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Pią 12:19, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 15:53, 21 Maj 2010    Temat postu:

Żeby zrobić taką platformę, patrz LMD_mover w Entity Guide.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:35, 23 Maj 2010    Temat postu:

Jak zrobić catw2_b która zacznie jechać po wejściu na nią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:11, 24 Maj 2010    Temat postu:

Darks napisał:
Jak zrobić catw2_b która zacznie jechać po wejściu na nią?


Widac, ze uwaznie czytasz moje posty...
Fastic napisał:
/place lmd_door 0 model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,4,movement,0 0 -120,



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Pon 14:14, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:08, 24 Maj 2010    Temat postu:

A no fakt, sorry. Wcześniej to robiłem i nie działało, musiałem coś źle napisać Jezyk
A jak zrobić catw2_b która sama jeździ, bez dodtykania guzika czy wchodzenia na nią. Poprostu jeździ np. góra dół i tak w nieskończoność?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 16:13, 24 Maj 2010    Temat postu:

Perfecto napisał:
Żeby zrobić taką platformę, patrz LMD_mover w Entity Guide.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:50, 24 Maj 2010    Temat postu:

Nic z tego nie rozumiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin