 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 21:04, 28 Gru 2008 Temat postu: Heh wybuch |
|
|
Co zrobic ze np mam blache która moge zniszczyc meczem swietlnym bronia i wogule a jak naciskam guzik ona sie niszcze ale jak zpowrotem naciskam to ona zamiast sie spowrotem pojawic znowu wybucha co zrobic zeby sie pojawiła z góry dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 1:31, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
nie da sie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:16, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Da sie... przy uzyciu lmd_door z tym trzeba pokombinowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:58, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Na upartego by to się dało zrobić w t2 z func_breakable , t2_gate i jscript
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 21:19, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
na upartego, wynaturzenie rzeczy lol. A ja nadal twierdze ze sie nie da, gate nic nie pomoze.. jak zniszczysz to przeciez to juz nie wroci tylko dalej bedzie wybuchac mysle, cokolwiek by to nie bylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:24, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
A ja nadal mowie o lmd_door
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 2:47, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
hmm może lmd_door z spawnflagsem na dodyk mieczem i fx_runner wybuchu oraz aktywatory i deaktywatory wybuchu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
General
Władca postów
Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 21:24, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a mozesz Spawnflags podać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|