![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geralt
Player
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:31, 24 Cze 2008 Temat postu: Hasło |
|
|
Witam was!
Potrzebuje do zrobienia drzwi do których można by było wejść ale tylko wtedy gdy się poda odpowiednie hasło.
Z góry DZIĘKUJE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 18:27, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
chyba juz byly takie tematy. wez poprzegladaj. ale ze jestes nowy to powiem jeszcze raz
/place lmd_pwterminal 0 model,map_objects/vjun/control_station,target,door1,target2,wrong,target3,haslo,
gdzie target to nazwa obiektu ktory zostanie uzyty gdy haslo jest poprawne
target2 to co sie stanie jak wpiszesz zle haslo
target3 - hasło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Śro 12:04, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geralt
Player
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 18:52, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ok, ale jak zrobić by to otweiralo te drzwi co ja CHCĘ otowrzyć. Jak to nappisałem i pozmianiałem to nie działało, oczywiście coś się pojawiło ale niemogłem wcisnąć. Trzeba na to #U jak tak to poweidz skąd to ściągnąć ok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Geralt dnia Wto 18:56, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 22:47, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
mateusz napisał: | chyba juz byly takie tematy. wez poprzegladaj. ale ze jestes nowy to powiem jeszcze raz
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/vjun/control_station,target,door1,target2,wrong,target3,haslo,
gdzie target to nazwa obiektu ktory zostanie uzyty gdy haslo jest poprawne
target2 to co sie stanie jak wpiszesz zle haslo
target3 - hasło |
przeciez to co podales to jest totalna kompromitacja o0
@t on podal zasmiecana komende dotyczaca obiektu przepuszczalnego a nie działącego inferfejsu.. nie mowie juz o samych drzwiach.
U# przycisk
/place lmd_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,namiary_na_drzwi,target2,akcja_w_wypadku_błędnego_hasła,target3,hasło,message,wiadomość_po_wciśnięciu
drzwi sam se zrób;
Cytat: | Model key sets the model, you DO NOT need spawnflag 1 for auto hitboxes. You can let it auto hitbox, or set a mins/maxs to override it
makes a door without the crappy icarus scripting system.
identical to func_door, but uses models instead of brushmodels
spawnflags:
1: START_OPEN the door to moves to its destination when spawned, and operate in reverse. It is used to temporarily or permanently close off an area when triggered (not useful for touch or takedamage doors).
2: FORCE_ACTIVATE Can be activated by force push/pull but also it can have a targetname
4: CRUSHER kills the player if the player is stuck between it and a wall, and its moving (it won’t reverse it movement when hits the player)
8: TOGGLE wait in both the start and end states for a trigger event (stay opened until you use it again)
16: LOCKED Starts locked, with the shader animmap at the first frame and inactive. Once used, the animmap changes to the second frame and the door operates normally. Note that you cannot use the door again after this.
64: PLAYER_USE Player can use it with the use button (you can press it like a button)
128: INACTIVE must be used by a target_activate before it can be used
keys:
"target" Door fires this when it starts moving from it's closed position to its open position.
"opentarget" Door fires this after reaching its "open" position
"target2" Door fires this when it starts moving from it's open position to its closed position.
"closetarget" Door fires this after reaching its "closed" position
"targetname" if set, no touch field will be spawned and a remote button or trigger field activates the door.
"speed" movement speed (100 default)
"wait" wait before returning (3 default, -1 = never return)
"delay" when used, how many seconds to wait before moving - default is none
"dmg" damage to inflict when blocked (2 default, set to negative for no damage)
"health" if set, the door must be shot open
"linear" set to 1 and it will move linearly rather than with acceleration (default is 0)
"team" set it to the same name on two or more doors so they’ll all open if one of them is used, don’t use too long names
"teamallow" even if locked, this team can always open and close it just by walking up to it
0 - none (locked to everyone)
1 - red
2 - blue
"vehopen" if non-0, vehicles/players riding vehicles can open
"movement" x y z value, movement direction. movement,0 0 100, will make it move 100 units up.
Note that doors sometimes spawn bugged you need to do saveit and loadit to make them work |
pamiętaj że spawnflags można sumować tworząc kilka właściwości za jednym zamachem.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adanos dnia Wto 22:54, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 12:03, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
o lol sory dalem misc_model_breakable 0 zamiast lmd_pwterminal 0 sory juz robie edita nie zauwazylem tego wczesniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Śro 12:05, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:24, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jesli chcesz otworzyc drzwi juz na mapie zalaczone to mozesz to zrobic /useent /disable albo moze sie JA ZASŁUGUJE NA WARNA i chcesz otworzyc drzwi ktore sa czescia mapy jako zwykly model
czy oto ci chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Sob 9:56, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
PAWEL TO POWAŻNA ROZMOWA NIE WTRĄCAJ SIĘ !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:21, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Lol kura sam sie nie wtracaj czy cos ci zrobilem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:56, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Yyy, to był definitywny faul.
Rzut wolny dla Pawła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geralt
Player
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 8:19, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tak oto mi chodziło Pawle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pon 18:04, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nosz kurde, Ja żartowałem a wy już rzucacie oskarżenia pod moim adresem ... No co z tą Polską
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|