Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hasło

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:31, 24 Cze 2008    Temat postu: Hasło

Witam was!

Potrzebuje do zrobienia drzwi do których można by było wejść ale tylko wtedy gdy się poda odpowiednie hasło.


Z góry DZIĘKUJE


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 18:27, 24 Cze 2008    Temat postu:

chyba juz byly takie tematy. wez poprzegladaj. ale ze jestes nowy to powiem jeszcze raz Jezyk

/place lmd_pwterminal 0 model,map_objects/vjun/control_station,target,door1,target2,wrong,target3,haslo,

gdzie target to nazwa obiektu ktory zostanie uzyty gdy haslo jest poprawne
target2 to co sie stanie jak wpiszesz zle haslo
target3 - hasło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Śro 12:04, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 18:52, 24 Cze 2008    Temat postu:

ok, ale jak zrobić by to otweiralo te drzwi co ja CHCĘ otowrzyć. Jak to nappisałem i pozmianiałem to nie działało, oczywiście coś się pojawiło ale niemogłem wcisnąć. Trzeba na to #U jak tak to poweidz skąd to ściągnąć ok?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Geralt dnia Wto 18:56, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 22:47, 24 Cze 2008    Temat postu:

mateusz napisał:
chyba juz byly takie tematy. wez poprzegladaj. ale ze jestes nowy to powiem jeszcze raz Jezyk

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/vjun/control_station,target,door1,target2,wrong,target3,haslo,

gdzie target to nazwa obiektu ktory zostanie uzyty gdy haslo jest poprawne
target2 to co sie stanie jak wpiszesz zle haslo
target3 - hasło


przeciez to co podales to jest totalna kompromitacja o0

@t on podal zasmiecana komende dotyczaca obiektu przepuszczalnego a nie działącego inferfejsu.. nie mowie juz o samych drzwiach.

U# przycisk

/place lmd_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,namiary_na_drzwi,target2,akcja_w_wypadku_błędnego_hasła,target3,hasło,message,wiadomość_po_wciśnięciu

drzwi sam se zrób;

Cytat:
Model key sets the model, you DO NOT need spawnflag 1 for auto hitboxes. You can let it auto hitbox, or set a mins/maxs to override it
makes a door without the crappy icarus scripting system.
identical to func_door, but uses models instead of brushmodels
spawnflags:
1: START_OPEN the door to moves to its destination when spawned, and operate in reverse. It is used to temporarily or permanently close off an area when triggered (not useful for touch or takedamage doors).
2: FORCE_ACTIVATE Can be activated by force push/pull but also it can have a targetname
4: CRUSHER kills the player if the player is stuck between it and a wall, and its moving (it won’t reverse it movement when hits the player)
8: TOGGLE wait in both the start and end states for a trigger event (stay opened until you use it again)
16: LOCKED Starts locked, with the shader animmap at the first frame and inactive. Once used, the animmap changes to the second frame and the door operates normally. Note that you cannot use the door again after this.
64: PLAYER_USE Player can use it with the use button (you can press it like a button)
128: INACTIVE must be used by a target_activate before it can be used
keys:
"target" Door fires this when it starts moving from it's closed position to its open position.
"opentarget" Door fires this after reaching its "open" position
"target2" Door fires this when it starts moving from it's open position to its closed position.
"closetarget" Door fires this after reaching its "closed" position
"targetname" if set, no touch field will be spawned and a remote button or trigger field activates the door.
"speed" movement speed (100 default)
"wait" wait before returning (3 default, -1 = never return)
"delay" when used, how many seconds to wait before moving - default is none
"dmg" damage to inflict when blocked (2 default, set to negative for no damage)
"health" if set, the door must be shot open
"linear" set to 1 and it will move linearly rather than with acceleration (default is 0)
"team" set it to the same name on two or more doors so they’ll all open if one of them is used, don’t use too long names
"teamallow" even if locked, this team can always open and close it just by walking up to it
0 - none (locked to everyone)
1 - red
2 - blue
"vehopen" if non-0, vehicles/players riding vehicles can open
"movement" x y z value, movement direction. movement,0 0 100, will make it move 100 units up.
Note that doors sometimes spawn bugged you need to do saveit and loadit to make them work


pamiętaj że spawnflags można sumować tworząc kilka właściwości za jednym zamachem.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adanos dnia Wto 22:54, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 12:03, 25 Cze 2008    Temat postu:

o lol sory dalem misc_model_breakable 0 zamiast lmd_pwterminal 0 sory juz robie edita nie zauwazylem tego wczesniej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Śro 12:05, 25 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:24, 27 Cze 2008    Temat postu:

Jesli chcesz otworzyc drzwi juz na mapie zalaczone to mozesz to zrobic /useent /disable albo moze sie JA ZASŁUGUJE NA WARNA i chcesz otworzyc drzwi ktore sa czescia mapy jako zwykly model

czy oto ci chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Sob 9:56, 28 Cze 2008    Temat postu:

PAWEL TO POWAŻNA ROZMOWA NIE WTRĄCAJ SIĘ !! Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:21, 28 Cze 2008    Temat postu:

Lol kura sam sie nie wtracaj czy cos ci zrobilem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:56, 29 Cze 2008    Temat postu:

Yyy, to był definitywny faul.
Rzut wolny dla PawłaKwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 8:19, 30 Cze 2008    Temat postu:

Tak oto mi chodziło Pawle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 18:04, 30 Cze 2008    Temat postu:

Nosz kurde, Ja żartowałem a wy już rzucacie oskarżenia pod moim adresem ... No co z tą Polską Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin