Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

hack, cr, hp przycisk :] U#!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:56, 13 Lip 2008    Temat postu: hack, cr, hp przycisk :] U#!

chce takie cos ze jak nacisne to hackuje jak skonczy to mi da np. 13CR (random do 15) i zabierze 15 hp Kwadratowy a da sie tak na 100%!!! bo widzialem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 16:49, 14 Lip 2008    Temat postu:

hmm... mozna by zrobic takie cos:
model ze spawnflags 1
hacka czyli trigger_multiple ze spawnflags 4 i maxs cos 5 5 30 i mins -5 -5 0 i usetime ile chcesz (1000 to 1 sekunda) i target np. ttt
potem dac lmd_dropcr z count jakim tam chcesz i targetname ttt
potem chyba mozna by dac trigger_hurt
i mozna by dac jeszcze target_print ze spawnflags 4 i targetname ttt i message np
you received 15cr
and you lost 15 hp

jakby hurt caly czas dzialal to mozna by pokombinowac z func_timerem albo aktywatorem i deaktywatorem oraz do tego z delayem.

wiem ze mowie po chińsku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 18:22, 14 Lip 2008    Temat postu:

boze co to jest lol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:59, 15 Lip 2008    Temat postu:

a tak na przykladach??? po kolei gdzie co dac....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 14:39, 16 Lip 2008    Temat postu:

Najpierw stawiasz sobie model przycisku. Jaki tam chcesz, ze spawnflagsem 1.
Potem, robisz trigger_multiple (to będzie jakby konsola, więc postaw ją na przycisku):
\place trigger_multiple 0 maxs,jaki_tam_chcesz,mins,tez_jakis_tam,spawnflags,6,usetime,czas_uzywania_w_milisekundach,target,twoj_target
Potem, trigger_hurt:
\place trigger_hurt * dmg,15,targetname,twoj_target
A na koniec creditsy:
\place target_credits * targetname,twoj_target,count,13


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 14:21, 31 Lip 2008    Temat postu:

proste jak konstrukcja cepa Wesoly Jeśli coś nie jasne zapraszam na pw:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin