![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:56, 13 Lip 2008 Temat postu: hack, cr, hp przycisk :] U#! |
|
|
chce takie cos ze jak nacisne to hackuje jak skonczy to mi da np. 13CR (random do 15) i zabierze 15 hp a da sie tak na 100%!!! bo widzialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 16:49, 14 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
hmm... mozna by zrobic takie cos:
model ze spawnflags 1
hacka czyli trigger_multiple ze spawnflags 4 i maxs cos 5 5 30 i mins -5 -5 0 i usetime ile chcesz (1000 to 1 sekunda) i target np. ttt
potem dac lmd_dropcr z count jakim tam chcesz i targetname ttt
potem chyba mozna by dac trigger_hurt
i mozna by dac jeszcze target_print ze spawnflags 4 i targetname ttt i message np
you received 15cr
and you lost 15 hp
jakby hurt caly czas dzialal to mozna by pokombinowac z func_timerem albo aktywatorem i deaktywatorem oraz do tego z delayem.
wiem ze mowie po chińsku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 18:22, 14 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
boze co to jest lol.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szczur
Dobry Player
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:59, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a tak na przykladach??? po kolei gdzie co dac....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 14:39, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Najpierw stawiasz sobie model przycisku. Jaki tam chcesz, ze spawnflagsem 1.
Potem, robisz trigger_multiple (to będzie jakby konsola, więc postaw ją na przycisku):
\place trigger_multiple 0 maxs,jaki_tam_chcesz,mins,tez_jakis_tam,spawnflags,6,usetime,czas_uzywania_w_milisekundach,target,twoj_target
Potem, trigger_hurt:
\place trigger_hurt * dmg,15,targetname,twoj_target
A na koniec creditsy:
\place target_credits * targetname,twoj_target,count,13
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alerd
Global Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 14:21, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
proste jak konstrukcja cepa Jeśli coś nie jasne zapraszam na pw:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|