Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Efekty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 9:48, 31 Lip 2008    Temat postu: Efekty

Mam kilka problemow z efektami a mianowicie co zrobić zeby takie efekty jak np /place fx_runner 0 fxfile,ships/swoop_explosion,targetname,fx1,spawnflags,0 zabieraly HP(powiedzcie też co zrobić zeby jakis efkt dodawal xD ) i jak zrobic zeby efekt typu

/place fx_runner 0 fxfile,sparks/blood_sparks,targetname,fx1,spawnflags, byl przez jakis tam okreslony czas i zniknol po powiedzmy 10sekundach (I ewentulanie dodawal\zabieral HP) bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 10:09, 31 Lip 2008    Temat postu:

dodaj spawnflagsa 4 , splashdamage splashradius czyli

/place fx_runner 0 fxfile,ships/swoop_explosion,targetname,fx1,spawnflags,4,splashdamage,(liczba),splashradius,(liczba),

splashradius to zasieg a damage to obrazenia


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez sudiah dnia Czw 10:09, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 10:14, 31 Lip 2008    Temat postu:

dzieki
a i jeszcze jeen problem załużmy ze mam model
place misc_model_breakable 0 model,map_objects/korriban/statue_guard,spawnflags, i chce zeby jak nacisne guziczek zmienil sie w place misc_model_breakable 0 model,map_objects/korriban/statue_guard_broken,spawnflags,

albo poprostu pierwszy sie showal a drugi wyszedl albo zeby z nikad pojawily sie kamienie wiecie jak ja kocham gadzety i mam zamiar zrobic wybuch wulkanu albo cos w tyn deszeń i to mi sie przyda a i wciąż to co z tym ze przez jakis czas krew spada terz by sie przydal!Z góry dzieki ,pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez General dnia Czw 10:23, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 10:38, 31 Lip 2008    Temat postu:

lol po co ci to ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 10:41, 31 Lip 2008    Temat postu:

Jak kiedys wejdziesz na mój serwer zobaczysz!!!!!! Zreszta nie wiem ale czemu to nie dziala Smutny to na pewno na t2?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 11:32, 31 Lip 2008    Temat postu:

Ok wkurzyłem się Przerzucam się na U# zatem te seme pytanie tylko że du U# xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:13, 31 Lip 2008    Temat postu:

general jak cos to podaj ip i wejdziemy to ci pomozemy =D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 12:17, 31 Lip 2008    Temat postu:

Niee sam sobie dam rade tylko.... potrzebuje kilku komend
to podajcie je jeśli łaska


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 14:09, 31 Lip 2008    Temat postu:

Jak na t2 można zrobić JScripta Wesoly
Albo drzwi z ultra dużą prędkością:
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/korriban/statue_guard,spawnflags,129,target,<jakistam>

/place t2/lmd_door model,map_objects/korriban/statue_guard_broken,spawnflags,8,targetname,<jakistam>,speed,<ustaw_nie_wiem_czy_za_duza_predkosc_nie_crashnie_serwa>,movement,X Y Z

Drzwi mają się wynurzać spod modelu, który ma się zniszczyć po użyciu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Czw 14:09, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 14:20, 31 Lip 2008    Temat postu:

Ale ja mówie ja mam U#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 9:28, 01 Sie 2008    Temat postu:

no to perfecto mowi ze mozna zrobic drzwi z ultra wielka predkoscia Wesoly

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/korriban/statue_guard,spawnflags,129,target,<jakistam>

/place lmd_door model,map_objects/korriban/statue_guard_broken,spawnflags,8,targetname,<jakistam>,speed,<ustaw_nie_wiem_czy_za_duza_predkosc_nie_crashnie_serwa>,movement,X Y Z

to jest na U

Perfecto napisał:

speed,<ustaw_nie_wiem_czy_za_duza_predkosc_nie_crashnie_serwa>
użyciu.


raczej nie jak ja sie bawiłem takimi cmd to se dawałem po 3000,4000 i serwer działał


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sudiah dnia Pią 9:30, 01 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin