![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:51, 03 Lis 2008 Temat postu: Coś nie działa ;/ |
|
|
Witajcie surfując po forum znalazłem taką odpowiedź
Cytat: | OK!
Juz to rozgryzlem i podziele sie tym z wami.
Na spawnie stawiamy trigger_once (jest to jak multiple lecz jednokrotnego uzytku)
/place trigger_once 0 maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0,target,wampaspawn (target moze byc oczywiscie inny)
pozniej
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,,targetname,wampaspawn,NPC_target5,wampadead
(UWAGA JESLI CHCEMY MIEC WIECEJ NPC TO NPC_SPAWNER MUSI MIEC INNY TARGETNAME ORAZ TRIGGER_ONCE / MOZNA TEZ ZROBIC TARGET_RELAY W JEDNIM TRIGGER_ONCE)
/place target_credits * targetname,wampadead,count,(ilosc cr)
/place target_delay * targetname,wampadead,target,wampaspawn,wait,(tutaj dajemy ilosc czasu po jakim czasie wampaspawn ma sie nam uruchomic, jesli pozostawimy bez ,wait, npc sie pojawi od razu po zabiciu
UWAGA! TRIGGER_ONCE STAWIAMY NA KONCU PONIEWARZ JAK POSTAWIMY NA POCZATKU A NPC SPAWNERA NIE BEDZIE TO NPC SIE NAM NIE POJAWI. |
Robiąc to wszystko npc respi mi się tylko 1 a później już nic się nie dzieje a miał się respić ciągle
Pomocy !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:53, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A postawiles target_delay? nobo wiez ... on jest kluczowym cmd do dzialania tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pon 16:09, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A czasem nie łatwiej po prostu:
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,wait,[czas],count,1,health,[HP],showhealth,1
bez innych dodatkowych entity?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Pon 16:11, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pon 16:44, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ale zdaje mi się, że Paweł ma rację, bo np. do drzwi, które już były na mapie to trzeba target_delay...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:04, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
target delay ustawiłem ale jakoś nie chce działać może ktoś mi napisać swoją wersję , albo jakby on to robił krok po kroku z tego co zacytowałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez polkasa dnia Pon 19:07, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:24, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ej nie wiem dlaczego ale coś odrazu usówa mi enity ze strommtroperem czyli npc_spawner respi się tylko raz jego enity już nie widze wpisywałem takie coś : /place NPC_spawner 0 NPC_type,stormtrooper,NPC_target5,expienie,targetname,spawnstormy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 13:29, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Musisz zrobić count,-1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:49, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Racja zapomnialem o count....
Juz edytuje!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:12, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ej a jaka jest różnica w count,-1, a count,1, ? Wogóle w lmd u jest komenda \inventory i tutaj nasówa mi się pytanie czy da się tworzyć itemki ? Jeśli tak to jak ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez polkasa dnia Wto 15:14, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 18:30, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Count,-1 - NPC_spawner spawnie nieskończoność NPC, czyli się nie usunie
Count,1 - NPC_spawner spawnie 1 NPC, po czym się usunie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkasa
Cieniutki Player
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:56, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Perfecto napisał: | Count,-1 - NPC_spawner spawnie nieskończoność NPC, czyli się nie usunie
Count,1 - NPC_spawner spawnie 1 NPC, po czym się usunie |
Dziękuję
Btw. udało mi się wkońcu zrobić ten spawn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 22:57, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | /place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,,targetname,wampaspawn,NPC_target5,wampadead |
Jeżeli skopiowałeś tą linijkę to nie dziw się że nie działa bo po health są 2 przecinki
polkasa napisał: | [...]wpisywałem takie coś : /place NPC_spawner 0 NPC_type,[...] |
Spawnerowi nie daje się wysokości 0. optymalne jest 12
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Wto 23:02, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:39, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mateo nawet jesli by tam nic nie bylo to health byl by default do npc ale ja w swoim poscie dodalem co jest w health.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 4:15, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
w sumie co do count,1 to nie wiem jak jest z NPC_spawner ale ja myślałem że to oznacza to samo co komenda /spawner:
/spawner vehicle_tauntaun 3 - maksymalnie 3 tauntauny na mapie, a nie to że po 3 sie usuwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:22, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Special napisał: | w sumie co do count,1 to nie wiem jak jest z NPC_spawner ale ja myślałem że to oznacza to samo co komenda /spawner:
/spawner vehicle_tauntaun 3 - maksymalnie 3 tauntauny na mapie, a nie to że po 3 sie usuwa |
Zabawne, mi się zawsze zdawało, że to dokładnie w drugą stronę działa :S
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|