Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Coś nie działa ;/
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:51, 03 Lis 2008    Temat postu: Coś nie działa ;/

Witajcie surfując po forum znalazłem taką odpowiedź
Cytat:
OK!

Juz to rozgryzlem i podziele sie tym z wami.

Na spawnie stawiamy trigger_once (jest to jak multiple lecz jednokrotnego uzytku)

/place trigger_once 0 maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0,target,wampaspawn (target moze byc oczywiscie inny)

pozniej

/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,,targetname,wampaspawn,NPC_target5,wampadead

(UWAGA JESLI CHCEMY MIEC WIECEJ NPC TO NPC_SPAWNER MUSI MIEC INNY TARGETNAME ORAZ TRIGGER_ONCE / MOZNA TEZ ZROBIC TARGET_RELAY W JEDNIM TRIGGER_ONCE)

/place target_credits * targetname,wampadead,count,(ilosc cr)

/place target_delay * targetname,wampadead,target,wampaspawn,wait,(tutaj dajemy ilosc czasu po jakim czasie wampaspawn ma sie nam uruchomic, jesli pozostawimy bez ,wait, npc sie pojawi od razu po zabiciu


UWAGA! TRIGGER_ONCE STAWIAMY NA KONCU PONIEWARZ JAK POSTAWIMY NA POCZATKU A NPC SPAWNERA NIE BEDZIE TO NPC SIE NAM NIE POJAWI.


Robiąc to wszystko npc respi mi się tylko 1 a później już nic się nie dzieje a miał się respić ciągle

Pomocy !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:53, 03 Lis 2008    Temat postu:

A postawiles target_delay? nobo wiez ... on jest kluczowym cmd do dzialania tego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 16:09, 03 Lis 2008    Temat postu:

A czasem nie łatwiej po prostu:
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,wait,[czas],count,1,health,[HP],showhealth,1
bez innych dodatkowych entity?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Pon 16:11, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 16:44, 03 Lis 2008    Temat postu:

Ale zdaje mi się, że Paweł ma rację, bo np. do drzwi, które już były na mapie to trzeba target_delay...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:04, 03 Lis 2008    Temat postu:

target delay ustawiłem ale jakoś nie chce działać może ktoś mi napisać swoją wersję Jezyk, albo jakby on to robił krok po kroku z tego co zacytowałem Jezyk

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez polkasa dnia Pon 19:07, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:24, 03 Lis 2008    Temat postu:

Ej nie wiem dlaczego ale coś odrazu usówa mi enity ze strommtroperem czyli npc_spawner respi się tylko raz jego enity już nie widze wpisywałem takie coś : /place NPC_spawner 0 NPC_type,stormtrooper,NPC_target5,expienie,targetname,spawnstormy,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 13:29, 04 Lis 2008    Temat postu:

Musisz zrobić count,-1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:49, 04 Lis 2008    Temat postu:

Racja zapomnialem o count....

Juz edytuje!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:12, 04 Lis 2008    Temat postu:

Ej a jaka jest różnica w count,-1, a count,1, ? Wogóle w lmd u jest komenda \inventory i tutaj nasówa mi się pytanie czy da się tworzyć itemki ? Jeśli tak to jak ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez polkasa dnia Wto 15:14, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 18:30, 04 Lis 2008    Temat postu:

Count,-1 - NPC_spawner spawnie nieskończoność NPC, czyli się nie usunie
Count,1 - NPC_spawner spawnie 1 NPC, po czym się usunie


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkasa
Cieniutki Player



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:56, 04 Lis 2008    Temat postu:

Perfecto napisał:
Count,-1 - NPC_spawner spawnie nieskończoność NPC, czyli się nie usunie
Count,1 - NPC_spawner spawnie 1 NPC, po czym się usunie

Dziękuję Wesoly

Btw. udało mi się wkońcu zrobić ten spawn Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 22:57, 04 Lis 2008    Temat postu:

Cytat:
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,showhealth,1,health,,targetname,wampaspawn,NPC_target5,wampadead

Jeżeli skopiowałeś tą linijkę to nie dziw się że nie działa bo po health są 2 przecinki
polkasa napisał:
[...]wpisywałem takie coś : /place NPC_spawner 0 NPC_type,[...]

Spawnerowi nie daje się wysokości 0. optymalne jest 12


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz dnia Wto 23:02, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:39, 05 Lis 2008    Temat postu:

Mateo nawet jesli by tam nic nie bylo to health byl by default do npc ale ja w swoim poscie dodalem co jest w health.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 4:15, 11 Lis 2008    Temat postu:

w sumie co do count,1 to nie wiem jak jest z NPC_spawner ale ja myślałem że to oznacza to samo co komenda /spawner:

/spawner vehicle_tauntaun 3 - maksymalnie 3 tauntauny na mapie, a nie to że po 3 sie usuwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:22, 13 Lis 2008    Temat postu:

Special napisał:
w sumie co do count,1 to nie wiem jak jest z NPC_spawner ale ja myślałem że to oznacza to samo co komenda /spawner:

/spawner vehicle_tauntaun 3 - maksymalnie 3 tauntauny na mapie, a nie to że po 3 sie usuwa


Zabawne, mi się zawsze zdawało, że to dokładnie w drugą stronę działa :S


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin