Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aktywator/dezaktywator

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pią 13:21, 01 Sie 2008    Temat postu: Aktywator/dezaktywator

Chce zeby func_door z deserta były odblokowane, daje /place target_activate * target,<target> ale niektore nie mają targetu a są zablokowane i jeszcze jedno chcialbym zablokowac wszystkie bramy do tego miasta gdzie jedi są na luxousie. Lecz kazdy deaktywator muszę wlaczac poprzez /useent :F Chcialbym zeby to bylo przy starcie mapy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:25, 01 Sie 2008    Temat postu:

troche myslenia i logiki nie zaszkodzi =D sproboj /disable ale usetarg do danego taregtu co sie wlacza przy starcie mapy np. jakis teleport ze spawna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:14, 01 Sie 2008    Temat postu:

jak nie działa disable to sprobuj useent

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Nie 11:31, 03 Sie 2008    Temat postu:

Ehhhh... sudiah i pawel jak nie wiecie to nie 'pomagajcie' bo /disable jest komendą temp. po restarcie mapy to minie -_^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:42, 03 Sie 2008    Temat postu:

Ehhhh... Kura wiez ze mozna zablokowac te drzwi?

a tak pozatym to mozna postawic brush modela spawnflags jakis tam xD i dolacz do niego multiple i bedzie dzialac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 22:21, 03 Sie 2008    Temat postu:

Na początku żeby było to zrób:
/place trigger_always * target,always

Polecam target always, dołącz do niego wszystkie dezaktywatory drzwi.

P.s. każde drzwi mają targetname. Jeśli to są drzwi dwuczłonowe lub więcej (w sensie otwierają się 2+ doory w jedną i drugą strone) to przynajmniej jeden człon ma targetname.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Wto 10:52, 05 Sie 2008    Temat postu:

NO WLASNIE! BYM ZAPOMNIAL O TYM!

sorki ze z capslockiem ale to taki motyw krzyku xd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 13:39, 05 Sie 2008    Temat postu:

nie przyjmuje...

musisz osobiście mnie przeprosić, ponieważ czuję się urażony...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alerd dnia Wto 13:40, 05 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Śro 21:19, 06 Sie 2008    Temat postu:

Wyślę Ci kwiaty Mam nadzieje ze mapy się zapisały bo jak nie to śmierc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:35, 07 Sie 2008    Temat postu:

Zapisały się na dysku, który mi upadł xD ale podobno da się odzyskać dane z niego Wesoly Jak kwiaty dojdą to prześle Ci je Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin