![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zaalabar
Start
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 20:58, 02 Cze 2011 Temat postu: target_powerup |
|
|
Mam problem,a mianowicie jak się to dokładnie wpisuje ?
/place target_powerup * i co dalej?
Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zaalabar dnia Czw 21:04, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:49, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wycinek z Entity Guide:
Powerup Spawnflags:
0 - nothing
1 - multiply the damage by the value in the cvar g_quadfactor
2 - protection from lava/acid, and protects from all radius damage (but takes knockback). also absorbs 50% of all damage
3 - force pull effect
4 - red team flag
5 - blue team flag
6 - not used, lugor uses this for the glow-around-the-player stash effect
7 - singleplayer shield damage effect. t2 uses this for the bodyshield uitem
8 - for the dodge effect (sniper fire while your using force sense on a higher level (preferably 3 or higher, will not work if they shoot at your feet, only at your head or torso)
9 - despite its name, this is a force push effect (like PW_PULL, exept the other way around)
10 - force speed effect
11 - cloaking effect (this does NOT make npcs ignore you by itself, notarget is set by the game code when you use the cloaking item)
12 - force enlightenment
13 - force dark enlightenment
14 - Force Boon
15 - The ysalarimi
A kod wygląda tak:
/place target_powerup * targetname,xxx,powerup,14
Można też dodać klucz ,wait, i ustalić w sekundach przez jaki czas ma działać dany powerup.
Można je też oczywiście łączyć stawiając kolejny target_powerup.
/place target_remove_powerups * targetname,remove
Używając tego entity podłączonego do jakiegoś guzika, triggera cokolwiek, usuwa wszystkie powerupy z playera, który go użył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|