Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

target_powerup

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaalabar
Start



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 20:58, 02 Cze 2011    Temat postu: target_powerup

Mam problem,a mianowicie jak się to dokładnie wpisuje ?
/place target_powerup * i co dalej?
Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zaalabar dnia Czw 21:04, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:49, 03 Cze 2011    Temat postu:

Wycinek z Entity Guide:

Powerup Spawnflags:

0 - nothing

1 - multiply the damage by the value in the cvar g_quadfactor

2 - protection from lava/acid, and protects from all radius damage (but takes knockback). also absorbs 50% of all damage

3 - force pull effect

4 - red team flag

5 - blue team flag

6 - not used, lugor uses this for the glow-around-the-player stash effect

7 - singleplayer shield damage effect. t2 uses this for the bodyshield uitem

8 - for the dodge effect (sniper fire while your using force sense on a higher level (preferably 3 or higher, will not work if they shoot at your feet, only at your head or torso)

9 - despite its name, this is a force push effect (like PW_PULL, exept the other way around)

10 - force speed effect

11 - cloaking effect (this does NOT make npcs ignore you by itself, notarget is set by the game code when you use the cloaking item)

12 - force enlightenment

13 - force dark enlightenment

14 - Force Boon

15 - The ysalarimi

A kod wygląda tak:

/place target_powerup * targetname,xxx,powerup,14

Można też dodać klucz ,wait, i ustalić w sekundach przez jaki czas ma działać dany powerup.
Można je też oczywiście łączyć stawiając kolejny target_powerup.

/place target_remove_powerups * targetname,remove

Używając tego entity podłączonego do jakiegoś guzika, triggera cokolwiek, usuwa wszystkie powerupy z playera, który go użył.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaalabar
Start



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pią 16:22, 03 Cze 2011    Temat postu:

Dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin