Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

t2/u#
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 17:38, 15 Sty 2009    Temat postu: t2/u#

po cholere sa takie wersje lugormoda wogole, nie rozumiem idei tego, wiele osob mowi ze t2 lepsze, wiec po cholere tyle osob gran a u#... to nie jest normalne ze ktos woli 'gorsze' wogole to wszystko jest postawione na nogach. dajcie mi jakas madra odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Czw 18:05, 15 Sty 2009    Temat postu:

Nom cóż... Trudno tu oceniać co gorsze a co lepsze... U# to takie bardziej ja+ plus budowanie itp. Więcej jest komend dla adminów etc... Nie ma co oceniać... jedni wolą bardziej RPG (T2), a dla jakiś klanów na pewno będzie przydatniejsze U#... Pozatym T2 jest już nierozpowszechniane. Robo już nie 'produkuje' t2
Ja będę mówił, że t2 jest lepsze, bo tam się wychowałem... no ale nowi gracze, po zobaczeniu T2 na pewno stwierdzą, iż U# jest lepsze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:46, 15 Sty 2009    Temat postu:

ja tez mam podswiadomie zakodowane ze t2 jest doskonalsze, przez niektore osoby xd. jak wypowiedza sie z 4 osoby wiecej ,perf, pawel, spec, ew gen kazdy ma po plusie takto 0 xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 19:13, 15 Sty 2009    Temat postu:

Chodzi o to że T2 posiada Jscript, a U# nie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:36, 15 Sty 2009    Temat postu:

ja tam wole U# xD poniewaz T2 ma kupe błędów .. np z delent/nearby itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:44, 15 Sty 2009    Temat postu:

Co masz do delent? dziala normalnie. Co masz do nearby? dziala normalnie.

U# jest lepsze WEDLUG!!!!! mnie.
Jest wiecej opcji dla komend admina troche wiecej cmd itp.
Szybciej da sie polapac w U# niz w t2 xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 0:45, 17 Sty 2009    Temat postu:

ja wole t2 ponieważ U# ma jeszcze więcej błędów

np. actions np. lmd_door

Myśle że niektórzy wolą U# bo nie łapią sie w jscripcie no offence


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:39, 17 Sty 2009    Temat postu:

tylko tyle? lol spodziewalem sie wiecej:x rofl, debilne to troche, co wersja to obyczaj, minimalne zmiany komend, i jeszcze ten posrany podzial.. nie moglby istniec t2 a niektorzy poprostu nie bawili by sie w te jscript? to nadal dla mnie troche dziwne lol. bo jeden chce pisac sobie /place lmd_door a 2 /place t2_door ta?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 17:17, 17 Sty 2009    Temat postu:

nie, byłoby dobrze gdyby robo nie zrobił U# i wszystkie entity U# do t2 by przetransferował, albo zrobił JScript do U#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 17:49, 17 Sty 2009    Temat postu:

tak przydało by siię jascript do U#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:03, 17 Sty 2009    Temat postu:

Ale w U# nadal mozesz pisac t2_door Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 21:03, 17 Sty 2009    Temat postu:

ja jednak zmieniam na T2 poniewaz na U# ciągle po restarcie serwera mi się wszystko podwaja i potraja ,, wracają niektóre entity i niektóre entity się kasują -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:54, 17 Sty 2009    Temat postu:

Lol a jak zapisujesz? bo tez kiedys mialem ten problem ale go rozwiazalem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:13, 19 Sty 2009    Temat postu:

/rcon saveit default

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:44, 19 Sty 2009    Temat postu:

A potem restartujesz jakos?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin