![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 17:38, 15 Sty 2009 Temat postu: t2/u# |
|
|
po cholere sa takie wersje lugormoda wogole, nie rozumiem idei tego, wiele osob mowi ze t2 lepsze, wiec po cholere tyle osob gran a u#... to nie jest normalne ze ktos woli 'gorsze' wogole to wszystko jest postawione na nogach. dajcie mi jakas madra odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Czw 18:05, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nom cóż... Trudno tu oceniać co gorsze a co lepsze... U# to takie bardziej ja+ plus budowanie itp. Więcej jest komend dla adminów etc... Nie ma co oceniać... jedni wolą bardziej RPG (T2), a dla jakiś klanów na pewno będzie przydatniejsze U#... Pozatym T2 jest już nierozpowszechniane. Robo już nie 'produkuje' t2
Ja będę mówił, że t2 jest lepsze, bo tam się wychowałem... no ale nowi gracze, po zobaczeniu T2 na pewno stwierdzą, iż U# jest lepsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 18:46, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja tez mam podswiadomie zakodowane ze t2 jest doskonalsze, przez niektore osoby xd. jak wypowiedza sie z 4 osoby wiecej ,perf, pawel, spec, ew gen kazdy ma po plusie takto 0 xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 19:13, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to że T2 posiada Jscript, a U# nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:36, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja tam wole U# xD poniewaz T2 ma kupe błędów .. np z delent/nearby itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:44, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Co masz do delent? dziala normalnie. Co masz do nearby? dziala normalnie.
U# jest lepsze WEDLUG!!!!! mnie.
Jest wiecej opcji dla komend admina troche wiecej cmd itp.
Szybciej da sie polapac w U# niz w t2 xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 0:45, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja wole t2 ponieważ U# ma jeszcze więcej błędów
np. actions np. lmd_door
Myśle że niektórzy wolą U# bo nie łapią sie w jscripcie no offence
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 16:39, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tylko tyle? lol spodziewalem sie wiecej:x rofl, debilne to troche, co wersja to obyczaj, minimalne zmiany komend, i jeszcze ten posrany podzial.. nie moglby istniec t2 a niektorzy poprostu nie bawili by sie w te jscript? to nadal dla mnie troche dziwne lol. bo jeden chce pisac sobie /place lmd_door a 2 /place t2_door ta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Sob 17:17, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie, byłoby dobrze gdyby robo nie zrobił U# i wszystkie entity U# do t2 by przetransferował, albo zrobił JScript do U#
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 17:49, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tak przydało by siię jascript do U#
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:03, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ale w U# nadal mozesz pisac t2_door
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 21:03, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja jednak zmieniam na T2 poniewaz na U# ciągle po restarcie serwera mi się wszystko podwaja i potraja ,, wracają niektóre entity i niektóre entity się kasują -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:54, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Lol a jak zapisujesz? bo tez kiedys mialem ten problem ale go rozwiazalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sudiah
Super Player
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:13, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
/rcon saveit default
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|