|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:58, 29 Cze 2010 Temat postu: T2 - Problem. |
|
|
Mam problem z t2.Otoz placenalem pare entitsow i wszystko jest ok ale zobaczylem ze do drzwi dodalem zly spawnflags i chcialem to zmienic.Wiec daje Kod: | /spawnstring {nr. entity} modify spawnflags 4 | i jest napis ze to nie zostalo placeniete przez adma lvl 1 a przeciez ja to zrobilem! Chcialem tez zmienic drzwi, ktorych nie zrobilem ja, i byl ten sam napis.Prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 14:20, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Po 1. w T2 nie ma opcji edytowania spawnstringu.
Po 2. jeśli już to "edit" a nie "modify"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:07, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie.Tam sa opcje "modify" "add" "remove" "view".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 23:46, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jakiej dokładnie wersji T2 używasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:32, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
T2 1.8.3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 13:47, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Możliwe, że Robo napisał taką funkcję i miał plany, aby ją wprowadzić.
Dopiero w U# się chyba pojawiła.
No ale jeśli działa w T2 to szczerze o tym nie wiedziałem xD
Jeśli rzeczywiście to działa, to weź:
Kod: | /spawnstring modify {entity} spawnflags 4 |
tam chyba jest troszke inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|