Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kamera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 1:20, 23 Kwi 2011    Temat postu: Kamera

Nie wiem czy da się zrobić tak więc zapytam. Czy da się zrobić tak że dam do jednego pomieszczenia kamerę i podłączyć ją jakoś do misc_portal_surface bo jak czytałem entity guide perfecta to bylo tak:
- misc_portal_surface
To entity będzie pokazywało albo odbicie jak w lustrze, albo obraz z kamerki (patrz następne entity) na najbliższej bryle (nie modelu!). Musi być oddalone o 64 punkty od bryły!

Albo obraz z kamerki Więc prosiłbym was o pomoc jak to zrobić aby na np. jakimś monitorze było widoczne to na co kamera patrzy.

Dziękuje za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:45, 23 Kwi 2011    Temat postu:

W Entity Guide wszystko to jest, znajdujesz chyba bryle (tzn. model ale nie entity, przynajmniej ja tak to rozumiem) o "skinie" monitora:
Kod:
/place misc_portal_surface <wysokosc> target,camera
/place misc_portal_camera <wysokosc> targetname,camera

Nie wiem czy dziala.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Sob 11:47, 23 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:09, 27 Kwi 2011    Temat postu:

Prosiłbym o odpowiedź które są NA PEWNO a nie CHYBA. Jeżeli już to prosiłbym także o szczegółowe wytłumaczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:22, 29 Kwi 2011    Temat postu:

A co, nie mozesz przetestowac?
A tamto jest ZA MALO szczegolowe, zeby to zrozumiec?
A takie btw. Panie Duku... tam jest napisane, ze nie wiem czy dziala, a to twoje "CHYBA" nie zostalo dodane do "DZIALA" tylko do bryly... poza tym zle napisalem zdanie "CHYBA" nie powinno sie tam pojawic. A jak nie pasi moge usunac swoj post i bedzie GIT.
Jak dobrze wpisales, to zadziala, *chyba*, ze masz niestabilna wersje lugora (te >2.3.2 sa bardziej zbugowane..)


Poprosil bym Ciebie, zebys czytal calosc i nie wyrywal zdan z kontekstu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 15:29, 29 Kwi 2011    Temat postu:

I tak watpie zeby to zadzialalo. Kolegi sie pytalem i mowil ze takie rzeczy nie dzialaja. Probowaoles u siebie i nie dziala. Jak jestes taki madry to SAM sprawdz czy dziala twoja teoria.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:04, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Surface jest to jedna z funkcji zawartych w Radiancie. Określenie "Musi być oddalone o 64 punkty od bryły" oznacza, że funkcja musi być przypisana do jakiejś bryły (w GTK. brush) i oddalone o 64 jednostki mapy. W lugorze raczej nie da się konkretnie sprecyzować o którą bryłę nam chodzi zwłaszcza, że czasem nachodzą na siebie różne bryły. Często jest to wykorzystywane do tworzenia ''luster'', w których odbija się obraz, takie lustro jest zawsze oddalone od powierzchni do której przylega, a pomieszczenie jest tak zrobione aby surface nie przyłączył się do innej bryły.

Wydaje mi się że wyjaśniłem to dość przejrzyście.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 23:43, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Dobra to zapytam inaczej. Czy komuś udało się to kiedyś zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin