![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 1:20, 23 Kwi 2011 Temat postu: Kamera |
|
|
Nie wiem czy da się zrobić tak więc zapytam. Czy da się zrobić tak że dam do jednego pomieszczenia kamerę i podłączyć ją jakoś do misc_portal_surface bo jak czytałem entity guide perfecta to bylo tak:
- misc_portal_surface
To entity będzie pokazywało albo odbicie jak w lustrze, albo obraz z kamerki (patrz następne entity) na najbliższej bryle (nie modelu!). Musi być oddalone o 64 punkty od bryły!
Albo obraz z kamerki Więc prosiłbym was o pomoc jak to zrobić aby na np. jakimś monitorze było widoczne to na co kamera patrzy.
Dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:45, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W Entity Guide wszystko to jest, znajdujesz chyba bryle (tzn. model ale nie entity, przynajmniej ja tak to rozumiem) o "skinie" monitora:
Kod: | /place misc_portal_surface <wysokosc> target,camera
/place misc_portal_camera <wysokosc> targetname,camera |
Nie wiem czy dziala.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Sob 11:47, 23 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:09, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Prosiłbym o odpowiedź które są NA PEWNO a nie CHYBA. Jeżeli już to prosiłbym także o szczegółowe wytłumaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:22, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A co, nie mozesz przetestowac?
A tamto jest ZA MALO szczegolowe, zeby to zrozumiec?
A takie btw. Panie Duku... tam jest napisane, ze nie wiem czy dziala, a to twoje "CHYBA" nie zostalo dodane do "DZIALA" tylko do bryly... poza tym zle napisalem zdanie "CHYBA" nie powinno sie tam pojawic. A jak nie pasi moge usunac swoj post i bedzie GIT.
Jak dobrze wpisales, to zadziala, *chyba*, ze masz niestabilna wersje lugora (te >2.3.2 sa bardziej zbugowane..)
Poprosil bym Ciebie, zebys czytal calosc i nie wyrywal zdan z kontekstu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:29, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
I tak watpie zeby to zadzialalo. Kolegi sie pytalem i mowil ze takie rzeczy nie dzialaja. Probowaoles u siebie i nie dziala. Jak jestes taki madry to SAM sprawdz czy dziala twoja teoria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:04, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Surface jest to jedna z funkcji zawartych w Radiancie. Określenie "Musi być oddalone o 64 punkty od bryły" oznacza, że funkcja musi być przypisana do jakiejś bryły (w GTK. brush) i oddalone o 64 jednostki mapy. W lugorze raczej nie da się konkretnie sprecyzować o którą bryłę nam chodzi zwłaszcza, że czasem nachodzą na siebie różne bryły. Często jest to wykorzystywane do tworzenia ''luster'', w których odbija się obraz, takie lustro jest zawsze oddalone od powierzchni do której przylega, a pomieszczenie jest tak zrobione aby surface nie przyłączył się do innej bryły.
Wydaje mi się że wyjaśniłem to dość przejrzyście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 23:43, 29 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra to zapytam inaczej. Czy komuś udało się to kiedyś zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|