Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Funce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Czw 17:54, 24 Cze 2010    Temat postu: Funce

Ktoś mi powie może jak przenosić Funce tam gdzie się chce? bo jak się tworzy func to on jest na miejscu starego a ja chce go dać gdzie indziej to jak? Muszę sposobem /nudge czy jest inny łatwiejszy sposób ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:15, 24 Cze 2010    Temat postu:

dajesz ,origin, i tak gdzie chcesz postawic.Czyli np lecisz noclipem w wybrane miejsce i dajesz /where i wypisujesz kordy np 1907 635 435
I jak dajesz funce to klucz ,origin, i np 1907 635 435
Nie wiem czy zadziala


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:42, 24 Cze 2010    Temat postu:

Funce mają swój własny origin startowy więc tak jak napisałeś to nie zadziała.
Musiałbyś użyć building utility, sam używam do funców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:53, 24 Cze 2010    Temat postu:

A gdzie to pobrac?Bo z funcami nigdy nie probowalem ale...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:00, 24 Cze 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Strona producenta.

Do poprawnego działania potrzebny UU 16 albo 17a już nie pamiętam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Śro 13:28, 30 Cze 2010    Temat postu:

A to dlaczego na t3_hevil funce pojawiają się tam gdzie celownik się ma?
A może mi ktoś przypomnieć komendę na wyszukanie na danej mapie wszystkich modeli funców? była jakaś komenda i było pokazane pełno takich *100, *56, *87 o to mi właśnie chodzi ktoś przypomni komendę? to było z dir związane?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 13:49, 30 Cze 2010    Temat postu:

No jak od nowa je postawisz to się pojawią tam gdzie chcesz.
A ta komenda to /modellist czy coś takiego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin