Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budowanie!!! Pomóżcie!!!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Nie 16:57, 20 Gru 2009    Temat postu: Budowanie!!! Pomóżcie!!!

mam lugormoda i wszystko chodzi normalnie ok Ale jak buduje cokolwiek np. stolik to nie mogę stać na tym stoliku tylko przez niego przechodzę jak duch. Tak jest ze wszystkimi rzeczmi prócz z działami turret. Mam także 2 inne pytania 2. Jak usuwać zbudowane rzeczy /delent i jakie numery oraz 3 pytanie skąd wziąć komendy na budowanie np. stoliki krzesła itp. jest jakaś komenda którą wpisuje sie podczas gry w konsoli i wyświetlają sie wszystkie komendy na budowanie?


Z góry dzięki za pomoc
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 13:39, 21 Gru 2009    Temat postu:

to jest tak
Komenda place + rzecz, którą chcesz położyć na mapie + jak wysoko nad ziemią ma być (np. 0, czyli styka się z ziemią) + model,(tutaj dajemy plik modelu np. models/map_objects/factory/f_con1),spawnflags,(tutaj dajemy odpowiedni spawnflags np. 1 - obiekt będzie statyczny tzn. nieprzenikalny, 2 - niektóre obiekty będą się kręcić i nie będą statyczne, 3 - kręcenie i statyczne, 193 - można go sobie klikać do woli, dodać target, message itd, 8192 - można zapłacić za to)
Zatem stół będzie wyglądać jakoś tak:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/cinematics/table,spawnflags,1,
Przycisk będzie wyglądać tak:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/desert/switch_locked,spawflags,193,target,jakiśtam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pon 16:03, 21 Gru 2009    Temat postu:

Dzięki za pomoc ale nie wiem też jak np. dodawać nowe pomieszczenia ściany itp. drzwi na przełączniki lub bez, drzwi np. tylko dla administratorów wjeścia dla administratorów, questy, przyciski i jak sie kilknie to coś na nich pisze, przyciski za które sie płaci a dostaje za zapłate dany obiekt.

Prosze pomóżcie będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:06, 21 Gru 2009    Temat postu:

Jeśli rozumiesz angielski w stopniu podstawowym i trochę więcej to znajdź na forum Entity guide które dodałem niestety teraz nie podam Ci bo wszystko co miałem z lugormoda zniknęło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 21:47, 21 Gru 2009    Temat postu:

A jest jakaś prosta storna? bo na tej sie gubię. A da sie wogóle dodawać ściany? albo pomieszczenia ? bo ja robie mape na mp/ffa3 tatoonie i tam są drzwi z przyciskiem. Nie da sie z nimi nic zrobić ani nacisnąć przycisku. Da sie jakoś zrobić tak żeby te drzwi się normalnie otwierały ? a jak już sie otworzą to jak dodać tam pomieszczenie bo będzie to wyglądało jakby sie noclipem przeszło.

Z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:30, 22 Gru 2009    Temat postu:

Tobie chodzi o to że na mapie są takie elementy jak nieruchome drzwi czy guziki których się nie da nacisnąć. To jest możliwe żeby to zrobić bawiąc się Trigger_multiplerem żeby było jaśniej podam Ci link do tego Guide.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj jest dodane przez Mateo ale to jest to samo co ja miałem.

A tutaj spolszczone przez Perfa, może się coś nie zgadzać ale niektórych rzeczy można się samemu domyślić no i wszystkiego tu nie ma.

http://www.lugors.fora.pl/kursy,35/entity-guide-u-by-perf-pl,895.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Wto 18:43, 22 Gru 2009    Temat postu:

Dzięki naprawdę wielkie dzięki co ja bym bez was zrobił, bez tej strony, ale mam ostatnie 2 pytania: jak obracać przedmioty np. krzesła i jak skasować rzecz która jest stworzona trybem bez spawnFlags czyli jak skasować tą rzecz przez którą sie przechodzi jak duch?

Dzięki wielkie za odpowiedzi !
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:12, 22 Gru 2009    Temat postu:

na końcu komendy musisz dodać ,angle,

czyli to by wyglądało tak:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/cinematics/table,spawnflags,1,angle,90

Dałem 90 czyli że to obróci model wokół własnej średnicy o 90 stopni

Aby bardziej móc obracać modele dodaje się ,angles, gdzie można użyć aż do trzech jednostek czyli np.

/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/cinematics/table,spawnflags,1,angles,90 180 260

To go obróci bardziej skomplikowanie, trzeba się trochę pobawić w angles żeby wyszły efekty.

A entity bez spawnflagsowe można usunąć za pomocą /delent (numer modelu)

Czyli np. /delent 40

Gdy nie znasz numery entity danego modelu stań koło niego i wpisz /nearby i wyświetli Ci się klucz w tym przypadku misc_model_breakable i numer jego entity.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:15, 22 Gru 2009    Temat postu:

Dzięki naprawdę wielkie dzięki co ja bym bez was zrobił.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Śro 0:00, 23 Gru 2009    Temat postu:

Anonymous napisał:
Dzięki naprawdę wielkie dzięki co ja bym bez was zrobił.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Czw 22:08, 24 Gru 2009    Temat postu:

A ja nie wiem jak zrobić drzwi na przycisk. Robie wszystko tak jak mam napisane w instrukcji ale nic, nie chcą się otwierać nawet jak na nie najeżdżam i wpisuje /trace to pisze że jest 1 aktywny przycisk do tych drzwi. No ale ten przycisk nic nie robi klikam go a drzwi stoją Smutny proszę wytłumaczcie mi co ja robie źle albo podajcie przykład działających drzwi i przycisku. Bo ja wpisuje tak:
/place t2_door 0 model,map_objects/rocky_ruins/portcullis,movement,0 0 125,speed,50,spawnflags,4,wait,3,targetname,drzwi

przycisk:
/place misc_security_panel 2 target,drzwi,

Jest coś w tym źle? że drzwi się nie chcą otwierać Smutny

Pomóżcie proszę.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:01, 25 Gru 2009    Temat postu:

Misc_security_panel w ogóle istnieje? Jezyk

A jaką masz wersję lugormoda? U# czy T2?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pią 21:03, 25 Gru 2009    Temat postu:

No widać istnieje bo ja to mam. To jest takie do drzwi no.. przełącznik. A ja nie wiem jaką mam wersje proszę powiedzcie jak to sprawdzić.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 22:06, 25 Gru 2009    Temat postu:

paweli1 napisał:
Misc_security_panel w ogóle istnieje?

Lol.
No pewnie że istnieje xD
Dooku: /serverstatus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 0:04, 26 Gru 2009    Temat postu:

Ja nie wiem pisze U# 2.3.2 to jest moja wersja. No to jak ja mam te drzwi i przełącznik wpisać? żeby dobrze działały?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin