![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Nie 16:57, 20 Gru 2009 Temat postu: Budowanie!!! Pomóżcie!!! |
|
|
mam lugormoda i wszystko chodzi normalnie ok Ale jak buduje cokolwiek np. stolik to nie mogę stać na tym stoliku tylko przez niego przechodzę jak duch. Tak jest ze wszystkimi rzeczmi prócz z działami turret. Mam także 2 inne pytania 2. Jak usuwać zbudowane rzeczy /delent i jakie numery oraz 3 pytanie skąd wziąć komendy na budowanie np. stoliki krzesła itp. jest jakaś komenda którą wpisuje sie podczas gry w konsoli i wyświetlają sie wszystkie komendy na budowanie?
Z góry dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pon 13:39, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
to jest tak
Komenda place + rzecz, którą chcesz położyć na mapie + jak wysoko nad ziemią ma być (np. 0, czyli styka się z ziemią) + model,(tutaj dajemy plik modelu np. models/map_objects/factory/f_con1),spawnflags,(tutaj dajemy odpowiedni spawnflags np. 1 - obiekt będzie statyczny tzn. nieprzenikalny, 2 - niektóre obiekty będą się kręcić i nie będą statyczne, 3 - kręcenie i statyczne, 193 - można go sobie klikać do woli, dodać target, message itd, 8192 - można zapłacić za to)
Zatem stół będzie wyglądać jakoś tak:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/cinematics/table,spawnflags,1,
Przycisk będzie wyglądać tak:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/desert/switch_locked,spawflags,193,target,jakiśtam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Pon 16:03, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc ale nie wiem też jak np. dodawać nowe pomieszczenia ściany itp. drzwi na przełączniki lub bez, drzwi np. tylko dla administratorów wjeścia dla administratorów, questy, przyciski i jak sie kilknie to coś na nich pisze, przyciski za które sie płaci a dostaje za zapłate dany obiekt.
Prosze pomóżcie będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:06, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli rozumiesz angielski w stopniu podstawowym i trochę więcej to znajdź na forum Entity guide które dodałem niestety teraz nie podam Ci bo wszystko co miałem z lugormoda zniknęło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 21:47, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A jest jakaś prosta storna? bo na tej sie gubię. A da sie wogóle dodawać ściany? albo pomieszczenia ? bo ja robie mape na mp/ffa3 tatoonie i tam są drzwi z przyciskiem. Nie da sie z nimi nic zrobić ani nacisnąć przycisku. Da sie jakoś zrobić tak żeby te drzwi się normalnie otwierały ? a jak już sie otworzą to jak dodać tam pomieszczenie bo będzie to wyglądało jakby sie noclipem przeszło.
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:30, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tobie chodzi o to że na mapie są takie elementy jak nieruchome drzwi czy guziki których się nie da nacisnąć. To jest możliwe żeby to zrobić bawiąc się Trigger_multiplerem żeby było jaśniej podam Ci link do tego Guide.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj jest dodane przez Mateo ale to jest to samo co ja miałem.
A tutaj spolszczone przez Perfa, może się coś nie zgadzać ale niektórych rzeczy można się samemu domyślić no i wszystkiego tu nie ma.
http://www.lugors.fora.pl/kursy,35/entity-guide-u-by-perf-pl,895.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Wto 18:43, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki naprawdę wielkie dzięki co ja bym bez was zrobił, bez tej strony, ale mam ostatnie 2 pytania: jak obracać przedmioty np. krzesła i jak skasować rzecz która jest stworzona trybem bez spawnFlags czyli jak skasować tą rzecz przez którą sie przechodzi jak duch?
Dzięki wielkie za odpowiedzi !
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:12, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
na końcu komendy musisz dodać ,angle,
czyli to by wyglądało tak:
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/cinematics/table,spawnflags,1,angle,90
Dałem 90 czyli że to obróci model wokół własnej średnicy o 90 stopni
Aby bardziej móc obracać modele dodaje się ,angles, gdzie można użyć aż do trzech jednostek czyli np.
/place misc_model_breakable 0 model,models/map_objects/cinematics/table,spawnflags,1,angles,90 180 260
To go obróci bardziej skomplikowanie, trzeba się trochę pobawić w angles żeby wyszły efekty.
A entity bez spawnflagsowe można usunąć za pomocą /delent (numer modelu)
Czyli np. /delent 40
Gdy nie znasz numery entity danego modelu stań koło niego i wpisz /nearby i wyświetli Ci się klucz w tym przypadku misc_model_breakable i numer jego entity.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:15, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki naprawdę wielkie dzięki co ja bym bez was zrobił.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Śro 0:00, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Dzięki naprawdę wielkie dzięki co ja bym bez was zrobił. |
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Czw 22:08, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A ja nie wiem jak zrobić drzwi na przycisk. Robie wszystko tak jak mam napisane w instrukcji ale nic, nie chcą się otwierać nawet jak na nie najeżdżam i wpisuje /trace to pisze że jest 1 aktywny przycisk do tych drzwi. No ale ten przycisk nic nie robi klikam go a drzwi stoją proszę wytłumaczcie mi co ja robie źle albo podajcie przykład działających drzwi i przycisku. Bo ja wpisuje tak:
/place t2_door 0 model,map_objects/rocky_ruins/portcullis,movement,0 0 125,speed,50,spawnflags,4,wait,3,targetname,drzwi
przycisk:
/place misc_security_panel 2 target,drzwi,
Jest coś w tym źle? że drzwi się nie chcą otwierać
Pomóżcie proszę.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:01, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Misc_security_panel w ogóle istnieje?
A jaką masz wersję lugormoda? U# czy T2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Pią 21:03, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No widać istnieje bo ja to mam. To jest takie do drzwi no.. przełącznik. A ja nie wiem jaką mam wersje proszę powiedzcie jak to sprawdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pią 22:06, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
paweli1 napisał: | Misc_security_panel w ogóle istnieje? |
Lol.
No pewnie że istnieje xD
Dooku: /serverstatus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|