Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budowanie!!! Pomóżcie!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:57, 17 Sty 2010    Temat postu:

Po co dodajesz trigger_teleport ?
Do lmd_dropcr podlacz pod target teleporter i juz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:22, 17 Sty 2010    Temat postu:

Mam parę pytań proszę o odpowiedzi bo takich pytań tutaj nie ma :

1.Czemu na moim serwerze nie ma mocy ? chodzi mi o to że są moce bo jak przewijam na klawiszu to mam różne kostki ale nie da się ich użyć. Każdy kto przyyszedł na serwer ma ten problem nie da się mocy używać no choćby klawiatura się zacieła są moce ale nie da sie ich użyć ani ja admin ani inni jedi ani profesje NONe czyli żadne
2.Dlaczego nikt nie może wejść na mój serwer?? każdy ma błąd Invalid Game Folder czyli to oznacza że nikt z ludzi nie ma oryginalnej wersji ale to dlaczego mój kolega ma serwerr lugormod i każdy może wejść nawet ludzie co mają piraty a nie oryginały.
3.Jak zmienić drzwi bo są te z rocky_ruins a ja bym chcaił jakieś ładniejsze i bez dziur bo przez te drzwi wszystko widać co jest na drugiej stronie a to ma być niespodzianka.
4.Jak zrobić szkło ?? wiem że to jest func_glass ale jak tego użyć?? tej komendy nie wiem jak to wpisać jak to wpisuje to on choćby myślał i zaraz laguje mnie ale nie serwer a serwer się zawiesza. Może trzeba coś dodać np. /place func_glass 0 i coś tu jeszcze prubowałem różne rzeczy ale nie działało wiec jak z tym szkłem?
5. To samo co z drzwiami bo istnieje też func_door i założe się że te func_door to inne drzwi niż te najbardziej znane tylko to mam taki sam problem jak z tym cxo wyżej czyli szkłem to to samo co z func_door


Pomóżcie proszę będę bardzo wdzięczny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dooku dnia Sob 20:08, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Nie 16:14, 31 Sty 2010    Temat postu:

Czemu nie odpowiadacie?? czekam już chyba z 2 miechy na odpowiedź. Zmieniłem ostatni post bo się dowiedziałem kilku rzeczy ale od tamtego nie zmienianego to dwa miesiące !!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:15, 01 Lut 2010    Temat postu:

1. Może znajdujesz się w restrict zone czyli tam gdzie nie można używać mocy.
Wpisz /neraby i zobacz czy jest takie coś jak lmd_restict, jak tak to usuń.
2.Może to być spowodowane tym że masz za dużo rzeczy w base folderze, różne mody skiny itp... pousuwaj trochę to raczej powinni wejść.
3.Po prostu daj inny model... nie widzę w tym nic trudnego.
Tu masz listę: http://www.lugors.fora.pl/pomoc,7/modele,5.html
A tutaj z obrazkami: http://www.lugors.fora.pl/pomoc,7/stronka-z-modelami,616.html
4.Entity o początku func_ z wyjątkiem func_timer muszą zawierać brush model.
Czyli takie coś co już było na mapie, np. jakaś winda.
func_glass to nie jest zwykle szkło to po prostu powoduje że jak rozwalisz dany brush model zostanie po nim szkło i się rozsypie.
A tu przykład: /place func_glass * model,*4,maxshards,5 (maxshards to ilość szkła które się posypie)
5.Func_door działa tylko w przypadku brush modeli czyli takich z modelem *(numer) Jak wyżej w przykładzie. Jest to do postawienia na nowo albo kilka ruszających się modeli np. drzwi lub windy.


Trochę o brush modelach:
Są to bardzo specyficzne entity, jak nie umiesz się nimi posługiwać to nawet nie próbuj bo ciągle będziesz miał crashe servera. Musisz znać dokładne klucze które są potrzebne do zespawnowania danego brusha. Gdy nie dodasz * w modelu sprawi to że server padnie. Brush modele zawsze stawia się w punkcie * co sprawia że pojawią się w swoim MOWI SIE ORYGINAL położeniu.
/place func_breakable * model,*4,spawnflags,1


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pon 21:44, 01 Lut 2010    Temat postu:

No a te func i ten brysh model to np. jak jest model *4 to on mi wyspawni to co jest pod numerem 4? aha i czy on musi wyspawniać tylko takie funce które są na danej mapie czy moge wziąć sobie func z innej mapy i będzie działało? czyli np. na mp/ffa3 nie ma modelu *10 to mi crashnie czy weźmie
model o numerze 10?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pon 21:52, 01 Lut 2010    Temat postu:

Aha co do tych mocy to nie ma takiego czegosna mojej mapce i w każdym miejscu i wszędzie się nie da skakać a co do tego invalida to już przed twoim napisaniem tego postu rozwiązałem ten problem miałem poprostu w lugormod chodzi mi o folder miałem tam taki plik jak lugormod.pk3 i to robiło te invalid a porpstu w gamedata miałem jamp.pk3 i to też by przeszkadzało ale w moim modzie JA+.

Aha i dalczego każdy ale każdy nawet jedi nawet człowiek niezalagowany i nie zarejestrowany ma broń pod numerem 9 czyli ta wielka laserowa ta ponoć że najsilniejsza? każdy ją ma i w dodatku jets ona zepsuta bo ma 1 rodzaj ataku a nie 2 bo jest button 1 i button3 a ona strzela tylko buttonem 3
jak się kliknie button 1 to wystrzeli 3 tylko głos się zmeini strzału i 1 strzał i każdy leży poprsotu takie coś jak /killother ta broń. Ja jej nie chce bo każdy to ma na queście strzeli raz w desanna i już desann zginie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 22:00, 01 Lut 2010    Temat postu:

Ale ty mnie chyba nie zrozumiałeś co do drzwi no bo ja żadnych modeli innych nie znam a poza tym mam notatnik z wszystkimi modelami jakie istnieją i nie ma nic innego do drzwi podobnego. widziałem np. na t2_dpred są tam inne drzwi ale to func_door

żaden inny model nie pasuje na drzwi bo nie ma podobnego do drzwi a tekstura jest na takie drzwi? na te z ruin?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Śro 21:36, 03 Lut 2010    Temat postu:

Ej no ale ja chyba czegoś nie rozumiem.... jak pisze wiadomość tu jako zalogowany to nie odpisujecie... a jeśli się nie zaloguje to napisze wiadmość to odpisujecie? czemu ? nie widzicie co pisze jako zalogowany czy poprsotu chcecie mnie zdenerwować?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 22:13, 03 Lut 2010    Temat postu:

Zbieg okoliczności xD
Ale tak czy siak lepiej jak piszesz na zalogowanym

PS. i nie robisz kilka postów pod rząd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pon 19:06, 22 Lut 2010    Temat postu:

E mam pytanie ale wiem że rozkopuje temat na inny temat nawet nie o jk3 ale już jak zacząłem to skończę no to chodzi mi o to że istnieje coś podobnego do lugormoda ale do jk2. Widziałem zwykłe plansze a była tekstura zmeinia na ciemnie niebo były różne entity pododawane ale nie było żadnych questów kredytów ani nic ani nie trzebyło się logować. Dużo na przykładzie jest takich map i nie trzeba ściągać. Wie kto może co to za mod program? jak ktoś wie co to jest poddobnego do lugormoda do jk2 to niech wyśle link gdzie to ściągnać albo nazwa tego cokolwiek ( nie chodzi mi o robienie mapy tylko tak jak lugormod tekstury efekty entity i inne normalnie CHYBA podczas gry to się robi tak jak w jk3.



PoMóŻcIe PrOsZe Help Help Help Help Help Help Help Help
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:37, 23 Lut 2010    Temat postu:

No to pewnie jakiś typ lugormoda ale do jk3...
Poszukać musisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Wto 17:51, 23 Lut 2010    Temat postu:

MI chodzi o jk2 jak ma lugormod z jk3 zadziałać w jk2???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:44, 24 Lut 2010    Temat postu:

Napisałem że typ jakiegoś.
Nie grałem długo na jk2 więc pierwsze skojarzenie że może to być coś podobnego do lugora...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Śro 22:14, 17 Mar 2010    Temat postu:

Nie wiem czy istnieje i nie wiem czy jest ale szukam tekstury catwalka ale chodzi mi o teksutre dwustronną nieprzezroczystą czyli nie z kratami nie podobna do szyby ani nie laserowa taka przez która się nie da nic zobaczyć czyli po prostu ścianka. Może znacie taką teksturę ? obojętnie jaki kolor tylko żeby była nie przezroczysta i dwustronna. Jeżeli ktoś zna to prosiłbym o napisanie jej tu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:40, 09 Kwi 2010    Temat postu:

Może mi to ktoś wytłumaczyć?


ERROR: Tried to spawn a vehicle NPC (x-wing) without using NPC_Vehicle or 'NPC spawn vehicle <vehiclename>'!!! Bad, bad, bad! Shame on you!
ERROR: Couldn't spawn NPC x-wing
WARNING: Unknown token ROOT in models/players/x-wing/animation.cfg



Gdy chce do gry przywiołać x-wing to wywala mnie do windowsa, a w konsoli z serwera pisze to co wyrzej podałem.
Ktoś wie jak temu zaradzić?? nie tylko x-wing tak robi mi się z wszystkim oprócz swoop,imperial,reborn,stormtrooper. To inaczej też tylko te 4 npc używam do questów bo reszta jest jakaś zepsuta jak macie na przykładzie x-winga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin