|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Sob 13:55, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No nie da się i koniec. Jak robie newmap i nazwa czyli mp/ffa3 to wczytuje mi się mapa a potem musze jeszcze rcon loadit nazwa no i jak wczytuje entity to są dalej te ognie!! jak się teleportuje do nich to też!!! Jak zrobić że jak włączam wogóle gre ogólnie mape mp/ffa3 to żeby zawsze entity były wczytywane bo to napewno do tego zależy serwer ma być z ta drugą mapką wczytany a nie później dopiero
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:00, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Napisal juz Perf...
/rcon saveit default
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Sob 15:22, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wam wielkie działają te entity że się same wczytują i ta 2 mapa. Dzięki pochwały idą. A chciałbym wrócić do mojego postu przed crashem o labiryncie czyli jak zrobić że jak kliknę przycisk to tam npc się stworzą itp. ale to najmniejsza rzecz bo mi chodzi o to że jak kliknę przycisk to żeby na końcu labiryntu leżały CR i jak je wezmę to mnie prze teleportuje gdzieś tam. Właśnie nie umiem:
1.Żeby te CR już leżały
2.i jak je wezmę to mnie teleportuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 15:37, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Proszę powiedzcie jak usunąć wszystkie spawnpointy? bo niektórzy się spawnują w zbrojowni (a to głupio bo nie muszą za wstęp płacić) a niektórzy w tej mapce z rancorem tej 2 proszę powiedzcie jak usunać te spawnpointy bo chce 1 swój własny ustawić i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:08, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
/rcon entitylist remove info_player_deathmatch
Potem /playerspawnpoint zeby ustawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Sob 19:55, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A da się zrobić coś takie że jak klikam przycisk to pisze na nim:
1-pokój questów
2-coś tam coś tam
3-......
4-............ itd.
i chodzi o to że jak wybiorę numer to mnie gdzieś prze teleportuje albo coś mi da np. broń albo jakiś list keycard
Da się zrobić takie coś że trzeba wybrać numer? i to się stanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Sob 19:57, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A czemu jak ja na tej drugiej mapce bo mam mp/ffa3 i zrobiłem tą z rancorem to jak ja tam byłem i jeden mój kolega to się nie widzieliśmy
Dlaczego?? tylko na sense widziliśmy się
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 21:59, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dooku nie pisz jako gość skoro masz konto,i nie dubluj postów, używaj opcje Zmień i przedewszystkim Szukaj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Sob 22:03, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:01, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:05, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ale mi nie chodzi o terminal tylko że pisze /interact 1 - to numer i za 1 np. jest desann quest za 2- rancor itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 22:09, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No to jest właśnie LMD_Terminal przykład pawła:
/placel lmd_terminal 0 model,map_objects/h_evil/control_station,target,stasharea,target2,tournamentarea,target3,bankarea,cmd,Stash Area,cmd2,Tournament Area,cmd3,Bank Area,spawnflags,1
/place target_teleporter 20 targetname,stasharea
/place target_teleporter 20 targetname,tournamentarea
/place target_teleporter 20 targetname,bankarea
OPIS JAK UŻYĆ znajdziesz tu http://www.lugors.fora.pl/kursy,35/entity-guide-u-by-perf-pl,895.html pod hasłem LMD_terminal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Sob 22:10, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:14, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No ee a dlaczego jak mam 2 mapki w jednej teraz mam też otwarty serwer i mam mp/ffa3 i w tym duel7 z rancorem i jak jest ktoś innym tam to go nie widze ani on mnie. Tylko przez sense sie widzimy dlaczego? jak to naprawić?
2.Jak zrobić to co pisałem wyżej z kredytami jak klikam to mi się różne tam rzeczy spawnują i CR na końcu labiryntu tez się spawnują i jak zrobić że jak je wezmę to mnie teleportuje gdzieś tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 22:21, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Co do Cr to lmd_dropcr
Nie widzicie się dlatego że pewnie postawiłeś to poza wymiarami całej mapy, tam gdzie sie normalnie widzicie to można postawić a gdzie sie nie widzicie to tam nie będziecie sie widzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 22:24, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No racja poza wymiarami ale tam gdzie są wymiary to mało miejsca na mp/ffa3
A jak zrobić że jak wezmę CR to mnie prze teleportuje? trzeba dodać jakąś komendę czy wystarczy normalnie /place target_teleporter targetname,***
i /place trigger_teleport target,***??
A dlaczego jak robie /place misc_turretG2 0 spawnflags,22,dmg,50,health,1000,radius,5000,wait,40
albo inne spawnflagi prubowałem wszystkie to działo jest na zielono albo nie ma koloru na celowniku ??? a pozatym nie strzela tylko się kręci dalczego???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dooku dnia Nie 2:45, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|