Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budowanie!!! Pomóżcie!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 13:55, 16 Sty 2010    Temat postu:

No nie da się i koniec. Jak robie newmap i nazwa czyli mp/ffa3 to wczytuje mi się mapa a potem musze jeszcze rcon loadit nazwa no i jak wczytuje entity to są dalej te ognie!! jak się teleportuje do nich to też!!! Jak zrobić że jak włączam wogóle gre ogólnie mape mp/ffa3 to żeby zawsze entity były wczytywane bo to napewno do tego zależy serwer ma być z ta drugą mapką wczytany a nie później dopiero
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:00, 16 Sty 2010    Temat postu:

Napisal juz Perf...

/rcon saveit default


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 15:22, 16 Sty 2010    Temat postu:

Dzięki wam wielkie działają te entity że się same wczytują i ta 2 mapa. Dzięki pochwały idą. A chciałbym wrócić do mojego postu przed crashem o labiryncie czyli jak zrobić że jak kliknę przycisk to tam npc się stworzą itp. ale to najmniejsza rzecz bo mi chodzi o to że jak kliknę przycisk to żeby na końcu labiryntu leżały CR i jak je wezmę to mnie prze teleportuje gdzieś tam. Właśnie nie umiem:
1.Żeby te CR już leżały
2.i jak je wezmę to mnie teleportuje
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 15:37, 16 Sty 2010    Temat postu:

Proszę powiedzcie jak usunąć wszystkie spawnpointy? bo niektórzy się spawnują w zbrojowni (a to głupio bo nie muszą za wstęp płacić) a niektórzy w tej mapce z rancorem tej 2 Smutny proszę powiedzcie jak usunać te spawnpointy bo chce 1 swój własny ustawić i tyle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:08, 16 Sty 2010    Temat postu:

/rcon entitylist remove info_player_deathmatch

Potem /playerspawnpoint zeby ustawic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 19:55, 16 Sty 2010    Temat postu:

A da się zrobić coś takie że jak klikam przycisk to pisze na nim:
1-pokój questów
2-coś tam coś tam
3-......
4-............ itd.
i chodzi o to że jak wybiorę numer to mnie gdzieś prze teleportuje albo coś mi da np. broń albo jakiś list keycard

Da się zrobić takie coś że trzeba wybrać numer? i to się stanie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 19:57, 16 Sty 2010    Temat postu:

A czemu jak ja na tej drugiej mapce bo mam mp/ffa3 i zrobiłem tą z rancorem to jak ja tam byłem i jeden mój kolega to się nie widzieliśmy
Dlaczego?? tylko na sense widziliśmy się
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 21:59, 16 Sty 2010    Temat postu:

Dooku nie pisz jako gość skoro masz konto,i nie dubluj postów, używaj opcje Zmień i przedewszystkim Szukaj

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Special dnia Sob 22:03, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:01, 16 Sty 2010    Temat postu:

No dobra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 22:03, 16 Sty 2010    Temat postu:

Co do twojego pytania da się i to jest LMD_Terminal zobacz sobie tu:
http://www.lugors.fora.pl/kursy,35/entity-guide-u-by-perf-pl,895.html

I z pewnością wyszukasz jak to zrobić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:05, 16 Sty 2010    Temat postu:

Ale mi nie chodzi o terminal tylko że pisze /interact 1 - to numer i za 1 np. jest desann quest za 2- rancor itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 22:09, 16 Sty 2010    Temat postu:

No to jest właśnie LMD_Terminal przykład pawła:

/placel lmd_terminal 0 model,map_objects/h_evil/control_station,target,stasharea,target2,tournamentarea,target3,bankarea,cmd,Stash Area,cmd2,Tournament Area,cmd3,Bank Area,spawnflags,1

/place target_teleporter 20 targetname,stasharea
/place target_teleporter 20 targetname,tournamentarea
/place target_teleporter 20 targetname,bankarea

OPIS JAK UŻYĆ znajdziesz tu http://www.lugors.fora.pl/kursy,35/entity-guide-u-by-perf-pl,895.html pod hasłem LMD_terminal


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Special dnia Sob 22:10, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:14, 16 Sty 2010    Temat postu:

No ee a dlaczego jak mam 2 mapki w jednej teraz mam też otwarty serwer i mam mp/ffa3 i w tym duel7 z rancorem i jak jest ktoś innym tam to go nie widze Smutny Smutny ani on mnie. Tylko przez sense sie widzimy dlaczego? jak to naprawić?

2.Jak zrobić to co pisałem wyżej z kredytami jak klikam to mi się różne tam rzeczy spawnują i CR na końcu labiryntu tez się spawnują i jak zrobić że jak je wezmę to mnie teleportuje gdzieś tam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 22:21, 16 Sty 2010    Temat postu:

Co do Cr to lmd_dropcr

Nie widzicie się dlatego że pewnie postawiłeś to poza wymiarami całej mapy, tam gdzie sie normalnie widzicie to można postawić a gdzie sie nie widzicie to tam nie będziecie sie widzieć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:24, 16 Sty 2010    Temat postu:

No racja poza wymiarami ale tam gdzie są wymiary to mało miejsca na mp/ffa3

A jak zrobić że jak wezmę CR to mnie prze teleportuje? trzeba dodać jakąś komendę czy wystarczy normalnie /place target_teleporter targetname,***
i /place trigger_teleport target,***??


A dlaczego jak robie /place misc_turretG2 0 spawnflags,22,dmg,50,health,1000,radius,5000,wait,40

albo inne spawnflagi prubowałem wszystkie to działo jest na zielono albo nie ma koloru na celowniku ??? a pozatym nie strzela tylko się kręci dalczego???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dooku dnia Nie 2:45, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin