![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Sob 17:08, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Może ktoś mi w końcu pomoże?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Sob 22:08, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba wiem co mi tak serwer crashuje. Wywaliłem tego lugora ale zapisy entity zostawiłem. Jak robiłem nowego lugora to pisało 70 entities tree. I normalnie czysty lugormod i czysty server.cfg wchodze wczytuje entity i po 15 minutach bam! nie ma serwera i to z powodu że chyba mam za dużo entity!!! bo na 100% mam więcej niż 70 i to powoduje awarię po czym serwer się zamyka. A ja budowałem coraz więcej i awaria była coraz większa i serwer coraz szybciej się wybuchał czyli nie po godzinie tylko już 30 min.
Jeśli ktoś wie jak zorbić żebym mógł np. 1000 entity a nie tylko 70 bo inaczej taki lugormod bez sensu jest.
A może inna wersja lugormoda ma więcej miejsca na entity?? jeśli tak to jaka wersja więcej pomieści entity bo ja mam 2.3.2 U#
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:28, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wgraj sobie 1.0.9.7 Beta U# tam nie ma żadnych ograniczeń ja na niej zawsze grałem i nie narzekałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:07, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma ograniczeń do entity? moge ich tyle wstawić aż mi się komputer nie zawiesi? a pozatym to jest dobra wersja? stara czy jaka są tam różne teksutry czy można dawać itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 20:44, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ograniczenia do entity są. Dopiero chyba w 2.1 są entity "logiczne", które mają limit około 7000. Te entity logiczne to wszystko czego nie widzisz (ale nie np. drzwi bez modela).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 23:57, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam wersje 2.3.2 U# i mi kolega mówił że max 800 entity.
A proszę pomóżcię bo nie wiem widziałem złonczone mapki no bo byłem na mp/ffa3 i tam była quest rancor no i kliknołem przycisk i mnie przeteleportowało na mape chyba duel ale rancor duel rancor i normalnie ten kto klinkie to go tam teleportuje i normalnie quest robi. Widziałem też mape kolegi co jego mapa to była t3_hevil ale ona była pusta!! tylko kosmos było podłoże a na podłożu statki potem się leciało i tam questy były. Jak zorbić żeby wszystko wymazać i był kosmos ale on był bardzo długi że jak się w dół leciało bo się spadło to trzabyło konsoli /kill wpisywać bo to tak długo trwało te zlatywanie. A przestrzeń do latania nieskończona jak zrobić takie coś?
A i jeszcze nie wiem jak zrobić tekstur no bo np. przedmiot jak oteksturować ale npc bo widziałem wampe ognistą albo filmy video były. A i czy da się sprawdzić jaka jest teksutra mapy bo ja robie mp/ffa3 i jak mam sprawdzić jaką ma teksure?
Za konkrętne wytłumaczenia i przykłady będą się sypać pochwały
Błagam pomóżcie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:21, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wyleć daleko poza mapę bardzo daleko... i używaj np. binda killother i jeśli zobaczysz piorun to możesz budować w tym obszarze jeśli nie to znaczy że nie możesz bo nic tam nie będzie widać. Żeby coś postawić poza mapą musisz pierw wpisać /where pierwsze liczby które wyskoczą są to kordy w których się znajdujesz. Gdy stawiasz np. model musisz zamiast 0 wstawić * i wpisać origin.
O to przykład:
/place misc_model_breakable * model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,1,origin,123 123 123 Origin dałem przypadkowy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Pon 23:32, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No dobrze to rozumiem ale nie wiem jeszcze jak:
1.Zmieniać tekstury,teksutry przedmiotów,NPC była ognista wampa na serio -prubowałem i się nie da.
2.Łączyć mapki czyli jak mówiłem była mapka mp/ffa3 kliknołem przycisk na quest rancor a mnie na mapke duel rancor przeniosło.
3.Jak sprawdzić jaką ma się obecną teraz teksturę mapy.
4.Video jak zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 15:11, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
1. da się
/place lmd_remap 0 old,[stara tekstura],new,[nowa tekstura]
2. musisz postawić mapkę w mapce
/place misc_bsp * origin,[miejsce w którym ma być mapa],bspfile,[katalog do mapy]
bspfile - nie jestem pewien co do tego klucza
Poleć w miejsce gdzie chcesz mapkę i użyj killother - jeśli widzisz piorun, to możesz tutaj postawić mapkę. Użyj /where i spisz koordynaty, wpisz je do klucza origin.
Potem zapisz i zrestartuj mapkę, musisz zapisać na default, jeśli serwer będzie się crashować musisz wywalić misc_bsp z pliku ręcznie, no chyba że zrobiłeś kopię mapki - wtedy podmień i nazwij ffa3_default.lmd (bo mapa to FFA3) - plik będzie w lugormod/data/default/mapentities/mp/. Jeśli się crashuje to znaczy że mapka nie może tam być.
3. Tego się nie da sprawdzić bezpośrednio w lugorze. Musisz otworzyć mapę w Radiańcie, ale aby to zrobić wcześniej musisz ją zdekompilować.
4. Remap na jakiś plik w textures/video
nie wszystkie wideo działają
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:02, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie bspfile tylko bspmodel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku180
Gość
|
Wysłany: Śro 22:48, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ok już wszystko jarze ale nie jarze:
1.Jak zmieniać tekstury przedmiotów np. jakiś przycisk.
2.Jak zmieniać tekstury NPC
Proszę o logiczne wytłumaczenia i może małe przykłady z przyciskiem f_con1
a jak już NPC to wampa żeby nie była biała bo to nie pasuje do mojej planszy ja mam piasek a nie zimę
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:23, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Musisz w pliku gry poszukać w assets.Assets 0 jest od mapy czyli jak np. bys chcial zmienic tekstury scian albo czegos innego
W assets 1 poszukaj folderu models->map_objects->factory->f_con1.md3
Wyswietli ci sie mnostwo znaczkow miedzy nimi znajdziesz ciag komend takich jak:
models/map_objects/factory/f_con1.tga
models/map_objects/factory/f_con1_screen.tga
Gdy retexturujesz nie dodawaj .tga na koncu
Wiec teraz
/place lmd_remap * old,models/map_objects/factory/f_con1_screen,new,textures/video/raven
Podalem taka teksture przykladowa bo kiedys pytales jak film wstawic wiec teraz na wyswietlaczu guzika bedziesz mial filmik jak gre wlaczasz.
Z npc to samo tylko ze musisz poszukac models->players
Tam tekstury sa podzielone na czesci ciala typu rece glowa tulow.
Otwierasz wtedy plik model.glm i szukasz komend tak jak przy guziku w niektorych miejscach moze brakowac litery M wtedy ja tylko dopiszesz.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Pią 14:23, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku12345
Gość
|
Wysłany: Pią 21:37, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No a jeśli mam np. z 5 guzików f_con1 i jak zorbie teksture to na wszystkich 5 f_con1 będzie ta nowa teksutra czy tylko na ten na który celuje czy jak
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dooku
Słaby Player
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:49, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A nie wiem jak zrobić żeby na jednej mapie była druga bo jak zrobiłem tak jak powiedzieliście to tylko 3 ognie się stworzyły których się nie da usunąć i tyle. Zapisałem entity restartowałem mape wyłączyłem serwer i włączyłem i nic nie ma dalej tej mapki z rancorem duel7 chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:55, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba wyłączać servera poprostu /newmap <nazwa> zeby sie wczytala na nowo jak zobaczyles ogien to znaczy ze jakies entity z tamtej mapy sie pojawily potem poprostu /gotopoint x y z do tego miejsca.
Jak nie pamietasz kordow to /trace classname misc_bsp
Pokaze ci sie numer enta potem go /trace
i pokaze sie origin w nawiasach (12343 12437 43213) Taki przyklad dalem to wtedy tylko gotopoint i juz.
Jak teksturujesz to na wszystkich modelach to sie stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|