Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budowanie!!! Pomóżcie!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 17:08, 09 Sty 2010    Temat postu:

Może ktoś mi w końcu pomoże?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Sob 22:08, 09 Sty 2010    Temat postu:

Chyba wiem co mi tak serwer crashuje. Wywaliłem tego lugora ale zapisy entity zostawiłem. Jak robiłem nowego lugora to pisało 70 entities tree. I normalnie czysty lugormod i czysty server.cfg wchodze wczytuje entity i po 15 minutach bam! nie ma serwera i to z powodu że chyba mam za dużo entity!!! bo na 100% mam więcej niż 70 i to powoduje awarię po czym serwer się zamyka. A ja budowałem coraz więcej i awaria była coraz większa i serwer coraz szybciej się wybuchał czyli nie po godzinie tylko już 30 min.

Jeśli ktoś wie jak zorbić żebym mógł np. 1000 entity a nie tylko 70 bo inaczej taki lugormod bez sensu jest.

A może inna wersja lugormoda ma więcej miejsca na entity?? jeśli tak to jaka wersja więcej pomieści entity bo ja mam 2.3.2 U# Help Help Help Help Help Help Help Help
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:28, 10 Sty 2010    Temat postu:

Wgraj sobie 1.0.9.7 Beta U# tam nie ma żadnych ograniczeń ja na niej zawsze grałem i nie narzekałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 16:07, 10 Sty 2010    Temat postu:

Nie ma ograniczeń do entity? moge ich tyle wstawić aż mi się komputer nie zawiesi? a pozatym to jest dobra wersja? stara czy jaka są tam różne teksutry czy można dawać itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 20:44, 10 Sty 2010    Temat postu:

Ograniczenia do entity są. Dopiero chyba w 2.1 są entity "logiczne", które mają limit około 7000. Te entity logiczne to wszystko czego nie widzisz (ale nie np. drzwi bez modela).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 23:57, 10 Sty 2010    Temat postu:

Mam wersje 2.3.2 U# i mi kolega mówił że max 800 entity.

A proszę pomóżcię bo nie wiem widziałem złonczone mapki no bo byłem na mp/ffa3 i tam była quest rancor no i kliknołem przycisk i mnie przeteleportowało na mape chyba duel ale rancor duel rancor i normalnie ten kto klinkie to go tam teleportuje i normalnie quest robi. Widziałem też mape kolegi co jego mapa to była t3_hevil ale ona była pusta!! tylko kosmos było podłoże a na podłożu statki potem się leciało i tam questy były. Jak zorbić żeby wszystko wymazać i był kosmos ale on był bardzo długi że jak się w dół leciało bo się spadło to trzabyło konsoli /kill wpisywać bo to tak długo trwało te zlatywanie. A przestrzeń do latania nieskończona jak zrobić takie coś?

A i jeszcze nie wiem jak zrobić tekstur no bo np. przedmiot jak oteksturować ale npc bo widziałem wampe ognistą albo filmy video były. A i czy da się sprawdzić jaka jest teksutra mapy bo ja robie mp/ffa3 i jak mam sprawdzić jaką ma teksure?

Za konkrętne wytłumaczenia i przykłady będą się sypać pochwały
Błagam pomóżcie!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:21, 11 Sty 2010    Temat postu:

Wyleć daleko poza mapę bardzo daleko... i używaj np. binda killother i jeśli zobaczysz piorun to możesz budować w tym obszarze jeśli nie to znaczy że nie możesz bo nic tam nie będzie widać. Żeby coś postawić poza mapą musisz pierw wpisać /where pierwsze liczby które wyskoczą są to kordy w których się znajdujesz. Gdy stawiasz np. model musisz zamiast 0 wstawić * i wpisać origin.
O to przykład:
/place misc_model_breakable * model,map_objects/factory/catw2_b,spawnflags,1,origin,123 123 123 Origin dałem przypadkowy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pon 23:32, 11 Sty 2010    Temat postu:

No dobrze to rozumiem ale nie wiem jeszcze jak:

1.Zmieniać tekstury,teksutry przedmiotów,NPC była ognista wampa na serio -prubowałem i się nie da.
2.Łączyć mapki czyli jak mówiłem była mapka mp/ffa3 kliknołem przycisk na quest rancor a mnie na mapke duel rancor przeniosło.
3.Jak sprawdzić jaką ma się obecną teraz teksturę mapy.
4.Video jak zrobić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 15:11, 12 Sty 2010    Temat postu:

1. da się
/place lmd_remap 0 old,[stara tekstura],new,[nowa tekstura]
2. musisz postawić mapkę w mapce
/place misc_bsp * origin,[miejsce w którym ma być mapa],bspfile,[katalog do mapy]
bspfile - nie jestem pewien co do tego klucza
Poleć w miejsce gdzie chcesz mapkę i użyj killother - jeśli widzisz piorun, to możesz tutaj postawić mapkę. Użyj /where i spisz koordynaty, wpisz je do klucza origin.
Potem zapisz i zrestartuj mapkę, musisz zapisać na default, jeśli serwer będzie się crashować musisz wywalić misc_bsp z pliku ręcznie, no chyba że zrobiłeś kopię mapki - wtedy podmień i nazwij ffa3_default.lmd (bo mapa to FFA3) - plik będzie w lugormod/data/default/mapentities/mp/. Jeśli się crashuje to znaczy że mapka nie może tam być.
3. Tego się nie da sprawdzić bezpośrednio w lugorze. Musisz otworzyć mapę w Radiańcie, ale aby to zrobić wcześniej musisz ją zdekompilować.
4. Remap na jakiś plik w textures/video
nie wszystkie wideo działają


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:02, 12 Sty 2010    Temat postu:

Nie bspfile tylko bspmodel Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku180
Gość






PostWysłany: Śro 22:48, 13 Sty 2010    Temat postu:

ok już wszystko jarze ale nie jarze:
1.Jak zmieniać tekstury przedmiotów np. jakiś przycisk.
2.Jak zmieniać tekstury NPC

Proszę o logiczne wytłumaczenia i może małe przykłady z przyciskiem f_con1
a jak już NPC to wampa żeby nie była biała bo to nie pasuje do mojej planszy ja mam piasek a nie zimę
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:23, 15 Sty 2010    Temat postu:

Musisz w pliku gry poszukać w assets.Assets 0 jest od mapy czyli jak np. bys chcial zmienic tekstury scian albo czegos innego
W assets 1 poszukaj folderu models->map_objects->factory->f_con1.md3

Wyswietli ci sie mnostwo znaczkow miedzy nimi znajdziesz ciag komend takich jak:
models/map_objects/factory/f_con1.tga
models/map_objects/factory/f_con1_screen.tga

Gdy retexturujesz nie dodawaj .tga na koncu

Wiec teraz

/place lmd_remap * old,models/map_objects/factory/f_con1_screen,new,textures/video/raven

Podalem taka teksture przykladowa bo kiedys pytales jak film wstawic wiec teraz na wyswietlaczu guzika bedziesz mial filmik jak gre wlaczasz.

Z npc to samo tylko ze musisz poszukac models->players
Tam tekstury sa podzielone na czesci ciala typu rece glowa tulow.
Otwierasz wtedy plik model.glm i szukasz komend tak jak przy guziku w niektorych miejscach moze brakowac litery M wtedy ja tylko dopiszesz.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Pią 14:23, 15 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku12345
Gość






PostWysłany: Pią 21:37, 15 Sty 2010    Temat postu:

No a jeśli mam np. z 5 guzików f_con1 i jak zorbie teksture to na wszystkich 5 f_con1 będzie ta nowa teksutra czy tylko na ten na który celuje czy jak
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dooku
Słaby Player



Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:49, 15 Sty 2010    Temat postu:

A nie wiem jak zrobić żeby na jednej mapie była druga bo jak zrobiłem tak jak powiedzieliście to tylko 3 ognie się stworzyły których się nie da usunąć i tyle. Zapisałem entity restartowałem mape wyłączyłem serwer i włączyłem i nic nie ma dalej tej mapki z rancorem duel7 chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:55, 16 Sty 2010    Temat postu:

Nie trzeba wyłączać servera poprostu /newmap <nazwa> zeby sie wczytala na nowo jak zobaczyles ogien to znaczy ze jakies entity z tamtej mapy sie pojawily potem poprostu /gotopoint x y z do tego miejsca.
Jak nie pamietasz kordow to /trace classname misc_bsp
Pokaze ci sie numer enta potem go /trace
i pokaze sie origin w nawiasach (12343 12437 43213) Taki przyklad dalem to wtedy tylko gotopoint i juz.


Jak teksturujesz to na wszystkich modelach to sie stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin