Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Antilame U# 2.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:57, 23 Mar 2009    Temat postu: Antilame U# 2.1

Czy ktoś może mi powiedzieć jak? I od czego są klucz mins i max

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:52, 24 Mar 2009    Temat postu:

Wedlug mnie nie jest to powiazane z tematem... Ale jest to poto by wyznaczyc obszar lub model dzialania danego obiektu. np. trigger_multiple.... maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0 zadziala on na powieszchni 500 jednostek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Exile
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:03, 24 Mar 2009    Temat postu:

aha.. a jednostka to tak mniej więcej ile? I jak utworzyć ten obszar anitlame? lmd_resrict?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 20:07, 24 Mar 2009    Temat postu:

Tak restrictem, co do wielkości moge ci powiedzieć że catw ma:
maxs,64 64 10,mins,-64 -64 0

1 liczba - długość
2 liczba - szerokość
3 liczba - wysokość


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Special dnia Wto 20:07, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 19:18, 21 Kwi 2009    Temat postu:

paweli1 napisał:
Wedlug mnie nie jest to powiazane z tematem... Ale jest to poto by wyznaczyc obszar lub model dzialania danego obiektu. np. trigger_multiple.... maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0 zadziala on na powieszchni 500 jednostek.

A w cale nie prawda Jezyk Bo zadziała na powierzchni 500 jednostek sześciennych Rotfl xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:22, 22 Kwi 2009    Temat postu:

Archeolog sie znalazl...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 12:03, 22 Kwi 2009    Temat postu:

A ten znowu z tym archeologiem...
Niech pisze w starych tematach, przynajmniej nie będzie trzeba tworzyć nowych Jezyk
A tak pozatym to nie na 500 jednostkach szesciennych tylko na dokładnie 500000000.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin