![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:57, 23 Mar 2009 Temat postu: Antilame U# 2.1 |
|
|
Czy ktoś może mi powiedzieć jak? I od czego są klucz mins i max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:52, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wedlug mnie nie jest to powiazane z tematem... Ale jest to poto by wyznaczyc obszar lub model dzialania danego obiektu. np. trigger_multiple.... maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0 zadziala on na powieszchni 500 jednostek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Exile
Cieniutki Player
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:03, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
aha.. a jednostka to tak mniej więcej ile? I jak utworzyć ten obszar anitlame? lmd_resrict?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 20:07, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak restrictem, co do wielkości moge ci powiedzieć że catw ma:
maxs,64 64 10,mins,-64 -64 0
1 liczba - długość
2 liczba - szerokość
3 liczba - wysokość
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Wto 20:07, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 19:18, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
paweli1 napisał: | Wedlug mnie nie jest to powiazane z tematem... Ale jest to poto by wyznaczyc obszar lub model dzialania danego obiektu. np. trigger_multiple.... maxs,500 500 500,mins,-500 -500 0 zadziala on na powieszchni 500 jednostek. |
A w cale nie prawda Bo zadziała na powierzchni 500 jednostek sześciennych xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:22, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Archeolog sie znalazl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 12:03, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ten znowu z tym archeologiem...
Niech pisze w starych tematach, przynajmniej nie będzie trzeba tworzyć nowych
A tak pozatym to nie na 500 jednostkach szesciennych tylko na dokładnie 500000000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|