Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stash
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Player
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 7:50, 03 Lut 2008    Temat postu: Stash

Money Stash

Stash to mały datapad (panelik), który depozytujemy w dispenserze pieniędzy, po czym dostajemy kredyty.
Znajdziemy go w wyznaczonych miejscach przez admina, bądź ustawionych automatycznie spawnów stashy.

Money dispenser - czyli dispenser pieniędzy, wygląda jak control panel i zawiera informacje czy jest stash na mapie czy nie.

Komendy użytkowe:
/stash - Sprawdza czy aktualnie na mapie jest stash

Dla admina:
/rcon makestash - tworzy stasha na mapie
/placerandomspot - postawia miejsce spawnowania stasha
/rcon addtobank <ilość> - dodaje kase do głównego banku serwera

Dla Serwera:
seta g_autoRandomSpots "0 lub 1" - cvar ustawia czy stashe mają być miejsca spawnowania stashy mają być automatyczne czy ustawione ręcznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 10:21, 03 Lut 2008    Temat postu:

Jak ktoś nie wie jak wygląda datapad - items/datapad Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dito
Cieniutki Player



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:39, 17 Sie 2008    Temat postu:

Nie lubie się tym bawić Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 17:47, 18 Sie 2008    Temat postu:

Nobody cares.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 10:53, 19 Sie 2008    Temat postu:

Ciekawe efekty mogą wyjść po zabawie z datapadem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 18:30, 19 Sie 2008    Temat postu:

A może mi ktoś powiedziec komende na to cos co spawnóje stash (Nie jak sie ma stash tylko żeby się pojawił na mapie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 23:20, 19 Sie 2008    Temat postu:

/rcon makestash

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 7:02, 20 Sie 2008    Temat postu:

Nie nie nie mi chodzi o tą całom konsolke Mruga Tak jak na IF albo na luxie z tom kłueczkom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 11:39, 20 Sie 2008    Temat postu:

o.0 Nie wiem o co Ci chodzi Jezyk Napisz to jeszcze raz powoli Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 11:41, 20 Sie 2008    Temat postu:

ze jak naciskasz to pojawia sie kłuteczka i jak sie skonczy pasek to pisze

Stash: <Nick> Spaw stash

czy cośw tym rodzaju zeby sie nie spawnowal automatycznie tylko zeby ktos go spawnowal kpw?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:26, 21 Sie 2008    Temat postu:

No tak, to można zrobić wyłącznie skryptem:

Perfecto napisał:
W przypadku T2 można by zrobić skrypcik Very Happy na spawnowanie stashy:

Kod:
rcon ("makestash");
announce "Stash Spawned!";


i zapisać jako .t2s w folderze lugormod/t2scripts jako np. "stash.t2s" i następnie:
/place t2_jscript * file,stash,targetname,<target>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alerd dnia Czw 0:27, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:41, 01 Wrz 2008    Temat postu:

Alerd napisał:
No tak, to można zrobić wyłącznie skryptem:

Perfecto napisał:
W przypadku T2 można by zrobić skrypcik Very Happy na spawnowanie stashy:

Kod:
rcon ("makestash");
announce "Stash Spawned!";


i zapisać jako .t2s w folderze lugormod/t2scripts jako np. "stash.t2s" i następnie:
/place t2_jscript * file,stash,targetname,<target>

ERROR JSCRIPT IS FUCKED UP, YOU HAVE CRASHED YOUR OWN SERVER.
Po announce musi być też w sekundach wyliczony czas
Kod:
announce 5 "Stash Spawned!"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 16:48, 01 Wrz 2008    Temat postu:

ERROR: Nie musi. Nawet chyba nie może.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:08, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Lulz, musi bo skrypt z automatu Ci nie wypisze czasu, nawet w tym tutku o jscripcie było napisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 15:15, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Dziwne, ja nie dodaje i działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Player Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin