Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lugormod U# 2.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Nowości Lugormod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 22:17, 15 Mar 2009    Temat postu: Lugormod U# 2.1

Zamieściłem nowy LMD na moim Chomiku
Nie wiem kiedy go dodano, ale wcześniej go nie zauważałem Jezyk
W każdym razie zapraszam do pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowości:
"Logiczne entity"
Tak to nazwał Robo. Prawdopodobnie przez wielu oczekiwane, przeze mnie też. Pozwala to na umieszczenie ponad 9000 entity które formalnie nie są widoczne (target_, info_ itp)! Teraz skomplikowane questy będą mogły zaistnieć bez większego zajmowania entity. Nie tyczy się to niestety modeli, które będą zajmować miejsca entity. Nie jestem pewien co do trigger_.

- /give items
Daje wszystkie itemy.

- Dodano delay dla zmian informacji gracza. Zapobiega to crashowaniu serwera po spamowaniu zmianami np. miecza.

- Mapa jest automatycznie zapisywana jako <mapa>_previous po wyłączeniu serwera (w końcu), co zapobiegnie niezaplanowanym crashom psującym całą robote (podobno)

- Dodano klucz "delay" do target_print, który powoduje, że po jakimś czasie tekst jest wyświetlany (mój request )

- Dodano klucz "target" do target_print, który jest odpalany po wyświetleniu tekstu

- Dodano czas pomiędzy użyciem triggera a odpalenia jetpacka, 0.7 sekundy, zapobiega to po użyciu teleportera włączenia jetpacka

- "Wyczyszczono" (nie usunięto) kod spawnowania entity

- Ponownie zrobiono funkcje spawnu playera, Robo mówi, że będzie to potrzebne w dalszych wersjach:
Robo napisał:
Hopefully this fixes a crash that was often occurring there. If it didn't, I will at least be able to track it down now.
This was a requirement for nearly any change in professions, and comes in preparation for the 4.0 profession refactor and account-enabled battleground.


- Dodano całkowicie nowy system grupowania entity
Komendy będą zmienione w następnych wersjach, bo nie są one polecane przez użytkowników serwisu Roba
Są zapisywane w "../groupentities/<file>.lmd . Są napisane jak zapisywane mapy.
Komendy dotyczące tego systemu to:

- groupimport <plik> <grupa> [origin]
Importuje plik do specyfikowanej grupy, wyśrodkowanych w podanych współrzędnych (origin). Jeśli nie podano współrzędnych, zostanie postawiona na celowniku

- groupsave <grupa> <plik>
Zapisuje grupe.

- groupnudge <grupa> X Y Z
Przesuwa grupe. Jeśli nie podano grupy, zostanie przesunięta ta na którą celujesz.

- grouprotate <grupa> <pitch> <yaw> <roll>
Obraca grupe. Jeśli nie podano grupe, zostanie obrócona ta na którą celujesz. Entity będą przesuwane względem środka grupy entity.
Istnieją bugi w tym systemie obracania:
* Obracanie grupy dwoma kątami naraz (np. 90 90 0) ustawi grupe na "dziwne" kąty
* Obracanie grupy małymi kątami jest lekko zwalone. Jeśli obrócisz o 2 a potem o -2 kąty nie będa już takie same. Nie dotyczy to kątów takich jak 90, 180 i 270.

- groupdelete <grupa>
Usuwa grupę. Jeśli nie podano grupy, zostanie usunięta ta na którą celujesz. UWAGA: Nie można tego odwrócić.

Nie pytajcie mnie o szczegóły tego systemu. Nigdy go nie wyprobówywałem.


Naprawione bugi:
- profesja "God" teraz dostaje wszystkie bronie
- zmiany dokonane przez temp admina teraz będą zapisywane
- dziwne zmieniające się kąty moverów zostały naprawione
- entity odzyskane przez "actions undodelete respawn" będą się zapisywać
- bug z basejka który pozwalał wysyłać output z komend został naprawiony
- "niepokolorowany" tekst "<player> has dropped the money stash" jest już "pokolorowany"

Nienaprawione rzeczy:
Błąd z kopiującymi się keycardami

Jeśli chcecie przeczytać oryginał:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Nie 22:47, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 23:00, 15 Mar 2009    Temat postu:

!!!!!!!!!!!!

Nie do wiary, wreszcie ruszył dupsko

Zaj3biaszcze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:27, 16 Mar 2009    Temat postu:

Codo niepokolorowanego stashu on byl pokolorowany ale nie na wczesniejszych wersjach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 14:04, 17 Mar 2009    Temat postu:

Lepiej ściągaj to bo robo może usunąć download jak to już nie raz robił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 19:27, 17 Mar 2009    Temat postu:

Nie może usunąć niczego z mojego chomika xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 19:27, 24 Mar 2009    Temat postu:

Tak! Od dawna czekałem na "delay" w target_print Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 16:42, 25 Mar 2009    Temat postu:

Mój request xD

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 18:21, 25 Mar 2009    Temat postu:

Dzięki! Mi sie wydaje nawet że to w starym lugormodzie działało ale robo zajął się tą sprawą i przestało chodzić Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Nowości Lugormod Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin