![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 22:17, 15 Mar 2009 Temat postu: Lugormod U# 2.1 |
|
|
Zamieściłem nowy LMD na moim Chomiku
Nie wiem kiedy go dodano, ale wcześniej go nie zauważałem
W każdym razie zapraszam do pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowości:
"Logiczne entity"
Tak to nazwał Robo. Prawdopodobnie przez wielu oczekiwane, przeze mnie też. Pozwala to na umieszczenie ponad 9000 entity które formalnie nie są widoczne (target_, info_ itp)! Teraz skomplikowane questy będą mogły zaistnieć bez większego zajmowania entity. Nie tyczy się to niestety modeli, które będą zajmować miejsca entity. Nie jestem pewien co do trigger_.
- /give items
Daje wszystkie itemy.
- Dodano delay dla zmian informacji gracza. Zapobiega to crashowaniu serwera po spamowaniu zmianami np. miecza.
- Mapa jest automatycznie zapisywana jako <mapa>_previous po wyłączeniu serwera (w końcu), co zapobiegnie niezaplanowanym crashom psującym całą robote (podobno)
- Dodano klucz "delay" do target_print, który powoduje, że po jakimś czasie tekst jest wyświetlany (mój request )
- Dodano klucz "target" do target_print, który jest odpalany po wyświetleniu tekstu
- Dodano czas pomiędzy użyciem triggera a odpalenia jetpacka, 0.7 sekundy, zapobiega to po użyciu teleportera włączenia jetpacka
- "Wyczyszczono" (nie usunięto) kod spawnowania entity
- Ponownie zrobiono funkcje spawnu playera, Robo mówi, że będzie to potrzebne w dalszych wersjach:
Robo napisał: | Hopefully this fixes a crash that was often occurring there. If it didn't, I will at least be able to track it down now.
This was a requirement for nearly any change in professions, and comes in preparation for the 4.0 profession refactor and account-enabled battleground. |
- Dodano całkowicie nowy system grupowania entity
Komendy będą zmienione w następnych wersjach, bo nie są one polecane przez użytkowników serwisu Roba
Są zapisywane w "../groupentities/<file>.lmd . Są napisane jak zapisywane mapy.
Komendy dotyczące tego systemu to:
- groupimport <plik> <grupa> [origin]
Importuje plik do specyfikowanej grupy, wyśrodkowanych w podanych współrzędnych (origin). Jeśli nie podano współrzędnych, zostanie postawiona na celowniku
- groupsave <grupa> <plik>
Zapisuje grupe.
- groupnudge <grupa> X Y Z
Przesuwa grupe. Jeśli nie podano grupy, zostanie przesunięta ta na którą celujesz.
- grouprotate <grupa> <pitch> <yaw> <roll>
Obraca grupe. Jeśli nie podano grupe, zostanie obrócona ta na którą celujesz. Entity będą przesuwane względem środka grupy entity.
Istnieją bugi w tym systemie obracania:
* Obracanie grupy dwoma kątami naraz (np. 90 90 0) ustawi grupe na "dziwne" kąty
* Obracanie grupy małymi kątami jest lekko zwalone. Jeśli obrócisz o 2 a potem o -2 kąty nie będa już takie same. Nie dotyczy to kątów takich jak 90, 180 i 270.
- groupdelete <grupa>
Usuwa grupę. Jeśli nie podano grupy, zostanie usunięta ta na którą celujesz. UWAGA: Nie można tego odwrócić.
Nie pytajcie mnie o szczegóły tego systemu. Nigdy go nie wyprobówywałem.
Naprawione bugi:
- profesja "God" teraz dostaje wszystkie bronie
- zmiany dokonane przez temp admina teraz będą zapisywane
- dziwne zmieniające się kąty moverów zostały naprawione
- entity odzyskane przez "actions undodelete respawn" będą się zapisywać
- bug z basejka który pozwalał wysyłać output z komend został naprawiony
- "niepokolorowany" tekst "<player> has dropped the money stash" jest już "pokolorowany"
Nienaprawione rzeczy:
Błąd z kopiującymi się keycardami
Jeśli chcecie przeczytać oryginał:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Nie 22:47, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 23:00, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
!!!!!!!!!!!!
Nie do wiary, wreszcie ruszył dupsko
Zaj3biaszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:27, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Codo niepokolorowanego stashu on byl pokolorowany ale nie na wczesniejszych wersjach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 14:04, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lepiej ściągaj to bo robo może usunąć download jak to już nie raz robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Wto 19:27, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie może usunąć niczego z mojego chomika xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 19:27, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak! Od dawna czekałem na "delay" w target_print
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 16:42, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mój request xD
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 18:21, 25 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Mi sie wydaje nawet że to w starym lugormodzie działało ale robo zajął się tą sprawą i przestało chodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|