Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lugormod U# 1.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Nowości Lugormod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 0:28, 27 Sie 2008    Temat postu: Lugormod U# 1.1

Znalazłem pare informacji dotyczących nowej wersji U#, czyli 1.1:
RoboPhred napisał:
The 1.1 release of Lugormod is planned to contain these major features:

Logical entities


Certain entities that have no model or visible effect will not take up an entity slot.
Status: 100%

Advanced inventory system


Inventory objects will be similar to entities, allowing the server to create their own iobject types unique for different quests. Similar items will be able to combine into one, and the system will also be greatly improved internally.
Status: 98%



The following might make it in, listed in order of importance:
Scripting system


A scripting system designed to be used alongside entities. It does not try to be a complete replacement like jscript, but is a lightweight addition to get deeper logical control and variable support into maps.
Scripts will be edited via the jka console and be saved on a per-map basis.
Status: 1%

Tech profession


A profession which uses technology and subterfuge to win without combat. Their attacks stun opponents and cause them to drop stashes. They have the equipment and knowledge neccesary to hack into and decript stash data without needing a bank terminal, allowing them to deposit a stash from anywhere.
They can manufacture traps and tools, creating decoy stashes and other items to help them.
Status: Concept

Jak widać, planuje on dodać coś w stylu JScripta (mam nadzieje że będzie lepsze) i profesje Techa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 10:26, 27 Sie 2008    Temat postu:

i tak do t2 ma to daleko, wiec jaki sens?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Śro 13:10, 27 Sie 2008    Temat postu:

No taki że U# przestaje być cienkie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:36, 01 Wrz 2008    Temat postu:

KURA napisał:
No taki że U# przestaje być cienkie...



Error.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 16:31, 04 Wrz 2008    Temat postu:

Geno2.0 napisał:
KURA napisał:
No taki że U# przestaje być cienkie...



Error.


Agree.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 12:28, 04 Paź 2008    Temat postu:

mimo wszystko założe się że powstaną jeszcze ze dwa lugormody

jakiś lugormod #X i jeszcze lugormod &B


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 20:01, 04 Paź 2008    Temat postu:

Special napisał:
mimo wszystko założe się że powstaną jeszcze ze dwa lugormody

jakiś lugormod #X i jeszcze lugormod &B


? nie zrozumiałem xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 15:31, 06 Paź 2008    Temat postu:

poprostu za czasów Lugora był zwyczajny Lugormod który nie miał bugów i był dobrze sprawdzany. A teraz Robo zrobił tak:
-Lugormod T2 ze źródła 1.2.2
-Dupa, od nowa Lugormod U# ze źródła 1.2.2

Dorobi jeszcze ze 2 lugory i jeszcze ze 3 nie wspominając że 4 lugor wyjdzie w roku 2180..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Wto 10:34, 07 Paź 2008    Temat postu:

Ano, a do tego gotuje się !!Robosmod!!. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Wto 10:35, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 18:08, 08 Paź 2008    Temat postu:

Nie wiadomo narazie mam nadzieje że nie zmieni brzmi to głupio

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Nowości Lugormod Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin