![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 0:28, 27 Sie 2008 Temat postu: Lugormod U# 1.1 |
|
|
Znalazłem pare informacji dotyczących nowej wersji U#, czyli 1.1:
RoboPhred napisał: | The 1.1 release of Lugormod is planned to contain these major features:
Logical entities
Certain entities that have no model or visible effect will not take up an entity slot.
Status: 100%
Advanced inventory system
Inventory objects will be similar to entities, allowing the server to create their own iobject types unique for different quests. Similar items will be able to combine into one, and the system will also be greatly improved internally.
Status: 98%
The following might make it in, listed in order of importance:
Scripting system
A scripting system designed to be used alongside entities. It does not try to be a complete replacement like jscript, but is a lightweight addition to get deeper logical control and variable support into maps.
Scripts will be edited via the jka console and be saved on a per-map basis.
Status: 1%
Tech profession
A profession which uses technology and subterfuge to win without combat. Their attacks stun opponents and cause them to drop stashes. They have the equipment and knowledge neccesary to hack into and decript stash data without needing a bank terminal, allowing them to deposit a stash from anywhere.
They can manufacture traps and tools, creating decoy stashes and other items to help them.
Status: Concept |
Jak widać, planuje on dodać coś w stylu JScripta (mam nadzieje że będzie lepsze) i profesje Techa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 10:26, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
i tak do t2 ma to daleko, wiec jaki sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Śro 13:10, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No taki że U# przestaje być cienkie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:36, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
KURA napisał: | No taki że U# przestaje być cienkie... |
Error.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 16:31, 04 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Geno2.0 napisał: | KURA napisał: | No taki że U# przestaje być cienkie... |
Error. |
Agree.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Sob 12:28, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
mimo wszystko założe się że powstaną jeszcze ze dwa lugormody
jakiś lugormod #X i jeszcze lugormod &B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alerd
Global Moderator
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20:01, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Special napisał: | mimo wszystko założe się że powstaną jeszcze ze dwa lugormody
jakiś lugormod #X i jeszcze lugormod &B |
? nie zrozumiałem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 15:31, 06 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
poprostu za czasów Lugora był zwyczajny Lugormod który nie miał bugów i był dobrze sprawdzany. A teraz Robo zrobił tak:
-Lugormod T2 ze źródła 1.2.2
-Dupa, od nowa Lugormod U# ze źródła 1.2.2
Dorobi jeszcze ze 2 lugory i jeszcze ze 3 nie wspominając że 4 lugor wyjdzie w roku 2180..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Wto 10:34, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ano, a do tego gotuje się !!Robosmod!!. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Wto 10:35, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 18:08, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiadomo narazie mam nadzieje że nie zmieni brzmi to głupio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|