Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co chcielibyście nowego w Lugormodzie?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Lugormod
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 18:54, 31 Sty 2008    Temat postu: Co chcielibyście nowego w Lugormodzie?

Piszcie tutaj co chcielibyście nowego w Lugormodzie.
Ja chciałbym, żeby... kurde nie wiem
Dawajcie swoje pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 12:19, 01 Lut 2008    Temat postu:

No na przykład żeby dało się dodać modele typu: *113

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 23:56, 01 Lut 2008    Temat postu:

Lol? To są targetname .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Sob 0:41, 02 Lut 2008    Temat postu:

Nie, to są modele z mapy i je da się postawiać ale nie na wszystkich mapach.

Zrób tak:

Aby sprawdzić liste wpisz /modellist i jedź na samą góre tam będą modele z gwiazdką.
Potem wpisz /place func_breakable 0 model,*NUMER

proste nie?? na niektórych mapach się crashuje (przynajmniej mi)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alerd
Global Moderator



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 1:04, 27 Kwi 2008    Temat postu:

a ja bym chciał, żeby Jedi mógł używać walki wręcz xD mała rzecz, a cieszy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 7:20, 27 Kwi 2008    Temat postu:

Ja chciałbym żeby merc mugł mieć ogien boba fetta i mugł podnosic wszystkie bronie!!!! xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pią 17:07, 02 Maj 2008    Temat postu:

A ja chcialbym zeby poza obramowaniami dało się robić drzwi...
A co do ognia boby fetta i podnoszenia wszystkich broni to jest mozliwe ale na #U , i w starszych wersjach lugora .... Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 16:09, 05 Maj 2008    Temat postu:

Grives, merc może podnosić wszystkie bronie ale jest levelpickup więc możesz dane bronie od wyznaczonego levelu podnosić

Kura przecież istnieje misc_door, t2_door, func_door, lmd_door.. : o


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:42, 25 Maj 2008    Temat postu:

Ja bym chciał modelscale dla FX'ów i t2_door'ów
Chciałbym misc_bsp dla t2_trip
chciałbym więcej ludu na Luxous Lugormod
Chciałbym rozwalić Mandalorian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:13, 25 Maj 2008    Temat postu:

Hm a ja bym chciał aby lugormod był open source

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 18:42, 25 Maj 2008    Temat postu:

A ja chciałym JScripta w U#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 23:54, 25 Maj 2008    Temat postu:

Przyłączam się do revana OPENSOURCE GNU!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dito
Cieniutki Player



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:17, 09 Sie 2008    Temat postu:

Ja bym chcial zeby bylo ze se wpisze np. /krzeslo i jest Wesoly albo /catw2_b i jest Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikaka
Start



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:26, 09 Sie 2008    Temat postu:

Ja chciałbym nowego dev'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geralt
Player



Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 1:06, 10 Sie 2008    Temat postu:

lugro działa na ubunciaku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Lugormod Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin