Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:39, 13 Lip 2011 Temat postu: U# - Duel Arena |
|
|
EDIT:FIXED.
Duel Arena
Na jakiej zasadzie to działa? - Dwie osoby płacą X cr i zostają teleportowane na salę pojedynków. Następnie terminal, który te osoby teleportował dezaktywuje się, póki tamte osoby nie skończą walczyć (tzn. 1 nie zginie)
Terminal:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/vjun/control_station,spawnflags,8193,target,TeleportDuelArena,count,X,message,Duel Arena,targetname,DuelTerminal,
X proszę zastąpić numerem cr ile jedna osoba musi wpłacić.
Teleport:
/place target_teleporter 11 targetname,TeleportDuelArena,angle,-180,
Toggle:
/place lmd_toggle * targetname,TeleportDuelarena,count,2,target,SetPLayerFlag1,target2,SetPlayerFlag2,
Inne Multiple:
/place trigger_multiple 0 maxs,256 256 256,mins,-256 -256 0,target,UseGate,
/place trigger_multiple 0 maxs,256 256 256,mins,-256 -256 0,target,ActivateGate2,playerflags,80,target2,Leave1,
/place trigger_multiple 0 maxs,256 256 256,mins,-256 -256 0,target,ActivateGate3,playerflags,160,target2,Leave2,
Flagz:
/place lmd_flagplayer * targetname,SetPlayerFlag1,flags,80,
/place lmd_flagplayer * targetname,SetPlayerFlag2,flags,160,
Inne (dez)aktywatory:
/place target_activate * targetname,ActivateGate2,target,UseGate,
/place target_activate * targetname,ActivateGate3,target,Use2Gate,
/place target_activate * targetname,ActivateDuelTerminal,
/place target_deactivate * targetname,Leave1,target,UseGate,
/place target_deactivate * targetname,Leave2,target,Use2Gate,
Gate:
/place lmd_gate * targetname,UseGate,spawnflags,1,target,Use2Gate,
/place lmd_gate * targetname,Use2Gate,spawnflags,1,target,PrintDuel,
Informacja(zostanie wyświetlona kiedy obie osoby będą na Duel Arena)
/place target_print * targetname,PrintDuel,spawnflags,16,message,Information: The duel has begun!
Dezaktywator:
/place target_deactivate * targetname,PrintDuel,target,DuelTerminal,
Teraz najważniejsze entity
/place lmd_event 0 maxs,256 256 256,mins,-256 -256 0,Killtarget,Winner_Target,DeathTarget,Looser_Target,ExitTarget,ActivateDuelTerminal,
MAXS należy zmienić. Jest to tak jak w trigger_multiple, rozmiar.
MAXS = X Y Z
MINS = -X -Y 0
Nagroda Dla Zwycięzcy:
/place target_Credits * targetname,Winner_Target,count,NAGRODA,
Jest to przykładowa nagroda. Zamiast cr zwycięzca może dostać powerupa...etc.
NAGRODA = ilość cr które dostanie
Teleport Zwycięzcy:
/place target_teleporter 11 targetname,Winner_Target,angle,-180,
Teleport można postawić w dowolnym miejscu - byle by poza zasięgiem "lmd_event". Inaczej Duel Terminal się nie aktywuje.
Aktywator:
/place target_activate * targetname,ActivateDuelTerminal,target,DuelTerminal,
Printy:
/place target_print * targetname,Winner_target,spawnflags,20,message,Congratulation! You've defeated your enemy!,
/place target_print * targetname,Looser_target,spawnflags,20,message,You have been defeated! You hadn't luck at this time. Try again!,
P.S. Nie ma pewności, że będzie działać! Pisałem z głowy.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Śro 10:41, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|