 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:25, 04 Cze 2010 Temat postu: Troche o Bledach |
|
|
A wiec tak jak w temacie wypisze "niektore bledy" ktore robia nawet bd doswiadczeni gracze:przyklad:
paweli1 napisał: | /place lmd_door 0 model,map_objects/rocky_ruins/portcullis,movement,0 0 125,speed,50,spawnflags,4,wait,3,targetname,drzwi
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,drzwi,spawnflags,255 |
Jest to czesty blad.Tak, najpierw musimy postawic przycisk czy tam cus z "target" a dopiero potem dac drzwi na "targetname" jesli to ma w ogole dzialac.
Przypadkiem sa niektore triggery, przyklad:
Kod: | place fx_runner 11 fxfile,force/rage2,targetname,tele01,
place trigger_multiple 11 maxs,32 32 32,mins,-32 -32 -32,targetname,tele01,target,2tele01,
place target_teleporter 11 targetname,2tele01, |
Drugi blad:
Cytat: | model,map_Objects/rift/crystal_statue |
A powinno byc model,map_objects/rift/statue
Trzeci:
Cytat: | /place misc_bsp * origin,180 180 180,bspmodel,mp/duel4, |
A potem sa pytania: "Nie moge usunac spawnow one ciagle wracaja...."
Nie dzieje sie tak tylko na U# 1.0.9.7 i takich innych.
Problem polega na tym:(chyba xD)
Kod: | misc_bsp
Aby zrobic misc_bsp poza wymiarami musimy zamiast np place misc_bsp 11 dac place misc_bsp *
bspmodel - nazwa mapy
Spawnflags:
Brak |
I tu jest blad.
Poprawne to Kod: | Spawnflags:
0 - mapa posiada wszystkie enty
1 - mapa nie ma swoich entow |
Byc moze sa jeszcze inne spawnflagi typu "2" np. NIe laduj entity na mapie.
Jesli chcemy aby mapka bsp nam dzialala nie mozemy dac /rcon saveit costam tylko /rcon saveit default
4 blad:
"Crashuje mi sie server nie wiem dlacz...mam sporo entity..."
"Wez sobie wersje bez ograniczen np 1.0.9.7"
Zwykle chodzi o to ze ma sie za malo miejsca w Gamedata\Lugormod wiec radze usuwac niepotrzebne .lmd, konta botow, tak zeby byly tam tylko:
jampgame86.dll,
jampgamei386.so,
jampgame_mac.pk3 (zalezy od wersji),
cgamex86.dll,
uix86.dll,
server.cfg,
cmdleveldefs.cfg,
data (folder),
botlocations (folder),
jampgame.dll,
i jampconfig.cfg
To wszystkie bledy ktore jak narazie zobaczylem.Jak jeszcze jakies znajde, to dopisze
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Pon 19:46, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:50, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
1. target_delay wywołujący inny target_delay, spowoduje crash przy ładowaniu mapy (nie przy użyciu)
2. Zbyt dużo remapów szczególnie tych z błędnymi teksturami/shaderami może spowodować (podkreślam, może) błędy przy wczytywaniu mapy (mapents load lub rcon loadit) i wywalenie critical errora (na wersji 2.4.3, nie wiem jak z 2.4.4)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:08, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
- Specjalnie Dla Dooku.Jedi/Sith nie moze uzywac Teleporter Gun.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:16, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:24, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Fastic napisał: | - Specjalnie Dla Dooku.Jedi/Sith nie moze uzywac Teleporter Gun. |
W t2 może.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:44, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale w U# klocil sie ze mna ze jedi/sith moze uzywac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 17:57, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Fastic napisał: | - Specjalnie Dla Dooku.Jedi/Sith nie moze uzywac Teleporter Gun. |
No tak, ale czy to zaliczamy do błędów o.o?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:31, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Probably.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:48, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | paweli1 napisał:
/place lmd_door 0 model,map_objects/rocky_ruins/portcullis,movement,0 0 125,speed,50,spawnflags,4,wait,3,targetname,drzwi
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,drzwi,spawnflags,255 |
Wtf dopiero teraz to zauważyłem....
A więc!
W przypadku stawiania prostych rzeczy takich jak windy, przyciski z efektami nie ma to znaczenia co się postawi pierwsze...
Było by to bez sensu jeśli przez przypadek usunąłbym jakaś część to znaczyłoby że od początku muszę to wszystko zrobić? W tym punkcie się nie zgodzę.
Ale jest jedno ale, jeśli stawiamy coś co ma być odpalone w konkretnym miejscu, mam na myśli target_position lub info_notnull, to prawda... pierwszy musi być postawiony position a potem to co się do niego odnosi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|