Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Troche o Bledach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Kursy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:25, 04 Cze 2010    Temat postu: Troche o Bledach

A wiec tak jak w temacie wypisze "niektore bledy" ktore robia nawet bd doswiadczeni gracze:przyklad:
paweli1 napisał:
/place lmd_door 0 model,map_objects/rocky_ruins/portcullis,movement,0 0 125,speed,50,spawnflags,4,wait,3,targetname,drzwi

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,drzwi,spawnflags,255

Jest to czesty blad.Tak, najpierw musimy postawic przycisk czy tam cus z "target" a dopiero potem dac drzwi na "targetname" jesli to ma w ogole dzialac.
Przypadkiem sa niektore triggery, przyklad:
Kod:
place fx_runner 11 fxfile,force/rage2,targetname,tele01,
place trigger_multiple 11 maxs,32 32 32,mins,-32 -32 -32,targetname,tele01,target,2tele01,
place target_teleporter 11 targetname,2tele01,



Drugi blad:
Cytat:
model,map_Objects/rift/crystal_statue

A powinno byc model,map_objects/rift/statue

Trzeci:
Cytat:
/place misc_bsp * origin,180 180 180,bspmodel,mp/duel4,

A potem sa pytania: "Nie moge usunac spawnow one ciagle wracaja...."
Nie dzieje sie tak tylko na U# 1.0.9.7 i takich innych.
Problem polega na tym:(chyba xD)
Kod:
misc_bsp
Aby zrobic misc_bsp poza wymiarami musimy zamiast np place misc_bsp 11 dac place misc_bsp *
bspmodel - nazwa mapy
Spawnflags:
Brak

I tu jest blad.
Poprawne to
Kod:
Spawnflags:
0 - mapa posiada wszystkie enty
1 - mapa nie ma swoich entow

Byc moze sa jeszcze inne spawnflagi typu "2" np. NIe laduj entity na mapie.

Jesli chcemy aby mapka bsp nam dzialala nie mozemy dac /rcon saveit costam tylko /rcon saveit default

4 blad:
"Crashuje mi sie server nie wiem dlacz...mam sporo entity..."
"Wez sobie wersje bez ograniczen np 1.0.9.7"
Zwykle chodzi o to ze ma sie za malo miejsca w Gamedata\Lugormod wiec radze usuwac niepotrzebne .lmd, konta botow, tak zeby byly tam tylko:
jampgame86.dll,
jampgamei386.so,
jampgame_mac.pk3 (zalezy od wersji),
cgamex86.dll,
uix86.dll,
server.cfg,
cmdleveldefs.cfg,
data (folder),
botlocations (folder),
jampgame.dll,
i jampconfig.cfg



To wszystkie bledy ktore jak narazie zobaczylem.Jak jeszcze jakies znajde, to dopisze


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Pon 19:46, 02 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:50, 02 Sie 2010    Temat postu:

1. target_delay wywołujący inny target_delay, spowoduje crash przy ładowaniu mapy (nie przy użyciu)

2. Zbyt dużo remapów szczególnie tych z błędnymi teksturami/shaderami może spowodować (podkreślam, może) błędy przy wczytywaniu mapy (mapents load lub rcon loadit) i wywalenie critical errora (na wersji 2.4.3, nie wiem jak z 2.4.4)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:08, 02 Sie 2010    Temat postu:

- Specjalnie Dla Dooku.Jedi/Sith nie moze uzywac Teleporter Gun.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:16, 02 Sie 2010    Temat postu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:24, 02 Sie 2010    Temat postu:

Fastic napisał:
- Specjalnie Dla Dooku.Jedi/Sith nie moze uzywac Teleporter Gun.

W t2 może.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:44, 02 Sie 2010    Temat postu:

Ale w U# klocil sie ze mna ze jedi/sith moze uzywac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 17:57, 03 Sie 2010    Temat postu:

Fastic napisał:
- Specjalnie Dla Dooku.Jedi/Sith nie moze uzywac Teleporter Gun.


No tak, ale czy to zaliczamy do błędów o.o?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:31, 03 Sie 2010    Temat postu:

Probably.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:48, 03 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
paweli1 napisał:
/place lmd_door 0 model,map_objects/rocky_ruins/portcullis,movement,0 0 125,speed,50,spawnflags,4,wait,3,targetname,drzwi

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,drzwi,spawnflags,255


Wtf dopiero teraz to zauważyłem....

A więc!
W przypadku stawiania prostych rzeczy takich jak windy, przyciski z efektami nie ma to znaczenia co się postawi pierwsze...
Było by to bez sensu jeśli przez przypadek usunąłbym jakaś część to znaczyłoby że od początku muszę to wszystko zrobić? W tym punkcie się nie zgodzę.

Ale jest jedno ale, jeśli stawiamy coś co ma być odpalone w konkretnym miejscu, mam na myśli target_position lub info_notnull, to prawda... pierwszy musi być postawiony position a potem to co się do niego odnosi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Kursy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin